Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faen nå er chippen solgt og sikkert ikke for mer en en god middag.

Stallen var tynn og nå er den enda tynnere spørs om det ikke blir under miten på tabellen hvis det ikke blir noen nyinnkjøp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest gladlaks

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...665&item=261840

Dette visste vel alle at skulle skje, så dette kan vel ikke komme overraskende på deg? Jeg håper bare Stabæk har klart å være tøffe nok i forhandlingene. Chippen bør da bli erstattet, men jeg ser ikke på ham som så avgjørende som folk vil ha det til. Klart han i sine beste stunder er en magiker, men samtidig er han en luksusspiller og humørspiller. Siste halvdel av fjoråret før Anderlechtkampene var han kun en blek skygge av dseg selv. Hadde han blitt ut året tror jeg vi hadde sett en chippen med tanker helt andre steder enn Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gaute vil ha fart. På topp var det Thomas, Marel og Chippen som hadde fart. Nå er det bare Thomas igjen.

Gaute har et problem - det er helt sikkert.

Både Samir og Mikkel er gode spillere, men er andre typer spillere enn Gaute helst vil ha i kantrollene.

Vi går en spennende sesong i møte.

Jeg griner hvis også Chippen forsvant for knapper og glansbilder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det var nettopp det jeg mente med knapper og glansbilder.

3 mill for en ung, lovende og jævli talentfull landslagsspiller på Sverige - det er billig det!

Anderlecht kan dra til helvete!

De har sikkert en klausul om at dersom han blir skadet før han drar, så får vi ingenting for ham.

Bruk andre spillere i stedet framover - som er motivert, mener nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Siste halvdel av fjoråret før Anderlechtkampene var han kun en blek skygge av dseg selv"

men det interesserte ikke anderlecht! de har sett ham spille bra, og det var nok.

jeg er litt trist at favorittklubben min selger alle spiller jeg liker veldig godt til belgia :cry:

jeg kan ikke forstå hvorfor belgia er et så fint land for å spille fotball...

de har mye finansielle problemer også (mechelen, lommel) og de

er ikke akkurat det hva man kan kalle "en fotball størrelse"

ok, marel er den nye helten i lokeren, men helt lokeren elsker islendinger, om de kan spille fotball eller ikke.

de har nå 4 islendinger som alle spiller på landslaget, og de har diskutert på forumet, om lokeren vil kjøpe tryggvi også...

vet ikke om chippen blir en ny helt i anderlecht...

vet bare at belgiske klubber liker å kjøpe spiller fra små utenlandske klubber for lite penger :evil:

300.000 euro for marel, da tror jeg var chippen et supertilbud også!

jeg gleder meg til å dra til kampen lokeren - anderlecht neste sesong :wink:

skulle jeg ha på meg stabæk drakten og island skerfet?

hilsen fra hamburg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi er likevel meget imponert over at Stabæk har klart å få såpass ut av vår supertalentfulle svenske landslagsspiller. Bra jobba!"

Ironi? Håper det, for denne avtalen var faen meg katastrofal...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi er likevel meget imponert over at Stabæk har klart å få såpass ut av vår supertalentfulle svenske landslagsspiller. Bra jobba!"

Ironi? Håper det, for denne avtalen var faen meg katastrofal...

Dårlig, ja, men bedre en at han går gratis som bossman spiller. Tror dette var en 'aksepter dette tilbudet eller få ingenting' situasjon for stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, dårlig :roll: Kan ikke regne med å få mere for en spiller i tippeligaen i dag slik er det bare med dagens utvikling. Dere burde vært fornøyd med at dere får noe i det hele tatt for "jojo" (genial på sitt beste, katasrofal på sitt værste) chippen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hvem erstatter "Chippen"???

Blir det internt, eller tror vi at det kommer en spiller utenfra???

Hva med Petter Furuseth Olsen, han har jo trent med de Blaa tidligere?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis halvparten av de ryktene man hører om PFO er korrekte så er det vel bare aksjonærene til Onkel Blaa som vil ha ham....

Hører rykter om at han pusler en del med kjemisettet sitt på fritiden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Negativt: Alt for lite penger for et supertalent med en stor framtid når han lærer seg til å spille med egne spillere og avslutte skikkelig - ikke bare rote bort ballen i finte nr. 16.

Gaute vil ha fart på topp, og nå er det bare Thomas igjen. Enten må han lage seg et annet system der fart ikke er vesentlig eller han må satse på de raskeste juniorene så fort som mulig.

Positivt: Selvsagt er det ikke lett å få solgt en spiller som ikke vil signere ny kontrakt og går gratis om få måneder i et marked som oversvømmes av bosmenn. Og sånn sett er det Chippen selv som sørger for at Stabæk ikke får mer - ved at han ikke signerer ny kontrakt.

Chippen går ikke æreløs fra klubben, men han forlater da heller ikke klubben som en stor helt - som han ville ha gjort hvis han hadde satset videre på Stabæk - signert ny kontrakt - og blitt solgt likevel, samtidig som han understreket hvor lei han var for å forlate Stabæk. Høflig applaus når han drar.

Men jeg synes det er bortimot skandale om Chippen starter - unntatt ved skader i de innledende seriekampene. Stabæk kommer ikke til å kjøpe erstatter, og da må vi snarest mulig spille inn ny fast høyrekant, om det så er Thomas, Henning, Mikkel eller Samir.

PS: Tror nok artikkelen på stabaek.no om overgangssummen var en smule ironisk - eller kanskje ikke? :wink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Hepp,

Hvem erstatter "Chippen"???

Blir det internt, eller tror vi at det kommer en spiller utenfra???

Hva med Petter Furuseth Olsen, han har jo trent med de Blaa tidligere?

@ringo

PFO er spiss.

Han her ville jeg gjerne hatt i stabæktrøya....litt dyr men, lov å drømme..hehe

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,257281,00.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
snipp snapp snute da var chippen ute
  • Opprett ny...