Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NFF offentliggjør oppsettet for 1. runde i NM, (SAS Braathens-Cup som det heter i år) i morgen 29. April.

Kampene spilles 11. mai

Noen eksotiske lag vi kan møte:

Vaulen

Dahle

Grue

Hareid

Larvik Turn

LSF

Randaberg

Ringsaker

Fauske/Sprint

Lyngdal

Vidar

Jevnaker

Asker

Askøy

Averøykameratene

Bossekop

Kopervik

Bygdø

Eidsvold IF

Elverum

Flint

Radøy/Manger

Verdal

Fossum

Strømmen

Høyang

Gresvik

Hadeland

Trio

Runar

Jerv

KFUM

Klemetsrud

Korsvoll

Rørvik

Mjølner

Mjøndalen

NTNUI

Orkla

Ishavsbyen

Rissa

Råde

Sander

Stryn

Toten

Gneist

Vindbjart

Voss

Jeg håper vi blir satt opp borte mot Mjøndalen på Nedre Eiker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Styrer iallefall godt unne Asker.

Greit nok at vi skal slå dem de fleste ganger vi møtes, men nå har mine kommunevenner putta seks mål i tre kamper på rad, så da hadde jeg blitt litt vel nervør...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?

F.eks Bærum.

32069[/snapback]

Kan ikke bekrefte noe, annet en at det jeg ser av fjorårets 1. runde-kamper, så har de fleste 1. div. lagene møtt lag i 3. el. 4. div. Men det var ihvertfall en kamp mellom et 1. og 2. div. lag. Men jeg tviler på at vi møter Bærum i første runde. Kanskje i 2. runde????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?

F.eks Bærum.

32069[/snapback]

Kan ikke bekrefte noe, annet en at det jeg ser av fjorårets 1. runde-kamper, så har de fleste 1. div. lagene møtt lag i 3. el. 4. div. Men det var ihvertfall en kamp mellom et 1. og 2. div. lag. Men jeg tviler på at vi møter Bærum i første runde. Kanskje i 2. runde????

32078[/snapback]

Ingen 1. divisjonslag møtte 4. divisjonslag ifjor av den grunn at det kun var et 4. divisjonslag i cupen, og det laget møtte Fredrikstad. Mulig noen lag har rykket ned siden i fjor.

Skal ikke bekrefte eller avkrefte noe jeg heller, men det er 30 lag fra tippe/1. div og 50 fra 2. div. Står igjen med 48 lag fra. 3. div, Regner med at disse lagene blir fordelt på lag fra de to øverste.

En kamp mot Bygdø kunne vel være gøy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hvert fall burde vi få et lag som holder til ikke så alt for langt unna, siden vi møtte Egersund i 1.runde i fjor. Hadde vært gøy med en 1.rundemotstander som det gikk an å reise til!

korrigering: så nettopp nå at cup-en er sponset av SAS Braathens, så da blir det vel flyturer på flest mulig lag??

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er godt mulig....

alt for penger, så det er godt mulig vi må nøye oss med toten.

32094[/snapback]

Det greiste må jo være å møte Bygdø - som 2. laget har slått 3-2 og 6-3 sist uke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er godt mulig....

alt for penger, så det er godt mulig vi må nøye oss med toten.

32094[/snapback]

Det greiste må jo være å møte Bygdø - som 2. laget har slått 3-2 og 6-3 sist uke

32098[/snapback]

Siden cupen spilles i midtuken, foretrekker jeg et lokalt lag...

Bærum en varm sommerdag hadde jo være ok, så kan man løpe bort på brygga til Rigmor og ta en dukkert i pausen... Eller Bygdøy, så kan man varme opp på Lekter'n og traske bort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke bekrefte noe, annet en at det jeg ser av fjorårets 1. runde-kamper, så har de fleste 1. div. lagene møtt lag i 3. el. 4. div.

32078[/snapback]

Ingen 1. divisjonslag møtte 4. divisjonslag ifjor av den grunn at det kun var et 4. divisjonslag i cupen, og det laget møtte Fredrikstad.

32091[/snapback]

Ja, ja, ser at jeg forutsatte noe her, som viste seg å ikke stemme. Jeg må innrømme at jeg ikke sjekket divisjonen til alle lagene, men tenkte at det er sikkert noen 4. div. lag som fortsatt er med i cupen. Men det var jo ett da, og det var ikke mindre enn mitt "lokallag" - Bøler, som hadde Fredrikstad i knestående, lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!

Bussnr: 732 mot Ila.

Går tre minutter over hver hele time.

Maks gangavstand er satt til ca. 20 min eller 1400 meter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utført søk på www.trafikanten.no:

Fra: Bekkestua [buss] Bærum

Til: Fossumbanen Bærum

Buss732 mot Ila

Fra: Bekkestua [buss]

Til: Fossumbanen

Sammenlagt reisetid: 16 minutter

Fra: Bekkestua [buss] Bærum

Til: Nadderud stadion Bærum

Buss143 mot Gullhaug

Fra: Bekkestua [buss]

Til: Nadderud stadion

Sammenlagt reisetid: 0 minutt

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!

Bussnr: 732 mot Ila.

Går tre minutter over hver hele time.

32423[/snapback]

Med et kvarters reisevei så passer jo dette ganske så dårlig med tanke på kampstart klokka seks (eller sju), enten kommer man 15 minutter for sent, eller tre kvarter for tidlig, burde vi argumentere for kampstart 18:30? På den annen side så er det jo ikke plass til så veldig mange i en rutebuss heller...

Det er ikke spesielt mye parkeringsplasser på Fossum heller, ofte kaotisk om vinteren når alle skal på ski. Spørs om jeg ikke må grave frem sykkelen til neste uke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2005
  • Opprett ny...