Slum 12 842 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 NFF offentliggjør oppsettet for 1. runde i NM, (SAS Braathens-Cup som det heter i år) i morgen 29. April. Kampene spilles 11. mai Noen eksotiske lag vi kan møte: Vaulen Dahle Grue Hareid Larvik Turn LSF Randaberg Ringsaker Fauske/Sprint Lyngdal Vidar Jevnaker Asker Askøy Averøykameratene Bossekop Kopervik Bygdø Eidsvold IF Elverum Flint Radøy/Manger Verdal Fossum Strømmen Høyang Gresvik Hadeland Trio Runar Jerv KFUM Klemetsrud Korsvoll Rørvik Mjølner Mjøndalen NTNUI Orkla Ishavsbyen Rissa Råde Sander Stryn Toten Gneist Vindbjart Voss Jeg håper vi blir satt opp borte mot Mjøndalen på Nedre Eiker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Jeg satser på råde... kort reisevei for meg selv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Råde hadde vært fett, siden farsjan kommer derfra. Det aller feteste hadde vært å møte Frem 31, men de er vel ikke med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag? F.eks Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Jevnaker borte hadde vært noe. De har fått nytt kunstgress i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Jevnaker borte hadde vært noe. De har fått nytt kunstgress i år. 32071[/snapback] Vi har dårlige erfaringer med Jevnaker borte... tapte mot de i 3.runde sist vi var i 1.divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Jeg synes rett og slett Vindbjart klinger best. Skulle likt å hørt supportersangene deres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Jevnaker borte hadde vært noe. De har fått nytt kunstgress i år. 32071[/snapback] Vi har dårlige erfaringer med Jevnaker borte... tapte mot de i 3.runde sist vi var i 1.divisjon. 32073[/snapback] Just presis. REVENGE. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Styrer iallefall godt unne Asker. Greit nok at vi skal slå dem de fleste ganger vi møtes, men nå har mine kommunevenner putta seks mål i tre kamper på rad, så da hadde jeg blitt litt vel nervør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?F.eks Bærum. 32069[/snapback] Kan ikke bekrefte noe, annet en at det jeg ser av fjorårets 1. runde-kamper, så har de fleste 1. div. lagene møtt lag i 3. el. 4. div. Men det var ihvertfall en kamp mellom et 1. og 2. div. lag. Men jeg tviler på at vi møter Bærum i første runde. Kanskje i 2. runde???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Trio må vel være en overkommelig motstander!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?F.eks Bærum. 32069[/snapback] Kan ikke bekrefte noe, annet en at det jeg ser av fjorårets 1. runde-kamper, så har de fleste 1. div. lagene møtt lag i 3. el. 4. div. Men det var ihvertfall en kamp mellom et 1. og 2. div. lag. Men jeg tviler på at vi møter Bærum i første runde. Kanskje i 2. runde???? 32078[/snapback] Ingen 1. divisjonslag møtte 4. divisjonslag ifjor av den grunn at det kun var et 4. divisjonslag i cupen, og det laget møtte Fredrikstad. Mulig noen lag har rykket ned siden i fjor. Skal ikke bekrefte eller avkrefte noe jeg heller, men det er 30 lag fra tippe/1. div og 50 fra 2. div. Står igjen med 48 lag fra. 3. div, Regner med at disse lagene blir fordelt på lag fra de to øverste. En kamp mot Bygdø kunne vel være gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Jeg håper persjonlig at vi møter Fossum (hjemmekamp). Tror det ville blitt en morsom kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. April 2005 (endret) Del Skrevet 28. April 2005 (endret) I hvert fall burde vi få et lag som holder til ikke så alt for langt unna, siden vi møtte Egersund i 1.runde i fjor. Hadde vært gøy med en 1.rundemotstander som det gikk an å reise til! korrigering: så nettopp nå at cup-en er sponset av SAS Braathens, så da blir det vel flyturer på flest mulig lag?? Endret 28. April 2005 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 det er godt mulig.... alt for penger, så det er godt mulig vi må nøye oss med toten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 det er godt mulig....alt for penger, så det er godt mulig vi må nøye oss med toten. 