Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden 2002 har jeg flagget med mitt flotte blaa balkongflagg på kampdagene. I begynnelsen flagget jeg hver kampdag, men har etterhvert endret strategi til å flagge når kampen er vunnet, og så lar jeg isteden flagget henge hele mandagen også.

Og nå har jaggu flere naboer begynt å ta etter meg. Problemet er at jeg bor alt for langt fra Nadderud, så de flaggene som kommer opp er blå og rød. I går kveld hang det 3 flagg (+ et skjerf ut av vinduet) i nærmeste nabolag. Ryktene sier at minst 2 til skal gå til anskaffelse av flagg. Jeg er omringet!

Min plan for å rette på denne skjevheten er å henge opp et STORT flagg i flaggstanga, når Seriemesterskapet er i boks. Men jeg har ikke et sånt flagg. Er det noen som vet om disse flaggene er til salgs?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som benytter balkongens utmerkede muligheter til å flagge! Jeg holder imidlertid fast ved å flagge hver gang det er hjemmekamp. Tanken har vært at jeg på den måten minner naboene på at "Nå er det kamp, nå må jeg jammen komme meg på Nadderud!". Hvor stor effekten har vært kan vel diskuteres...... :)

Flagging med Stabæk-flagg er en super ting, og noe som flere bør gjøre. Lillestrøm sentrum er farget gul når LSK spiller kamp og på husene i gaten opp mot Åråsen er det som regel stappfult av gule flagg. Et eksempel til etterfølgelse! (Når Stabæk spiller og med blaa flagg selvfølgelig......)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som benytter balkongens utmerkede muligheter til å flagge! Jeg holder imidlertid fast ved å flagge hver gang det er hjemmekamp. Tanken har vært at jeg på den måten minner naboene på at "Nå er det kamp, nå må jeg jammen komme meg på Nadderud!". Hvor stor effekten har vært kan vel diskuteres...... :)

Flagging med Stabæk-flagg er en super ting, og noe som flere bør gjøre. Lillestrøm sentrum er farget gul når LSK spiller kamp og på husene i gaten opp mot Åråsen er det som regel stappfult av gule flagg. Et eksempel til etterfølgelse! (Når Stabæk spiller og med blaa flagg selvfølgelig......)

32156[/snapback]

Selv flagger jeg med NFF flagg! Sender forvrig en liten hilsen sør-vest :-))))

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å få trykt opp noen flagg i balkongflaggstørrelse. Det hadde vært helt kanon. Er vel ikke alle som har egen flaggstang, men et Stabækflagg i mindre størrelse burde alle kunne skaffe seg og flagge med.

Endret av KongKjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Flaggingen
  • Opprett ny...