Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi er sterkt remmet av at størstedelen av styret er i Hamburg for å spille fotball, den resterende delen er rammet av sykdom og lenge planlagt helgetur så det ser ikke ut som det blir noen fra $$ styret på blaa i dag. Beklager!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er sterkt rammet av at størstedelen av styret er i Hamburg for å spille fotball, den resterende delen er rammet av sykdom og lenge planlagt helgetur så det ser ikke ut som det blir noen fra $$ styret på blaa i dag. Beklager!

33701[/snapback]

Hva!?!

Sitter dere ikke på Onkel Blaa døgnet rundt?!? :)

Det er selvsagt ikke noe å beklage, det er jo pinsehelg. Styret må jo få lov til å gjøre noen andre ting enn $$ også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er noen som lurer er deg jeg dama til slum som skal selge bagetter.

og husk pengene går til til stabæk support.

er det mange som synes dette er en god ide?

33675[/snapback]

For guds skylod, smør noen uten smør

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir bagetter med smør på men det blir bare litt sånn at pålegget sitter på!

det blir bagetter med ost og skinke og reker 20 kr pr bagett.

jeg kommer til å sitte på dobbeldekkeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir bagetter med smør på men det blir bare litt sånn at pålegget sitter på!

det blir bagetter med ost og skinke og reker 20 kr pr bagett.

jeg kommer til å sitte på dobbeldekkeren.

33776[/snapback]

Hvis du hadde vært en engel å lagd en med reker uten smør og majones lover jeg å kjøpe to!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristoffer: forespørsel fra Therese: Skal du også har reker??

to stk?

Henrik H skal du ha to uten smør og majones?

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle bagettene er ferdig laget.

det blir som det blir.

hvis alle skal velge hvordan dem vil ha bagettene kommer dette ikke til å fungere.

vær fornøyd med det dere får.

varmepressen er på blaa fra kl13, vær tidelig ute sitter der bare en halv time

Endret av therese
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges det saft? I såtilfelle vil jeg ha melon/purre.

33846[/snapback]

Herregud da, trenger ikke å gjøre narr. Majones og smør smaker dritt. Seigt og surt. Føles som et slags tannlegefyll i munnen. Fysjameg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges det saft? I såtilfelle vil jeg ha melon/purre.

33846[/snapback]

Herregud da, trenger ikke å gjøre narr. Majones og smør smaker dritt. Seigt og surt. Føles som et slags tannlegefyll i munnen. Fysjameg

33848[/snapback]

hvis dere leser tråden skikkelig og ser hva dere spør etter så er det all grunn til å gjøre narr. Therese fikser noe å spise på, hun smører IKKE matpakka di. Det kan du gjøre selv, evt så kan morra di gjøre det. Kanskje hun skriver et søtt lite stabæk dikt på mellomleggspapiret også :blink: Morra ri altså

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smør og majones hører ikke hjemme i et sunt kosthold.

Men stiller noen opp med baguetter for salg på bussen er det supert, og sikkert vel så bra som det som selges på bensinstasjoner etc. Therese & co legger opp dette selv og kan ikke styre med 68 forskjellige ønsker, uten at det er nødvendig å eksemplifisere eller latterliggjøre dette noe mer. Bra tiltak Therese! Har folk spesielle ønsker (noen tåler ikke gluten), tar man som før med matpakke, eller kjøper noe annet når vi stopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[Hva med salg av Bailey's og Blue Nun?

I Bærum (og mulig andre steder også) er/var det en gammel tradisjon med eggedosis på 17. mai (tror det var med Sherry for de voksne), siden denne turen er en oppvarming til 17. mai - hva med å piske opp noen schwære dunker med eggedosis og selge på bussen istedenfor øl og pusbrus....

33612[/snapback]

Nå kan alle Stabæksjeler ta seg en fortjent halvliter med eggedosis!!!

Schaal og Gratulerer med morgendagen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[Hva med salg av Bailey's og Blue Nun?

I Bærum (og mulig andre steder også) er/var det en gammel tradisjon med eggedosis på 17. mai (tror det var med Sherry for de voksne), siden denne turen er en oppvarming til 17. mai - hva med å piske opp noen schwære dunker med eggedosis og selge på bussen istedenfor øl og pusbrus....