32094[/snapback] Det greiste må jo være å møte Bygdø - som 2. laget har slått 3-2 og 6-3 sist uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 det er godt mulig....alt for penger, så det er godt mulig vi må nøye oss med toten. 32094[/snapback] Det greiste må jo være å møte Bygdø - som 2. laget har slått 3-2 og 6-3 sist uke 32098[/snapback] Siden cupen spilles i midtuken, foretrekker jeg et lokalt lag... Bærum en varm sommerdag hadde jo være ok, så kan man løpe bort på brygga til Rigmor og ta en dukkert i pausen... Eller Bygdøy, så kan man varme opp på Lekter'n og traske bort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 28. April 2005 Del Skrevet 28. April 2005 Jeg synes rett og slett Vindbjart klinger best. Skulle likt å hørt supportersangene deres 32074[/snapback] Hehehehe..!! Er med på den ass!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Eller Bygdøy, så kan man varme opp på Lekter'n og traske bort. 32111[/snapback] Siden Bygdøy spilte sin hjemmekamp mot Stabæk 2 på Voldsløkka håper jeg du har gode sko. Og god tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Kan ikke bekrefte noe, annet en at det jeg ser av fjorårets 1. runde-kamper, så har de fleste 1. div. lagene møtt lag i 3. el. 4. div. 32078[/snapback] Ingen 1. divisjonslag møtte 4. divisjonslag ifjor av den grunn at det kun var et 4. divisjonslag i cupen, og det laget møtte Fredrikstad. 32091[/snapback] Ja, ja, ser at jeg forutsatte noe her, som viste seg å ikke stemme. Jeg må innrømme at jeg ikke sjekket divisjonen til alle lagene, men tenkte at det er sikkert noen 4. div. lag som fortsatt er med i cupen. Men det var jo ett da, og det var ikke mindre enn mitt "lokallag" - Bøler, som hadde Fredrikstad i knestående, lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Vi møter Fossum i 1. runde. Bortekamp. Vil det si Nadderud kunstgress?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Drømmetrekning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Kult! blir det buss eller???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Vi møter Fossum i 1. runde. Bortekamp. Vil det si Nadderud kunstgress?? 32414[/snapback] Hjemmebanen deres står oppført som "Fossum kunstgress". Men for meg som har flyttet til storbyen for flere år siden, så vet jeg ikke eksakt hvor den ligger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jepp! Bussnr: 732 mot Ila. Går tre minutter over hver hele time. Maks gangavstand er satt til ca. 20 min eller 1400 meter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 2. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2005 (endret) Utført søk på www.trafikanten.no: Fra: Bekkestua [buss] BærumTil: Fossumbanen Bærum Buss732 mot Ila Fra: Bekkestua [buss] Til: Fossumbanen Sammenlagt reisetid: 16 minutter Fra: Bekkestua [buss] BærumTil: Nadderud stadion Bærum Buss143 mot Gullhaug Fra: Bekkestua [buss] Til: Nadderud stadion Sammenlagt reisetid: 0 minutt Endret 2. Mai 2005 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Her er kart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Drømmetrekning. 32417[/snapback] Utrolig flaks egentlig. Lokaloppgjør over hele Norge.... ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jepp!Bussnr: 732 mot Ila. Går tre minutter over hver hele time. 32423[/snapback] Med et kvarters reisevei så passer jo dette ganske så dårlig med tanke på kampstart klokka seks (eller sju), enten kommer man 15 minutter for sent, eller tre kvarter for tidlig, burde vi argumentere for kampstart 18:30? På den annen side så er det jo ikke plass til så veldig mange i en rutebuss heller... Det er ikke spesielt mye parkeringsplasser på Fossum heller, ofte kaotisk om vinteren når alle skal på ski. Spørs om jeg ikke må grave frem sykkelen til neste uke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Vi setter ikke opp buss innen Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå