Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det jeg trenger for å runde av en flott russetid er en skikkelig karuselltur for å riste løs magen før kamp. Så kan jeg stå på første rad og kaste opp rop.

Eeeeelg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er barnevakt i dag, så jeg sliter...

33412[/snapback]

Flere som sliter i dag ser jeg... Tar evt. med en 3åring så ingen bannenskap i dag, flere som vurderer å ta med barn? - Kan jo evt lage en liten park med vaktbytte hvert 10 minutt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich selger på matcen idag.

33411[/snapback]

Hadde ambisjoner om å kjøpe til en venn, men jeg så ikke Rich på kampen. Uansett har det ordnet seg

33511[/snapback]

Jeg vet at Stabæk kontoret har fått noen billetter de skal selge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33518[/snapback]

Dette er sitteplasser, ikke sammen med $$ så vidt jeg kunne se.

Jeg skal ikke mase for mye med dette, men jeg trenger billett. Inntil i går trodde jeg den var i boks, men det var den ikke, og derfor er jeg litt sent ute.

Så Rich, Slum eller andre. Er det muligheter for å få tak i en? I dag? I Tønsberg? På Bekkestua før bussen går (skal ikke være med der selv, men kan møte opp før den går)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33518[/snapback]

Jeg skal ikke mase for mye med dette, men jeg trenger billett. Inntil i går trodde jeg den var i boks, men det var den ikke, og derfor er jeg litt sent ute.

Så Rich, Slum eller andre. Er det muligheter for å få tak i en? I dag? I Tønsberg? På Bekkestua før bussen går (skal ikke være med der selv, men kan møte opp før den går)?

33549[/snapback]

Jeg vet at Kari har fått ca 100 billetter av Rich som hun skal selge fra Stabæk kontoret. Så det er bare å dra innom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33518[/snapback]

33549[/snapback]

Dette står på stabak.no:

Vi selger også ståplassbilletter sammen med Stabæk Support til kr.80,-

Dette er ståplasser, sammen med $$ så vidt jeg kan se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33518[/snapback]

33549[/snapback]

Dette står på stabak.no:

33556[/snapback]

Ja er det ikke det du vil ha da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33518[/snapback]

33549[/snapback]

Dette står på stabak.no:

33556[/snapback]

Flotters. Da burde jeg få fiksa det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33518[/snapback]

33549[/snapback]

Dette står på stabak.no:

33556[/snapback]

Flotters. Da burde jeg få fiksa det.

33561[/snapback]

utrolig dustete av stabækfolket. 600 billetter burde gått glatt å selge. Kan tenke meg idiotene ventet for se om det ble billigere noe annet sted eller satse på at det blir ledige plasser. Gleder meg til å le av tullingene som trodde det ikk ble utsolgt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som ikke tar bussen nedover, er det noen som har en veibeskrivelse til stadion?l

33722[/snapback]

Har forsøkt å finne en veibeskrivelse til kampen, men det virker som om de som redesignet nettsiden vår har glemt å ta med veibeskrivelsen fra de gamle sidene... Kan forsøke å gi deg en beskrivelse, du får si fra hvis den ikke duger...

Hvis du skal rett på kamp, og reise hjem rett etter kampen er forslaget dette:

Du tar av første avkjøring fra E-18 mot Tønsberg. Da skal du bare følge denne veien i ca 5 min før du kommer til en rundkjøring. For å slippe å kjøre gjennom byen bør du ta til venstre i denne rundkjøringen. Husker ikke hva det står på skiltet på denne veien, men det er vel mot Horten eller noe sånt. Når du så har kommet ut av rundkjøringen kjører du opp en ganske bratt bakke mot en ny rundkjøring (rundkjøringer er kult...), her skal du enkelt og greit ta til høyre.

Da er du på vei mot vår flotte arena, men nå har du noen dilemmaer. Det er noe som heter Tønsberg messen, og dette ligger i samme området som alle idrettsarenaer i Tønsberg. Disse arenaene har diverse parkeringsplasser, og det kommer garantert til å bli kaos. Vær forberedt på å måtte betale for parkering. Den første parkeringsplassen som du passerer er lengst unna, og er Greveskogen friidrettsbane. Den ligger til venstre. Så kommer du rett etterpå til det som er Tønsberg stadion på høyre side som er skøytebane, men en parkeringsplass under messen. Hvis du tar sjansen kan du fortsette og til og med få gratis parkering! Da skal du kjøre helt til du kommer til en ny rundkjøring (!) som du skal ta til venstre i. Da ligger det parkeringsplass på høyreside (sikkert full), men rett etter på venstre side ligger Greveskogen videregående med mange parkeringsplasser og kort vei til banen.

Du kan også velge å kjøre rett frem i rundkjøringen inn i bomringen og første til venstre. Rundt selve stadion er det også noen ynkelige parkeringsplasser du er heldig hvis du får.

Puh nå er jeg sliten...

Men det kommer mer

Hvis du er like smart som $$ så tar du en tur innom Brygga før kampen (digg ihvertfall når det er fint vær). Dit kommer du ved å følge skiltingen mot Tønsberg, når du kommer til et stort anleggområde med veibygging ligger du i høyre felt mot Nøtterøy/Tjøme. Da ender du opp langs Brygga.

Fra brygga er det bare å følge skiltingen mot Horten og du havner på samme område som jeg har nevnt tidligere. Jeg føler jeg virkelig har forvirret her, så hvis noe er uklart er det bare å si ifra

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Billettsalget Til TØnsberg
  • Opprett ny...