33612[/snapback]

Nå kan alle Stabæksjeler ta seg en fortjent halvliter med eggedosis!!!

Schaal og Gratulerer med morgendagen!

33932[/snapback]

Ikke glem kremtopp i tillegg som gir den lille ekstra godfølelsen i hjertet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med noe rusbrus til salg også.

33600[/snapback]

Er det så mye penger i å selge alkohol på bussen at det er vært en gjeng bråkete tullinger??

Det blir sikkert nok på puben i tønsberg

Dessuten hvis du drikker rusbrus er det bare for å blli full. Hvis du unnskylder deg med at det smaker bedre enn øl kan du heller drikke Sprite som er akkurat det samme uten alkoholen

33654[/snapback]

Takk Mamma.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Henrik H. Ingen grunn til å være brisen før Blommenholm, ape før Asker, dritings før Drammen, snydens før Sande og vi kan klare oss godt uten ralling før Ra. (Er ikke bokstavrim utrolig teit forresten?)

33671[/snapback]

Så siden jeg ikke kan ta en halv øl uten å bli dårlig så skal jeg drikke sprite. for jeg kan ikke drikke rusbrus fordi jeg synes det er godt??? Hva har dere i mot ralling? Begynner dere å bli for gamle så er jo buss nr 2 ett hett alternativ, eventulet medbringe SOV I RO til å putte i ørene. Skal vi bli en gjeng som sitter stille på bussen, ta med bærbar pc og kalle det hjemmekontor?? Sånt blir det steming av...

Edit: Kanskje vi må kutte ut sangen Over alt fra nord til sør også? Den fører jo til ralling...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med noe rusbrus til salg også.

33600[/snapback]

Er det så mye penger i å selge alkohol på bussen at det er vært en gjeng bråkete tullinger??

Det blir sikkert nok på puben i tønsberg

Dessuten hvis du drikker rusbrus er det bare for å blli full. Hvis du unnskylder deg med at det smaker bedre enn øl kan du heller drikke Sprite som er akkurat det samme uten alkoholen

33654[/snapback]

Takk Mamma.

34000[/snapback]

Ved nærmere ettertanke har jeg kommet fram til at Lettøl visstnok skal smake det samme som ØL.. Har ikveld bare drukket sprite. Det ga ikke samme gleden og smakte absolutt ikke det samme som rusbrus. Dessuten er du vel litt for ung til å vite forskjellen er du ikke det Henrik?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Henrik H. Ingen grunn til å være brisen før Blommenholm, ape før Asker, dritings før Drammen, snydens før Sande og vi kan klare oss godt uten ralling før Ra. (Er ikke bokstavrim utrolig teit forresten?)

33671[/snapback]

Så siden jeg ikke kan ta en halv øl uten å bli dårlig så skal jeg drikke sprite. for jeg kan ikke drikke rusbrus fordi jeg synes det er godt??? Hva har dere i mot ralling? Begynner dere å bli for gamle så er jo buss nr 2 ett hett alternativ, eventulet medbringe SOV I RO til å putte i ørene. Skal vi bli en gjeng som sitter stille på bussen, ta med bærbar pc og kalle det hjemmekontor?? Sånt blir det steming av...

Edit: Kanskje vi må kutte ut sangen Over alt fra nord til sør også? Den fører jo til ralling...

34003[/snapback]

Venter fortsatt spent på ett svar fra deg alz.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33671[/snapback]

34003[/snapback]

Venter fortsatt spent på ett svar fra deg alz.

34581[/snapback]

Hva er det du egentlig lurer på?

Jeg har ikke forbudt noen å drikke øl, sprit, sprite, rusbrus eller noe annet alkoholholdig.

Jeg vet at du klarer å se forskjellen på å drikke noen øl og på å være dritings. Jeg har oppfordret folk generelt til å drikke litt mindre alkohol - særlig på fylladagen 16. mai, og har ikke hatt deg i tankene hvis du er redd for det.

Jeg har ingenting i mot stemning på kamp, at folk hopper og synger. Jeg har oppfordra til det så mange ganger at jeg tviler på om noen har noe annet inntrykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
16. Mai - Tur Til Tønsberg!
  • Opprett ny...