Tonje 0 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 gledesdreper! Her kommer jeg med en fleip også er det bare sure meldinger tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Og overnatting da?? Bogstad camping? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 for alle utenfor bærum da? synes slum kan kjøre bussen og hente alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Ikke se bort fra at Fossum velger å ha Nadderud som hjemmebane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jeg foreslår båttur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Sykkeltur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Telttur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Teitur? nei nå skal jeg holde kjeft... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Utur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Mortimer. Jeg henter deg på sykkelen min. Jeg har desverre ingen bagge, men du kan sitte på setet mens jeg står og tråkker. Jeg er sikker på at det kommer til å bli en fin-fin tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 haha..Går den bussen (ja rutebussen ) direkte fra oslo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 haha..Går den bussen (ja rutebussen ) direkte fra oslo? 32443[/snapback] Fra Oslo er det best å ta banen til Eiksmarka, og så bussen derfra, iflg www.trafikanten.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2005 (endret) sakset fra Stabak.no fra kampen mellom Fossum og Stabæk i 1991 Granli a bit slow, had he kastet seg he could have reddet. Glad vi ikke har Granli i mål lenger... Endret 2. Mai 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Det er ikke så langt å gå fra eiksmarka/ekraveien holdeplassene på Østeråsbanen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Hva om gutta sykkler dit som en del av oppvarmingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jeg synes vi skal gå i tog fra Onkel blaa. Slik at vi vekker minnene fra 98' sesongen. glemmer aldri toget til Ullevaal og stemningen på stadioen etter at Thomas scorte. Fy faen som det satt minner..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GuleDon 0 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?F.eks Bærum. 32069[/snapback] Forbundet har vel ikke noe fastsatt regelverk, men normen er at TL og 1. div møter lag fra 3. div i første runde. Lagene fra 2. div møter hverandre. I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. Skulle et 2. divisjonslag ta seg til 3. runde så venter et TL-lag. Dette gjelder i hvert fall for Østlandet. Mulig det er noe annerledes i landsdeler med færre 2. og 3. divisjonslag. Kommer vi oss forbi Gjøvik/Lyn, noe som langifra er sikkert, er det ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde. Det er i hvert fall mitt råtips. Nå er det åtte år siden forrige cupmøte Stabæk-Bærum og ettersom vi alltid møter 1. div-lag i 2. runde så passer dette perfekt. Satser på Lillestrøm hjemme i 3. runde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 tror ikke vi får hjemmekamp to kamper på rad hvis du mener at 2. runde spilles på nadderud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GuleDon 0 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 tror ikke vi får hjemmekamp to kamper på rad hvis du mener at 2. runde spilles på nadderud... 32496[/snapback] Tror dere får hjemmekamp. Ifølge http://www.fotball.no/t2.aspx?p=749&x=1&a=132510 så har dere bortekamp mot Fossum, mens vi har hjemmekamp i første runde. Går både Stabæk og Bærum videre bør dette være grei skuring fra forbundets side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?F.eks Bærum. 32069[/snapback] . Satser på Lillestrøm hjemme i 3. runde... 32495[/snapback] Det blir jo en hard nøtt for Stabæk det... Men uansett så tipper jeg vi møter bærum neste år i cupen, når vi er i TL og dere er i 3.div (les: stavrum) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. ........................ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde. 32495[/snapback] Akkurat her er det vel en liten selvmotsigelse. Bærum er vel ikke, så vidt jeg kan se på tabellen, et topplag i 2. divisjon........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. ........................ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde. 32495[/snapback] Akkurat her er det vel en liten selvmotsigelse. Bærum er vel ikke, så vidt jeg kan se på tabellen, et topplag i 2. divisjon........ 32509[/snapback] Bærum kommer - et par runder til så er de et topplag. Håper virkelig ikke vi møter Bærum i køppen. Det er få ting jeg ville hate mer enn å bli slått ut av Bærum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2005 (endret) I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. ........................ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde. 32495[/snapback] Akkurat her er det vel en liten selvmotsigelse. Bærum er vel ikke, så vidt jeg kan se på tabellen, et topplag i 2. divisjon........ 32509[/snapback] Bærum kommer - et par runder til så er de et topplag. Håper virkelig ikke vi møter Bærum i køppen. Det er få ting jeg ville hate mer enn å bli slått ut av Bærum 32510[/snapback] Jeg tror (dessverre) også det. Men jeg kan jo ikke si det høyt så Bærumsfolket hører/leser det........ De kan jo miste fotfestet, stakkar. Jeg ville også virkelig hate å bli slått ut av Bærum, men det ville være vanvittig deilig å slå dem ut. Uansett, så tror jeg det er en mulighet for at vi kan bli satt opp mot dem i neste runde, så da får vi bare sørge for at vi vinner! Kampene i 2. runde går 18. og 19. mai. Er det noen som vet om vi får kamp 19. (pga kamper 16. mai i TL og Serie-A?) En dags hvile mellom kamp er vel litt lite, eller...? Endret 3. Mai 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Bærum kommer - et par runder til så er de et topplag. Håper virkelig ikke vi møter Bærum i køppen. Det er få ting jeg ville hate mer enn å bli slått ut av Bærum 32510[/snapback] Men tenk deg motsatt scenario da? Det hadde ikke vært så dumt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Håper begge går videre. Evt. møtes først i cupfinalen. Jeg gidder ikke hate Bærum. Det at de har fotballverdens schjtøggeste fargekombinasjoner gjør at de får en viss medlidenhet fra min side faktisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Tror nok vi kan avvente debatten om hvem vi møter i andre runde til det faktisk blir reelt. Sier bare Træff!!!! Skvatt du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GuleDon 0 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. ........................ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde. 32495[/snapback] Akkurat her er det vel en liten selvmotsigelse. Bærum er vel ikke, så vidt jeg kan se på tabellen, et topplag i 2. divisjon........ 32509[/snapback] Så sant, så sant. Men de legger vel fjorårets serie til grunn (?). Uansett, frykt ikke. Med dagens Bærum-form er det ikke en snøballs sjanse i helvete for at vi slår dere. Ikke hvis dere stiller med fullt lag. Men det ville vært utrolig stort for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2005 (endret) Hvordan går det med Bærum, a. GuleDon? Supporterklubb, fotballpøbb, supporterliv o.l. Kan du gi en kjapp briefing? (seriøst) Endret 3. Mai 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. ........................ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde. 32495[/snapback] Akkurat her er det vel en liten selvmotsigelse. Bærum er vel ikke, så vidt jeg kan se på tabellen, et topplag i 2. divisjon........ 32509[/snapback] Så sant, så sant. Men de legger vel fjorårets serie til grunn (?). Uansett, frykt ikke. Med dagens Bærum-form er det ikke en snøballs sjanse i helvete for at vi slår dere. Ikke hvis dere stiller med fullt lag. Men det ville vært utrolig stort for oss. 32625[/snapback] Tror nok ikke det blir realistisk siden dere kommer til å tape mot Gjøvik/Lyn. Men det hadde vert morsomt å knuse dere skikkelig i en oblikatorisk kamp. Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Er "Gjøvik/Lyn" et av de nye påfunnene til Brynestad eller er det et lag fra lavere divisjoner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå