Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mye slitsom ralling ja.

32811[/snapback]

Og desverre var det sjikanering av kioskpersonalet i går også.

Fulle supportere som stod i køen kjeftet på de stakkars damene så jeg nesten fikk lyst til å klabbe til de. Spesielt en, bestilte seg pølse og fikk da pølse i vaffel istedenfor pølse i lumpe som han ønsket uten å nevnte ordet lumpe i bestillingen....

Kioskdamen rettet opp feilen på 2 sek så fort hun skjønte at hun hadde gjort en feil - men likevel kjeftet han henne huden full og det var totalt unødvendig. Andre drita supportere klagde samtidig høylytt på at det var kø... som om det aldri er kø på Nadderud, Ullevaal, Lerkendal eller andre arenaer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye slitsom ralling ja.

32811[/snapback]

Og desverre var det sjikanering av kioskpersonalet i går også.

Fulle supportere som stod i køen kjeftet på de stakkars damene så jeg nesten fikk lyst til å klabbe til de. Spesielt en, bestilte seg pølse og fikk da pølse i vaffel istedenfor pølse i lumpe som han ønsket uten å nevnte ordet lumpe i bestillingen....

Kioskdamen rettet opp feilen på 2 sek så fort hun skjønte at hun hadde gjort en feil - men likevel kjeftet han henne huden full og det var totalt unødvendig. Andre drita supportere klagde samtidig høylytt på at det var kø... som om det aldri er kø på Nadderud, Ullevaal, Lerkendal eller andre arenaer...

32815[/snapback]

Det er jo bare leit, det burde være klart for alle at det følger med visse regler for etikette når man er kledt i blaat. Når det er sagt, så skjønner jeg at man kan bli hissig. Kampen var ikke veldig motiverende, og pølse i vaffel? Seriøst! Det er jo helt middelalder.

En annen ting å legge merke til: Den første kampen iår hvor politiet ikke er tilstede blir det småknuffing etter kampen. Typisk.

Endret av gsk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Stabæk-folka latt være å la seg provosere av russen hadde vi sluppet det som skjedde etter kampen. Flaks at ikke ruta ble knust.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Stabæk-folka latt være å la seg provosere av russen hadde vi sluppet det som skjedde etter kampen. Flaks at ikke ruta ble knust.

32841[/snapback]

Enig i at det er vårt ansvar, vi kan jo ikke legge ansvaret på unger med rød kjeledress som ikke gjør annet enn å drikke rusbrus å høre på Techno i 120 db. :-)

Mitt poeng var egentlig at bare at politiet ikke var der denne gangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32841[/snapback]

nå hadde jo det noe med at dama til tor ble slått til da....så når det er venner det skjer med,så stiller man jo opp....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32841[/snapback]

nå hadde jo det noe med at dama til tor ble slått til da....så når det er venner det skjer med,så stiller man jo opp....

32901[/snapback]

Kritikk til moss for å ikke ha politi i nærheten når de vet russen skal på kampen.

Heller ikke sjakktrekk å parkere $$ bussene hos russen? men samme det, gjort er gjort. alle overlevde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La russen få more seg den lille tiden de har på seg er nå mitt motto! :) Vært russ selv kanskje?

32930[/snapback]

Har ikke noe i mot at russen morer seg. Men de er et problem på fotballkamp - like it or not.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La russen få more seg den lille tiden de har på seg er nå mitt motto! :) Vært russ selv kanskje?

32930[/snapback]

Hvis man morer seg mens man ødelegger for andre er man litt bak mål i forhold til definisjonen av moro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32930[/snapback]

Selvølgelig mener du det, du som er Russ til neste år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32930[/snapback]

Selvølgelig mener du det, du som er Russ til neste år...

32944[/snapback]

Jeje...!! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Et Lite Synspunkt Fra Sisdelinja Etter Moss Kampen
  • Opprett ny...