Ali G 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2005 (endret) kred til tifo gutta våre! "INGEN NÅDE PÅ NADDERUD"-banneret er den beste bannerteksten vi har hatt noen gang! Tjukk blå røyk er det stiligste tifoet jeg har sett på Nadderud! Jeg bøyer meg i støvet for tifo gutta, eller SSU som de vist heter!! Endret 9. Mai 2005 av Ali G Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Hveldig bra Gutta! Vi så ikke noe de første minuttene etterpå, men det ser veldig stilig ut på bilde! Det var med andre ord fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 MEGET bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 MEGET bra! 33015[/snapback] Jeg kom litt sent igår, når man da kommer i rask marsj mot Nadderud, og blir møtt at det synet kjenner ihvertfall jeg kriblingen i kroppen. Og det beste var jo at vi viste ingen nåde! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Jævlig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Under gårsdagens kamp hadde jeg vært røykfri i 3 måneder og 2 dager (jeg teller ikke) Kunne like gjerne starta igjen i går. Hvis jeg ikke dør av kreftpinner (les: røyk) dør jeg av tifo. Puster blaatt enda!!! Fett som faen ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Under gårsdagens kamp hadde jeg vært røykfri i 3 måneder og 2 dager (jeg teller ikke) Kunne like gjerne starta igjen i går. Hvis jeg ikke dør av kreftpinner (les: røyk) dør jeg av tifo. Puster blaatt enda!!! Fett som faen ! 33030[/snapback] Ta det med ro - den røyken som ble bruk er visstnok anbefalt av både pizzabakerlauge og Astmaforbundet i Italia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Men ikke av NFF.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Mener det sto Zyclon-B eller noe sånt på boksene som ble kasta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Mener det sto Zyclon-B eller noe sånt på boksene som ble kasta? 33080[/snapback] Kjøpt på et gammelt tysk overskudds lager? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 kred til tifo gutta våre! "INGEN NÅDE PÅ NADDERUD"-banneret er den beste bannerteksten vi har hatt noen gang! Tjukk blå røyk er det stiligste tifoet jeg har sett på Nadderud! Jeg bøyer meg i støvet for tifo gutta, eller SSU som de vist heter!! 33005[/snapback] Enig, dette var bra! Gutta har begynt å skjønne at tifo er stas nå Vi fortsetter med dette a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Men ikke av NFF.. 33067[/snapback] Hva har Norsk Forening for Fjellsprengningsteknikk med den blå røyken å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 bEGGE DELER KANSKJE..??!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Men ikke av NFF.. 33067[/snapback] Hva har Norsk Forening for Fjellsprengningsteknikk med den blå røyken å gjøre? 33097[/snapback] De synes det ryker for mye og smeller for lite.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå