stabækdelux 0 Del Skrevet 5. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2005 (endret) Er det noen som vet om det går ann å følge stabæk via nettet.? Hadde vært fint det, imed at jeg ikke er på Melløs:P Hvor mange Stabæk suportere ble det til slutt med i bussene? Endret 5. Mai 2005 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 For de som ikke kan komme på kamp, som meg, med 38 i feber: http://www.nwrweb.com/player/show/startsiden.no/radiomoss/20 kampen går visst live her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 For de som sliter med båndbredden kan de følge med her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2005 (endret) Høres ikke akkurat ut som no Stabæksamba.. virker som vi ligger i forsvar og driver å dæljer ballen opp til Nanne når vi har den. Kanskje få inn Finsinho for å få litt mer gjennombruddskraft på topp? Endret 5. Mai 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 syyyyyke radiomannen da -syke syke mann! snakk om subjektivitet -SYYYYKE MANN jævla LOK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 0-0 er ett poeng. Virket som det var greit, ihvertfall iflg radiomannen. Syk mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Er det noen som vet om det går ann å følge stabæk via nettet.? Hadde vært fint det, imed at jeg ikke er på Melløs:P Hvor mange Stabæk suportere ble det til slutt med i bussene? 32780[/snapback] Hvorfor ikke bare møte opp på Melløs?! Litt sent nå men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå