stabækdelux 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Blir det tifo hjemme mot Sogndal 22.05?? Med et topplag på banen- som vanlig hadde ikke det gjort no med ny tifo Men hva i alle dager skjer med Sogndal? Faller de helt av? Å tape 5-0 mot Bryne er vel ikke akuratt en stor prestasjon...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Kanskje.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Hvordan tifo ?? Er det blitt bestemt? Jeg digga de røykbombene vi hadde i går. hhåper det blir mer av dette... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 'Røukbombene' hadde vi også mot Follo. Konge! Jeg digger Tifo. Jeg skal gladelig sponse dere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 "Røykbomben" mot Follo var en test for å kunne bestemme hvor mange vi skulle bruke. Av frykt for at Dag Vestlund leser på dette forumet skriver jeg ikke hvor mange vi endte opp med, men det så dere sikkert.. Tifo mot Sogndal må vi tenke litt på, i og med at de bare er et middels bra lag fra langt langt unna.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 'Røukbombene' hadde vi også mot Follo. Konge!Jeg digger Tifo. Jeg skal gladelig sponse dere. 33137[/snapback] Sett penger inn på 6230.12.00027 Hvis du vil støtte TIFO fondet. Vi hedrer alle som gir 6 sifret beløp..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå