Gå til innhold

Anbefalte innlegg

dere fjernet linken til gjettum-ultras.tk... noe som er helt forståelig.

Uansett; ny side, mer oppdateringer(litt tekniske prob. akkurat nå) osv...Hadde vært hyggelig å få en link til oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg får ikke opp noe på den adressen, og da har du vel også svart selv på hvorfor det ikke er link til gu02.

Vi har vært litt mer kritiske til hvilke sider vi gidder å linke til - vi står på en måte inne for at dette er sider som lever, har en viss kvalitet og blir oppdatert. I så måte var vi faktisk i tvil om vi i det hele tatt skulle ha link til www.stabak.no... Mange av øvrige klubbers sider er heller ikke mye å skryte av. Det holder ikke med et forum fullt av elviser.

Vi vil sånn sett heller at dere hjelper til med å holde www.stabaek.no oppdatert enn at dere som flere andre bruker masse tid på å lage egne sider med "vekslende" kvalitet.

Jeg synes det er bedre med én jævli bra webside enn 10 som oppdateres en gang i måneden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vil sånn sett heller at dere hjelper til med å holde www.stabaek.no oppdatert enn at dere som flere andre bruker masse tid på å lage egne sider med "vekslende" kvalitet.

Jeg synes det er bedre med én jævli bra webside enn 10 som oppdateres en gang i måneden.

Om folk har lyst å lage sin egen side, så må de da få lov til det, dette gjør de jo pga at de er opptatt av klubben sin og at de vil komme med noe eget. GU har jo til denne sessongen kommet med ny side, som jeg regner med at blir hyppig oppdatert når sessongen starter. Også Boys kommer med rykende fersk side nå snart tror jeg.. Så at det er liv i sidene tror jeg det ikke er noe å lure på. Det er nå 4 supporter sider oppe og går for øyeblikket, det kan da ikke være noe annet enn positivt?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du ikke får opp www.gu02.com så er ikke det en feil fra vår side...råttent argument for at vi ikke skal bli linket til.

Tolker ditt innlegg som at vi ikke kan se vår link på stabaek.no...??

for min del synes jeg det bare er et pluss å ha flere sider med forskjellige vinklinger på saker, kamper, turreferat osv... for ikke så snakke om bilder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med Tonna her. Jeg ser ingenting negativt med at fler stabæk sider dukker opp. det viser bare engasjement. At vi lager flere stabæk sider og at dere linker til oss, kommer neppe til å gjøre denne siden noe mindre besøkt. tvert imot til og med. vi kommer garantert til å linke til www.stabaek.no og dermed muligens hente inn enda fler besøkende.

Våre sider kommer også til å spesialisere seg på ting denne siden ikke har. Hyppig oppdaterte bilder og videoklipp. Dessuten vil vi ha tur referater og reisebrev.

Ikke vær redd for at vi ta opp konkuranse med www.stabaek.no. Det skjer ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja - i dag fikk jeg opp sidene. Jeg har ingenting i mot intensjonene deres. De er veldig bra. Ingen grunn til å være så jævla paranoid, Tonna. Jeg ber ingen om å holde kjeft - tvert i mot ber jeg dem komme til orde og avlaste de ildsjelene som svetter hver dag for å gjøre www.stabaek.no interessant.

Men hvorfor skal alle på død og liv finne opp kruttet på nytt?

GU02 er jo rimelig tomt - for å si det pent. MYE jobbing gjenstår, selv om rammeverket er bra. På gjesteboka er det jo sånn sett mange meninger - mye det samme som vi litt eldre har diskutert og prøvd ut for 5 år sida..

Det er ikke akkurat slik at vi er så jævli uenige om turreferater at vi må ha 9 forskjellige versjoner på 9 forskjellige ultrassider. Tvert i mot sliter vi med å få laget så mye som ett turreferat fra hver bortekamp. Og de som står for www.stabaek.no hadde satt mer enn pris på å få flere skribenter - da kan dere også mene noe i et medium som når mange flere. INGEN av dere har så mye som antydet at dere kunne tenke dere å bidra på www.stabaek.no når vi har spurt om det.

Og ikke minst - vi hadde kanskje fått Norges beste supporterweb, med enda friskere meninger - og flere nyheter hver dag?

Så hadde vi kunnet vært litt stoltere av Stabæk...

Men for all del - skal hver mann ha sin egen web-side, så må de selvsagt ha lov til det, men jeg betinger meg retten til å mene at det er teit at hver mann skal lage sitt eget alfabet, bygge sin egen vei, lage sine egne klær hver sin supportersang, hver sin ultrasgruppe osv. når det er så åpenbart at ting ville bli så mye bedre for alle og mer effektivt om vi tok i bruk det fæle ordet "samarbeid".

Lykke til med GU02. Når det er tilstrekkelig med aktuelle nyheter der til at det er presentabelt som en selvstendig web-side, skal vi nok legge ut en link. Tidligere linka vi til alt mulig rart som vi i etterkant bare gjorde Stabæk til latter, og det at vi nå legger litt kvalitetskrav bak våre linker er for at inntrykket av Stabæk på nett skal være bedre enn andre klubber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger merke til at du bruker ordet "alle".. Her det da egentlig snakk om 2 sider, det er gu02 og boys02, som kom i fjor.

Det virker som om du har fått en oppfatning om at det er 10-20 forkskjellige webmastere som prøver å lage sin egen side..

Når jeg går på nettet, det første jeg da sjekker er Stabæk sidene. Jeg er ikke interessert i å lese 1-2 nyheter på en side og ferdig med det, men å kunne lese på forskjellige steder, om forskjellige ting som har med klubben å gjøre, jeg er også interessert i hva folk skriver på gjestebøkene, selvom mye ikke er "interessant" så er det absolutt ålreit å lese når man surfer..

Om dere har diskutert det vi diskuterer nå, for 5 år siden, javel.. men hva har egentlig det med oss som ikke var tilstede for 5 år siden å gjøre? det som diskuteres blir da kanksje diskutert pga at det har noe med supporterliv å gjøre, og som alltid kommer til å dukke opp uansett hvilket år man lever i..

Tonna - som begynner å få sommerfugler i magen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Patetisk å ikke linke til grupperinger i det lokale supportermiljøet fordi man er redd for konkuranse... gi gutta en sjanse ihvertfall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
hvorfor ingen link til gu02.com?
  • Opprett ny...