Gå til innhold

Tifo Mot Godset

Ali G
 Del

Anbefalte innlegg

kred til tifo gutta våre! "INGEN NÅDE PÅ NADDERUD"-banneret er den beste bannerteksten vi har hatt noen gang! Tjukk blå røyk er det stiligste tifoet jeg har sett på Nadderud!

Jeg bøyer meg i støvet for tifo gutta, eller SSU som de vist heter!!

normal_IMG_9391.jpg

Endret av Ali G
Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEGET bra!

33015[/snapback]

Jeg kom litt sent igår, når man da kommer i rask marsj mot Nadderud, og blir møtt at det synet kjenner ihvertfall jeg kriblingen i kroppen. Og det beste var jo at vi viste ingen nåde!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under gårsdagens kamp hadde jeg vært røykfri i 3 måneder og 2 dager (jeg teller ikke) Kunne like gjerne starta igjen i går. Hvis jeg ikke dør av kreftpinner (les: røyk) dør jeg av tifo. Puster blaatt enda!!!

Fett som faen !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under gårsdagens kamp hadde jeg vært røykfri i 3 måneder og 2 dager (jeg teller ikke) Kunne like gjerne starta igjen i går. Hvis jeg ikke dør av kreftpinner (les: røyk) dør jeg av tifo. Puster blaatt enda!!!

Fett som faen !

33030[/snapback]

Ta det med ro - den røyken som ble bruk er visstnok anbefalt av både pizzabakerlauge og Astmaforbundet i Italia

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kred til tifo gutta våre! "INGEN NÅDE PÅ NADDERUD"-banneret er den beste bannerteksten vi har hatt noen gang! Tjukk blå røyk er det stiligste tifoet jeg har sett på Nadderud!

Jeg bøyer meg i støvet for tifo gutta, eller SSU som de vist heter!!

normal_IMG_9391.jpg

33005[/snapback]

Enig, dette var bra! Gutta har begynt å skjønne at tifo er stas nå:P

Vi fortsetter med dette a!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tifo Mot Godset
  • Opprett ny...