Pedagogen 15 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 atleten drar like gjerne med seg hele slekta. 32714[/snapback] Det gjør han da ikke. Han holder seg jo hjemme når han ikke får barnevakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Ok, han BURDE dra med seg hele slekta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Ok, han BURDE dra med seg hele slekta. 32717[/snapback] Det blir for mye inntekter til Moss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 ..jeg måtte gå gjennom tråden her nøye nå, for jeg leste insekter først. på tide med nye briller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Fylla har skylda. Skaff deg nye biller. (Ehhhhh.......) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Moss i morgen, blir artig! Vi er godt forberedt. Vi har strålende supportere. Vi står samlet. Har trua igjen, jeg! Mike http://stabak.no/content/view/1238/128/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 0-0 Litt kjedelig kamp. Spillet til Stabæk er ikke godt nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Grisekjedelig kamp uten annet enn halvsjanser. Det luktet ikke eliteserie av dette. Igjen synes jeg ikke vår sentrale midtbane fungerer. Jesper står fram, men rundt ham er det fint lite, annet enn Mossespillere. Henning og Jesper fungerer ikke. Hva med Veigar i off. midtbanerolle og Eirik inn på topp? Tommy kriga bra på kanten, litt underlig med CS på høyrekant hvis vi vil ha innlegg fra sida. Min 11-er: JK MS-MK-IA-BP HH-JJ-VPG-TS EM-DN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Grisekjedelig kamp uten annet enn halvsjanser.Det luktet ikke eliteserie av dette. Igjen synes jeg ikke vår sentrale midtbane fungerer. Jesper står fram, men rundt ham er det fint lite, annet enn Mossespillere. Henning og Jesper fungerer ikke. Hva med Veigar i off. midtbanerolle og Eirik inn på topp? Tommy kriga bra på kanten, litt underlig med CS på høyrekant hvis vi vil ha innlegg fra sida. Min 11-er: JK MS-MK-IA-BP HH-JJ-VPG-TS EM-DN 32788[/snapback] Synes Henning kriget bra!.. Skjønte ikke helt at Veigar ble bytta ut på slutten. Han er jo en joker! Kan åpne et helt forsvar på egenhånd! Jaja.. Ny kamp på søndag folkens! Da går vi for seier og tre poeng dere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Henning kriga bra spes. mot slutten av 2. omgang. I første omgang var han usynlig. Men vi får jo ikke ballen fram til spissene. Fatter heller ikke at man tar ut Veigar, som faktisk produserte noe. Jeg synes i en slik kamp at vi skal satse alt for 3 poeng. 1 eller 0 poeng spiller ikke så stor rolle, selv på bortebane. Vi kunne spilt 2-4-4 på slutten, eller 3-4-3. Men jeg er litt skuffa over det som ser ut som manglende vinnervilje - mot slutten lar vi Moss overta initiativet. Ikke bra. Poengdeling var helt rettferdig. Håper laget skjerper seg til søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Men jeg er litt skuffa over det som ser ut som manglende vinnervilje - mot slutten lar vi Moss overta initiativet. Ikke bra. 32793[/snapback] Enig! Kanskje vi må falle ned fra tabelltoppen før gutta våkner og skjerper seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Gode i forsvar, en midtbane som ikke fungerer og et angrep som sliter med manglede støtte fra midtbanen. Det som skapes fremover på banen skapes hovedsaklig av angrepet alene. Jeg er av de som heller mot Henning på benken, Tommy og Jesper sentralt med Branimir/Tom og Sund/Tom på høyre/venstre kant. Sund er utpreget venstre kant og da må leggene komme fra venstre side, skrudd ut fra mål - de kommer ikke. Sund velger heller støttepasning bakover en utfordring fremover. Jeg vet ikke helt, han har en fantastisk venstrefot, men han får ikke brukt den. Er vel ikke fornøyd med 1 poeng, 3 poeng hadde gitt tryghet i laget. Nå MÅ vi slå Strømsgodet - jeg gjetter 4-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276272 Hva er så dette? Alt fokus på Sogndal? Og vi spilte visst borte mot Alta. Trodde bilturen til Alta tok litt lenger enn litt over en time... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 Henning kriga bra spes. mot slutten av 2. omgang. I første omgang var han usynlig. Men vi får jo ikke ballen fram til spissene. Fatter heller ikke at man tar ut Veigar, som faktisk produserte noe. Jeg synes i en slik kamp at vi skal satse alt for 3 poeng. 1 eller 0 poeng spiller ikke så stor rolle, selv på bortebane. Vi kunne spilt 2-4-4 på slutten, eller 3-4-3. Men jeg er litt skuffa over det som ser ut som manglende vinnervilje - mot slutten lar vi Moss overta initiativet. Ikke bra. Poengdeling var helt rettferdig. Håper laget skjerper seg til søndag. 32793[/snapback] Manglende vinnervilje har vi ikke, det har vi vist før i år. At Moss overtar litt mot slutten er vel mer eller mindre tilfeldig! Når det gjelder midtbanen så er ikke Tommy en kantspiller, han kommer ikke til sin rett der. Han er ikke av de raskeste og man trenger rett og slett litt fart for å spille på kanten. Christian Sund spiller alt for mye hjemover, det han virkelig er god til er innleggene med venstrefoten (som innlegget til Daniels mål mot Alta) og da er det høl i hue å bruke han på høyresiden mener jeg. Hvis man skal spille med de 11 som startet i går må man bruke Henning på høyre og Tommy sentralt. Christian er og blir venstrekant. Jeg mener vi burde og skulle ha vunnet i går. Daniel har to kjempesjanser som han normalt scorer på (i alle fall det jeg har sett av ham). Veigar har også sjanser nok til å score minst en gang. Moss har vel en sjanse i hele kampen, skudd over tidlig i 2 omgang. Baneunderlaget var under enhver kritikk forøvrig, en ting er at det er humpete og jævlig, men noe annet er det at man ikke klipper gresset. Sånn har det desverre alltid vært på Melløs når vi har spilt der. Hverken det eller at dommeren var fryktelig dårlig begge veier er noen unnskyldning for noe, men det må nevnes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 Sund er utpreget venstre kant og da må leggene komme fra venstre side, skrudd ut fra mål - de kommer ikke. Sund velger heller støttepasning bakover en utfordring fremover. Jeg vet ikke helt, han har en fantastisk venstrefot, men han får ikke brukt den. 32796[/snapback] Enig i at Chrisu må utfordre sidebackene mer og komme seg rundt ja! Det blir litt for lite fremdrift på siden hans. Sånn sett var det bra at Janne prøvde ut noe nytt på midten mot Moss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 Hva er så dette? Alt fokus på Sogndal? 32800[/snapback] Check this out... http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1div/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 Hva er så dette? Alt fokus på Sogndal? 32800[/snapback] Check this out... http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1div/ 32878[/snapback] Man kan vel si at det var en god del om Sogndal der ja..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 Enig med Øyvind, som vel også fremkommer av mine innlegg. Jeg er motstander av å ta de 11 beste og hive rundt på banen. Bruk folk der de er gode. Tommy er mye bedre sentralt enn på kanten, og Chrisu viste at han er VENSTREkant hinsides enhver tvil. Det blir litt Semb over å putte gode spillere på plasser de ikke er gode på. Men jeg en annen ting er kjemi mellom spillerne. Vår sentrale midtbane har etter min vurdering blitt bedre hver gang TS og JJ har spilt sentralt. Jeg klager ikke på innsatsen til HH, men det er åpenbart noe som ikke funker som det skal sentralt. JJ var bra mot Moss, HH var tidvis usynlig, og Moss fikk alt for mye av spillet på midtbanen. Det skal være nesten en divisjons forskjell på ferdighetsnivået vårt og Moss. Det var det på ingen måte. Og jeg misliker at våre to superspisser får så lite framspill som de fikk. Henning har tidligere bevist at han godt behersker høyre kantrolle. Branimir har ikke overbevist. LA HH spille høyrekant, Chrisu venstre (evt. Tom eller Bjørnar) og Tommy sentralt. Det gir trygghet, ballkontroll og gode framspill. Henning blir stressa og fører for mye ball uten å se medspillere virker det som. På høyrekant får han mer rom og spiller trill rundt med samtlige venstrabæker i Adeccoligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå