Mikki 759 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 La oss fortsette den fine seiersrekken vår i Moss! På Melløs! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Knut Tørum satt jo og spionerte i går, og Janne skal ut på tur i dag. Bør bli en fin kamp dette, har mange gode minner fra Melløs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Moss blir en cakewalk. 10-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Moss blir en cakewalk. 10-0. 32335[/snapback] Tror det blir veldig tøft jeg. Tørum er garantert super sugen på seier i nettopp denne kampen. Blir overlykkelig hvis vi vinner 1-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Moss blir en cakewalk. 10-0. 32335[/snapback] Tror det blir veldig tøft jeg. Tørum er garantert super sugen på seier i nettopp denne kampen. Blir overlykkelig hvis vi vinner 1-0 32350[/snapback] Tørum er en taktisk luring!!!... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Tørum er en taktisk luring!!!... 32353[/snapback] Blir spennende å se hva slags videokassett han sender oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Legger også merke til at Moss bare har sluppet inn 2 mål på fire kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 og scoret 2 mål på 4 kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Tørum er en taktisk luring!!!... 32353[/snapback] Blir spennende å se hva slags videokassett han sender oss. 32354[/snapback] Hehehahaha!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Legger også merke til at Moss bare har sluppet inn 2 mål på fire kamper 32355[/snapback] På tide å heve oss igjen til nivået vi hører hjemme på. Moss hadde Bryne i kne siste hjemmekamp men slet med uttellingen, og idag vant de i Hønefoss. Blir en tøff nøtt å knekke med en trener som kjenner oss godt; poengtap i vente hvis vi ikke skjerper oss. alle mann til Moss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Moss blir en cakewalk. 10-0. 32335[/snapback] Håper ikke det, ettersom vi er bortelag. Moss borte er aldri enkelt, og en ond og hevngjerrig Tørrum vil nok gjøre livet surt for superheltene. Jeg ble så glad på 2-1 over Alta at jeg ikke tror det er mulig å bli gladere. Vi går for 1-2, etter at Tommy tar en reprise på Altamålet, denne gang i det 94. minutt... Men i allefall dette blir en annen kamp. Alta lå med hele laget midt på egen banehalvdel og måtte ha Jons hjelp for å lage sin eneste sjanse. Moss byr nok på adskillig tøffere motstand. Spiller Miguel de Christianos der ennå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Ikke glem at de serverer pølse i vaffel der.. Må ha det, bare må ha det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Spiller Miguel de Christianos der ennå? 32371[/snapback] Syntes nå det er mer spennende å se om Christian Michelsen fortsatt spiller... Eller Rune Tangen eller Stuart Mcmanus... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Jah, Markus - les en gang til, eller to... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Mikkel spiller og Tangen spiller (sistnevnte i en litt yngre utgave). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jah, Markus - les en gang til, eller to... 32386[/snapback] Hmmm. Tror jeg gjør det jeg !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Undertegnede brukte kvelden i går på samme måte som JJ. Nemlig å se Hønefoss-Moss. Og selv om Moss slo Hønefoss 0-1 skremte de ingen med spillet sitt. Hønefoss eide kampen og burde vunnet. Målet kom etter et frispark fra 30 meter. En gedigen keepertabbe av Tomas Solvoll i Hønefossburet. Moss spiller nummer 14 Jon Andre Fredriksen slo frisparket med venstre. En fot som vel egentlig var det giftigste angrepsvåpenet Moss hadde. ( Dette fikk han vist frem på et par halvfarlige hjørnespark. ) Moss solgte sin toppscorer Håvard Sakariassen til B/G foran denne sesongen. Det bør de angre. Ihvertfall hvis det Knut Hovel Heiaas og Mikkel presterte i går er representativt for form og kapasitet på spissene til Moss. Det ble aldri farlig via spillet. De gangene det var farlig var etter dødballer. Et par kontringer kunne også blitt farlige, men hverken de nevnte spisser eller midtbanespiller Joacim Walltin fikk stokket bena nok til å sette ballen i mål. Selv ikke da Mikkel kom alene med keeper rett før slutt. Hva så med forsvaret? Jevn linje som komuniserte godt, og evnet å sette Hønefosspillerene i offside opp til flere ganger. Stor hodesterk stopper i nummer 15 Anders Østli som også blir med fremover på dødballer. Venstre back Gard Kristiansen var etter min oppfatning en av kampens beste. Branimir får noe å bryne seg på der. Keeper kommuniserer godt med forsvaret sitt, og har stort sett kontroll. Dog hadde Hønefoss en lobb hvor keeper stod langt ute, men ballen gikk, heldigvis for keeper, i tverliggeren. Moss fremstod som et disiplinert lag. Mye folk bak ballen og tett mellom lagdelene. Dog synes jeg de stod høyt til å være bortelag på desperat jakt etter poeng. Også etter scoring. Her kan det fort bli mye rom for Nanne hvis pasningen kommer i tide. Det vitner om et lag som er interessert i å spille ball. Mye folk med på kontringer, men raskt tilbake når de mister ballen. Alt i alt et mer spillende lag en de vi har møtt til nå. Men det ligger vel i Tørums filosofi. Selv mot slutten når Hønefoss presset på for utligning satte de raskt i gang spillet, slik at ønsket om flere scoringer fremstod som større en frykten for mål i mot. Jeg tror Moss skal stå bra til Stabæk. De er mer interessert i å spille ball enn å takle i knehøyde og hale ut tiden. Dette bør være en overkommelig oppgave, selv om Tørum er en luring, og aldri så mye ønsker tre poeng. Hva tilskuere angår. I går var det 1075 på Hønefoss stadion. Inklusiv 40-50 Mossesupportere. Mot Stabæk var det 2028. Det bekrefter bare det vi visste. Ca 1000 Stabæk supportere i Hønefoss. Moss er ikke mye lenger unna (under en time fra Nadderud), slik at vi burde ha muligheten til å stille like mange også i Moss på torsdag. ALLE MANN TIL MOSS ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Veldig bra Pedagogen. Takk skal du ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Strålende oppdatering, uten at nervene mine ble merkbart bedre. De er der de skal være - samlet i en bunt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jeg tar gjerne en reprise av den siste seriekampen vi spilte i Moss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 tar gjerne en 2-7 seier ja, men det er bare 5 spillere igjen fra startelveren den dagen.. Riktignok bare chippen som jeg savner sterkt. Synes forøvrig at det er på tide at jeppe hever seg litt. Han har ikke vært dårlig i alle kampene, men jeg forventer mer av en spiller som han. Til tider er han svak og slår noen umotiverte høye lobber i lengderettningen som det aldri blir noe ut av. irriterer meg grønn når han slår de ballene... En annen ting er fightingen, han er hentet inn for å sloss og vinne baller, men jeg synes heller ikke at han har vært i nærheten av det vi kan forvente av han når det gjelder fighting heller.. Nå kommer det noen kamper med litt bedre motstand og da må alle "steppe opp", og da spess jeppe og hans makker på midten om det så er henning eller tommy. De skal være motoren i laget og det er kristisk at de også kommer opp på et bra nivå. Kan ikke bare stole på at spissene skal gjøre jobben... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Husker målet til Fazza i den kampen, litt av en perle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Etter kampen mot Alta har Stabæk 10 poeng på fire kamper. Et snitt på 2,5 poeng pr. kamp, hvilket vil gi 75 poeng totalt hvis trenden holder seg. Det ville gitt førsteplass i alle tidligere år i 1. divisjon. Ser vi fremover mot torsdagsoppgjøret vil en seier heve snittet til 2,6 poeng pr. kamp (totalt 78), en uavgjort vil gi oss et snitt på 2,2 poeng (totalt 66 poeng = 1. plass i 3 av 4 sessonger med 16 lag) og et tap vil føre oss ned på 2 i snitt (totalt 60 poeng = kavalik i 3 av 4 år). En seier mot Moss vil selvfølgelig ikke endre tabellposisjonen vår, men en uavgjort eller et tap vil i værst tenkelige situasjon sende oss ned på 4. plass. For oss er det iallefall fint å vite at 4 av de foreløpig sterkeste konkurentene spiller inbyrdes oppgjør på torsdag. Med Stabæk-seier og uavgjort i både Sogndal - Pors og Mandalskam. - Sandefjord, samt at Bryne ikke vinner, vil vi ha hele 4 poeng ned til andreplass. Men ettersom jeg antar at både Pors og Mandalskam er svakest i det lange løp, håper jeg på seier for disse. Hadde vært betryggende å ha både Sogndal og Sandefjord henholdsvis 5 og 7 poeng bak! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Pyser! Jeg står fremdeles på 10-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Pyser! Jeg står fremdeles på 10-0. 32463[/snapback] Hehe, du høres ut som meg. Jeg sier nå 0-6 (vi er tross alt bortelaget). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jeg er overbevist om at vi slo Alta 7-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 føler ikke at vi skal ta lett på denne oppgaven. kommer til å være pissredd helt til dommern blåser for 90 min ++ med mindre vi leder 0-10 etter 80 min spill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 1-4! (Nannskog, selvmål, Nannskog, Pall G., Stenersen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Husker målet til Fazza i den kampen, litt av en perle. 32406[/snapback] Hva med målet til Chippen i 2001? Hevet armene over hodet da han var 30meter fra mål, og det var jo bare å holde dem der, for å si det sånn. Fantastisk rett og slett. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå