Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk har fått beskjed på sms at det er få plasser igjen. Det bør holde. Det er også på tide at folk lærer å melde seg på tidlig, og ikke alltid regne med at det går bra å ringe å melde seg på samme dagen som avreise.

Nå er det ca 10 plasser igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

115

33378[/snapback]

Sett opp tre busser da. Sikkert mange som tror de får plass og ikke tar seg bryet med å ringe

33388[/snapback]

Det synes jeg i så fall er en fantastisk idiotisk holdning. Det kan da ikke være så veldig vanskelig å ta en telefon, hvis man har tenkt til å dra.

La dem som ikke tar seg bryet med å ringe for å bestille plass på bussen stå igjen på bussterminalen! Kan ikke bestille flere busser enn det er påmeldte. Det sier seg egentlig selv. De som ikke har bestilt, får ikke være med. Noen ganger er livet enkelt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok da.. så får det klare seg med to busser. Har rich fått solgt alle billettene sine? Eller er han like vrang som slum og tar med seg billettene til tyskland og nekter salg før han kommer hjem?

*i har både humor og sjølironi*

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker til Rehperbanen på torsdag, og der blir jeg ikke tilgjengelig på mobiltelefon for å si det sånn...

33365[/snapback]

Bare innrøm det.... du kommer garantert til å sende en bøtte meldinger i fylla. Pluss ringe kontofonen for å overføre mer penger til VISA'n.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope! Vi stopper på 124.

33433[/snapback]

Det går alltid et tog!!!!!! (hvis det ikke er forsinka....)

Rutetabell Sandvika - Tønsberg

Avgang Ankomst Tog Reisetid Kjøres Bytte

13:33 15:11 NSB Lokaltog 1:38 søn Asker

15:41 17:11 NSB Lokaltog 1:30 søn Asker

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokaltog til Tønsberg? Håper det ikke stopper ved alle stasjoner..

33527[/snapback]

Det er vel såkaldte intercity-tog hvis jeg ikke husker feil fra min tid i Kongens klær på Magerø på midten av 90-tallet. Toget stopper f.eks ikke på Stabekk, Blommenholm og andre ministasjoner - men isteden på de litt større som Lysaker, Sandvika, Asker, Drammen osv.

Fordelen er at du spasere fra stasjonen og bort til stadion.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med noe rusbrus til salg også.

33600[/snapback]

Djeeez!! Drikker du sånt??

33606[/snapback]

Hva med salg av Bailey's og Blue Nun?

I Bærum (og mulig andre steder også) er/var det en gammel tradisjon med eggedosis på 17. mai (tror det var med Sherry for de voksne), siden denne turen er en oppvarming til 17. mai - hva med å piske opp noen schwære dunker med eggedosis og selge på bussen istedenfor øl og pusbrus....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33600[/snapback]

33606[/snapback]

I Bærum (og mulig andre steder også) er/var det en gammel tradisjon med eggedosis på 17. mai (tror det var med Sherry for de voksne), siden denne turen er en oppvarming til 17. mai - hva med å piske opp noen schwære dunker med eggedosis og selge på bussen istedenfor øl og pusbrus....

33612[/snapback]

det synes jeg lukter veldig mye elging på veien nedover

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33600[/snapback]

33606[/snapback]

33612[/snapback]

det synes jeg lukter veldig mye elging på veien nedover

33613[/snapback]

Se på det som et "tiffo-show"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33600[/snapback]

Er det så mye penger i å selge alkohol på bussen at det er vært en gjeng bråkete tullinger??

Det blir sikkert nok på puben i tønsberg

Dessuten hvis du drikker rusbrus er det bare for å blli full. Hvis du unnskylder deg med at det smaker bedre enn øl kan du heller drikke Sprite som er akkurat det samme uten alkoholen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj - noe så sjeldent som en moralens vokter blant den yngre garde.

Originalt.

Hvor har det blitt av mine meningfellers slagord; "Måtehold er roten til alt ondt"?

Men, men - nå skal jo jeg forberede til russefrokost for datter på den aktuelle dagen, så jeg får nok bruk for leveregelen der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj - noe så sjeldent som en moralens vokter blant den yngre garde.

Originalt.

Hvor har det blitt av mine meningfellers slagord; "Måtehold er roten til alt ondt"?

Men, men - nå skal jo jeg forberede til russefrokost for datter på den aktuelle dagen, så jeg får nok bruk for leveregelen der.

33663[/snapback]

Moss og Tønsberg er omtrent like langt... Kan bli mye ræl som faller ut av bussen i grønne FK caps. Moralsk vokter jeg også? - Vel - JA !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Henrik H. Ingen grunn til å være brisen før Blommenholm, ape før Asker, dritings før Drammen, snydens før Sande og vi kan klare oss godt uten ralling før Ra. (Er ikke bokstavrim utrolig teit forresten?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
16. Mai - Tur Til Tønsberg!
  • Opprett ny...