Gjest Del Skrevet 2. April 2003 Del Skrevet 2. April 2003 Er alle folk fra bærum/stabæk området sosser? Snakker dem alle sånn her: solen,avisen, boken osv osv? jeg har oppfattet det slik at alle mener stabæk er noen jævla fisefine sosser, mens VIF,LYN og andre folk er liksom "vanlige" folk? men hver gang jeg har hvert på stabæk kamp har jeg ikke oppfattet deg slik....! jeg mener det egentlig er en ren overdrivelse at stabæk er det sosse laget! eller hva mener dere? noen som kan litt mer om historien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Simon Del Skrevet 2. April 2003 Del Skrevet 2. April 2003 Hvis det er "vanlig" å gå på sosialen og ha et oppsiktsvekkende stort alkoholforbruk,så stemmer nok beskrivelsen av lyn og vif tilhengerne. Men Stabæk-supportere sosser?Må du nok finne ut selv. "For vi har venner og penger nok,heia Stabæk,heia Stabæk!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 2. April 2003 Del Skrevet 2. April 2003 Simon's første innlegg her! Ikke værst! Gjest: Det sier seg jo selv at ikke alle fra bærum er sosser. Over 100.000 sosser på et sted hadde jo hvert litt usansynlig, men jeg tror nok du finner fler folk med mer penger her en for eksempel i Groruddalen. Det er nok av fine hus og fine biler her, men at det er veldig påfallende vil jeg ikke si. Tror heller ikke Bærum er noe mer, om ikke mindre, sossete en Holmenkollåsen, Bygdøy og Frogner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. April 2003 Del Skrevet 2. April 2003 Uansett kan man ikke alltid se det like godt på en bærumsgutt at han har penger... Det er ikke slik at man må blafre med de. Pengene i Bærum brukes jo selvfølgelig mer fornuftig enn i alle andre steder i verden... men nok om det! - Hvis det er skikklig soooossesupportere du søker så anbefales LYN. - Er det de litt mer "rustikke"(eller no) kan du jo alltids prøve VIF. Liker du derimot ikke tanken på koooosing med Bastionen eller flatfyll med klanen så kan jeg si at vi er bedre enn de på begge felter... Er du bare keen på å føle tomhet kan du bli med i Kjernen som for flere år siden glemte hvordan man gleder seg over en seier, men som er flinke til å deppe når RBK først taper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. April 2003 Del Skrevet 3. April 2003 Lite bra! Jeg hadde helt glemt sosse-utrykket. Er du frik eller soss? he-he Uansett. Det er vel noe tynt å bedømme folk utifra hvordan man prater og hvor mye penger man har. Men hvis dét er viktig for andre, så er det utrolig fint for dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. April 2003 Del Skrevet 3. April 2003 Lite bra! Jeg hadde helt glemt sosse-utrykket. Er du frik eller soss? he-he Uansett. Det er vel noe tynt å bedømme folk utifra hvordan man prater og hvor mye penger man har. Men hvis dét er viktig for andre, så er det utrolig fint for dem. -Innlogging er fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. April 2003 Del Skrevet 3. April 2003 Fra bokmålsordboken. Soss:type ungdom som kjennetegnes bl a ved at de går med dyre kvalitetsklær (oftest av visse merker), t forskj fra friker. De klærne ordboken sikter til, må i såfall være Stabækdrakten. Jeg har sagt det før og jeg kommer til å si det igjen: Stabækdrakten er den desidert peneste drakten i eliteserien. Den kunne gjort seg uten den grønne armen, men uansett den peneste drakten. Basta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. April 2003 Del Skrevet 3. April 2003 Jeg er så lei av dette. Det var moro at vi var så jævla rike og moro at alle andre var så jævla fattige for 8 år sida, kanskje for 5 år sida og under sterk tvil for 2 år sida. Gjeeesp! Kan ikke folk finne på noe nytt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Det er vel ikke til å komme fra at dere har fyrt godt oppunder det selv - jfr feks "$" tegnet i SS-logoen og diverse sanger:-) De fleste synes vel også at dette bare er morsom spøk med fordommer - akkurat som at Bergenserne er breiale, trønderne trege og at Klansfolk ikke har jobb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 "Bergenserne er breiale, trønderne trege og at Klansfolk ikke har jobb" Hva i all verden har dette med fordommer å gjøre, PAF? Det er faktaopplysning, mann - akkurat som at hovedstaden i Norge heter Oslo (selv om bergensere sikkert er uenige i det også). At vi som bor i Bærum er rike - det er faktum. At vi er soss - det er fordommer. Fordommer er noe dritt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Det er vel ikke til å komme fra at dere har fyrt godt oppunder det selv - jfr feks "$" tegnet i SS-logoen Noen jobbet målbevist i flere år for at vi skulle bli kvitt papagutt stemplet. Det gikk ikke. Da bestemte vi oss i stedet for å ta den helt ut. Når det er sagt så er jo dollarkursen såpass lav om dagen at det er grenser for hvor kult det er med $ tegn i logoen. ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg