Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mortimer. Jeg henter deg på sykkelen min. Jeg har desverre ingen bagge, men du kan sitte på setet mens jeg står og tråkker. Jeg er sikker på at det kommer til å bli en fin-fin tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sakset fra Stabak.no fra kampen mellom Fossum og Stabæk i 1991

Granli a bit slow, had he kastet seg he could have reddet.

Glad vi ikke har Granli i mål lenger...

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?

F.eks Bærum.

32069[/snapback]

Forbundet har vel ikke noe fastsatt regelverk, men normen er at TL og 1. div møter lag fra 3. div i første runde. Lagene fra 2. div møter hverandre. I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. Skulle et 2. divisjonslag ta seg til 3. runde så venter et TL-lag. Dette gjelder i hvert fall for Østlandet. Mulig det er noe annerledes i landsdeler med færre 2. og 3. divisjonslag.

Kommer vi oss forbi Gjøvik/Lyn, noe som langifra er sikkert, er det ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde. Det er i hvert fall mitt råtips. Nå er det åtte år siden forrige cupmøte Stabæk-Bærum og ettersom vi alltid møter 1. div-lag i 2. runde så passer dette perfekt. Satser på Lillestrøm hjemme i 3. runde...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke vi får hjemmekamp to kamper på rad hvis du mener at 2. runde spilles på nadderud...

32496[/snapback]

Tror dere får hjemmekamp. Ifølge http://www.fotball.no/t2.aspx?p=749&x=1&a=132510

så har dere bortekamp mot Fossum, mens vi har hjemmekamp i første runde. Går både Stabæk og Bærum videre bør dette være grei skuring fra forbundets side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen bekrefte/avkrefte at vi kan møte 2. divisjonslag?

F.eks Bærum.

32069[/snapback]

. Satser på Lillestrøm hjemme i 3. runde...

32495[/snapback]

Det blir jo en hard nøtt for Stabæk det... Men uansett så tipper jeg vi møter bærum neste år i cupen, når vi er i TL og dere er i 3.div (les: stavrum)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. ........................ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde.

32495[/snapback]

Akkurat her er det vel en liten selvmotsigelse. Bærum er vel ikke, så vidt jeg kan se på tabellen, et topplag i 2. divisjon........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I 2. runde derimot møter de resterende 2. div-lagene lagene fra TL og 1. div, hvorav topplagene i 2. div møter et lag fra 1. div. ........................ikke umulig at det bli derby på Nadderud i 2. runde.

32495[/snapback]

Akkurat her er det vel en liten selvmotsigelse. Bærum er vel ikke, så vidt jeg kan se på tabellen, et topplag i 2. divisjon........

32509[/snapback]

Bærum kommer - et par runder til så er de et topplag. Håper virkelig ikke vi møter Bærum i køppen. Det er få ting jeg ville hate mer enn å bli slått ut av Bærum

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32495[/snapback]

32509[/snapback]

Bærum kommer - et par runder til så er de et topplag. Håper virkelig ikke vi møter Bærum i køppen. Det er få ting jeg ville hate mer enn å bli slått ut av Bærum

32510[/snapback]

Jeg tror (dessverre) også det. Men jeg kan jo ikke si det høyt så Bærumsfolket hører/leser det........ De kan jo miste fotfestet, stakkar. Jeg ville også virkelig hate å bli slått ut av Bærum, men det ville være vanvittig deilig å slå dem ut. Uansett, så tror jeg det er en mulighet for at vi kan bli satt opp mot dem i neste runde, så da får vi bare sørge for at vi vinner!

Kampene i 2. runde går 18. og 19. mai. Er det noen som vet om vi får kamp 19. (pga kamper 16. mai i TL og Serie-A?) En dags hvile mellom kamp er vel litt lite, eller...?

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

32510[/snapback]

Men tenk deg motsatt scenario da? Det hadde ikke vært så dumt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper begge går videre. Evt. møtes først i cupfinalen. Jeg gidder ikke hate Bærum. Det at de har fotballverdens schjtøggeste fargekombinasjoner gjør at de får en viss medlidenhet fra min side faktisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32495[/snapback]

32509[/snapback]

Så sant, så sant. Men de legger vel fjorårets serie til grunn (?).

Uansett, frykt ikke. Med dagens Bærum-form er det ikke en snøballs sjanse i helvete for at vi slår dere. Ikke hvis dere stiller med fullt lag. Men det ville vært utrolig stort for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32495[/snapback]

32509[/snapback]

Så sant, så sant. Men de legger vel fjorårets serie til grunn (?).

Uansett, frykt ikke. Med dagens Bærum-form er det ikke en snøballs sjanse i helvete for at vi slår dere. Ikke hvis dere stiller med fullt lag. Men det ville vært utrolig stort for oss.

32625[/snapback]

Tror nok ikke det blir realistisk siden dere kommer til å tape mot Gjøvik/Lyn. Men det hadde vert morsomt å knuse dere skikkelig i en oblikatorisk kamp. Gleder meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2005
  • Opprett ny...