Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg vet det er en stund til fortsatt, men jeg har begynt og glede meg litt allerede. Vi i Tønsberg er stor fornøyde med å få storfint besøk på denne dagen ( selvom kanskje dere ikke er like fornøyde :P ). Jeg vil faktisk tro at det blir fullsatt og 5000 tilskuerre på Tønsberg Gressbane. Hvor mange trur dere tar turen fra Bærum for og se kampen? Jeg ønsker dere uansett hvor mange dere blir Velkommen til Nye Tønsberg Gressbane. Måtte det beste lag vinne :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo 16.mai midt i pinsen, så det kan jo være et problem - på den annen side har vel "halve Bærum" landsted i Vestfold :P

Skal vi følge trenden fra de to første bortekampene, så blir vi vel rundt 1000 supportere fra Stabæk. Det er jo ikke noe særlig lenger til Tønsberg enn det var til Hønefoss og Ski. Hvis du kan garantere fint vær, vil det være en perfekt oppladning til kamp å tilbringe noen timer i Tønsberg først!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvertfall, så det blir vel 1001. Må si at når vi ikke fikk hjemmekamp 16.mai, er ikke Tønsberg det værste stedet å dra til, sett de andre lagene og deres respektive byer og landsbyer i betraktning..

Blir ålreit å ralle og rølpe i Tønsberg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bussturen til Hønefoss var med mye fyllerør og ralling, blant annet en som skulle sjekke opp muligheten for båttur til Tønsberg. ( det er nok fint for promillen tenker jeg) Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bussturen til Hønefoss var med mye fyllerør og ralling, blant annet en som skulle sjekke opp muligheten for båttur til Tønsberg. ( det er nok fint for promillen tenker jeg) Noen som vet noe mer om dette?

31914[/snapback]

Har turguruen Slum en pressemelding??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke båttur til Tønsberg.

Det blir derimot utsolgt på kampen. Vi har booka hele den ene langsiden og bestilt billetter.

De blir lagt ut for salg så snart vi har dem. Dette er kampen alle skal på, så har bør man ikke ta sjansen på å reise uten billett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker nøyaktig 1 time fra Shell på Strand til Tønsberg. Men her er det mulig å korte ned tiden med minst 20 sek. ved å ha bompengene klar på forhånd. Da er vi nede i 59 minutter og 40 sek.

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker nøyaktig 1 time fra Shell på Strand til Tønsberg. Men her er det mulig å korte ned tiden med minst 20 sek. ved å ha bompengene klar på forhånd.

32048[/snapback]

For ikke å snakke om de med brikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker nøyaktig 1 time fra Shell på Strand til Tønsberg. Men her er det mulig å korte ned tiden med minst 20 sek. ved å ha bompengene klar på forhånd.

32048[/snapback]

For ikke å snakke om de med brikke!

32049[/snapback]

Dersom det blir pent være kunne det vært gøy å kledd hele Tønsbergs stolthet, Brygga, i Blaatt når 1000 Bæringer varmer opp på uterestaurantene. Kanskje vi kan få en Blaa konvoi av Princesser, Fairliner og andre yachter med flybridge som kommer sjøveien fra Snarøen til Brygga i Tønsberg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker nøyaktig 1 time fra Shell på Strand til Tønsberg. Men her er det mulig å korte ned tiden med minst 20 sek. ved å ha bompengene klar på forhånd. Da er vi nede i  59 minutter og 40 sek.

32048[/snapback]

Dette gjelder vel kun de som freser nedover i BMW-en sin. De som skal reise med en av supporterbussene må nok legge til MINST to tissepauser underveis! Dessuten regner jeg med at bussene vil dra så tidlig at det blir tid til en øl eller fem på brygga før kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får første ladning billetter i løpet av et par dager

Prisene i Tønsberg er som føølger: 80 for voksen, 40 for barn

Følg med på stabaek.no for informasjon

Så utrolig det enn høres ut så er vel dette en av få kamper i årets Adecco-liga som kan bli utsolgt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilett har jeg også!

32217[/snapback]

Vil du ikke heller stå sammen med resten av Stabæksupporterne?

32234[/snapback]

Akkurat denne kampen skal sees sammen med svoger som er ihuga Tønsberg supporter....er nok redd det ikke er der Stabæk står.

Jeg får heller være "ekko" når dere roper "Kom igjen Stabæk"! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilett har jeg også!

32217[/snapback]

Vil du ikke heller stå sammen med resten av Stabæksupporterne?

32234[/snapback]

Akkurat denne kampen skal sees sammen med svoger som er ihuga Tønsberg supporter....er nok redd det ikke er der Stabæk står.

Jeg får heller være "ekko" når dere roper "Kom igjen Stabæk"! :P

32248[/snapback]

Den er grei :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
16.mai Kampen
  • Opprett ny...