Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Hvor har det blitt av at det spilles Stabæksanger på stadion før kamp? I går spilte de riktignok én sang (Stabæk rykker opp igjen - StabækLars), men det var det! De spiller også selvfølgelig Stabækhymnen når gutta kommer ut til andre omgang. Men det vard det. Jeg synes de spiller alt for få sanger før kamp! Det er jo en del av det å sette publikum i riktig stemning! I fjor kunne jeg møte opp tidlig før kamp, sitte på stadion, kjenne spenningen å få skikkelig fotballfølelse, Stabækfølelese før kamp! Det får jeg ikke i den grad i år! I og med at de så og si har sluttet å spille Stabæksanger før kamp!.. Mot Alta f.eks. spilte de ikke en eneste Stabæksang før kamp... Det er skuffende! Er det noen fler som har lagt merke til dette? Og som kankje er enige med meg?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 De er da ikke noe galt med litt gospelrock? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Neida.. Hehe.. Men jeg trenger da ikke gospelsteming på Stabækkamp!.. Jeg vil ha Stabækstemning jeg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Jeg vil gjerne at de spiller noe Metallica. OG Stabæksanger da, men med litt trøkk i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Jeg for min del er dritalei Queen! Mye heller StabækLars da. La oss slippe "we will rock you"! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Howdy folks & friends ! Back in Rath-Rock-City. Det var merkelig å høre egen sangen på Nadderud (i en norsk stadion). Men jeg liker merkelig. Takk for sist. Vi sees ! Hilsen Makka NO`XQ`S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Vel hjemme igjen Makka, Takk for sist, vi sees i Alta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Hvorfor ikke bare spille gjennom Alltid. Uansett cd'en før kamp, slik som ble gjort før.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Hvorfor ikke bare spille gjennom Alltid. Uansett cd'en før kamp, slik som ble gjort før.? 33138[/snapback] Ingen dum idé! De kan sikkert spille no annet og men jeg ser absolutt at de spiller mer Stabæksanger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Håper de prøver seg med Stabæks Blaa Soldater igjen, selv om de ble nedringt av gamle tanter og andre tullinger, som synes teksten var forferdelig grov.. Å fyogfy!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Vet ikke grunnen, men vet at det er ganske strenge regler for hva speeker tjenesten skal, kan, og bør gjøre. Kan det være en av årsakene???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Håper de prøver seg med Stabæks Blaa Soldater igjen, selv om de ble nedringt av gamle tanter og andre tullinger, som synes teksten var forferdelig grov.. Å fyogfy!! 33149[/snapback] Noen som kan sende meg denne sangen?! Det er den eneste Stabæksangen jeg ikke har, tror jeg..! Send priv mld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Vet ikke grunnen, men vet at det er ganske strenge regler for hva speeker tjenesten skal, kan, og bør gjøre. Kan det være en av årsakene???? 33156[/snapback] Men de fleste fikk vel med seg hvem som har hovedsponsor på Hønefoss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Vet ikke grunnen, men vet at det er ganske strenge regler for hva speeker tjenesten skal, kan, og bør gjøre. Kan det være en av årsakene???? 33156[/snapback] Stabæk Fotball bør vel få lov til å spille sine "egne" sanger på sine "egne" kamper??!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 24. Juni 2005 Del Skrevet 24. Juni 2005 Den gode gamle stabæk musikken er fortsatt noe jeg savner før kamper... Det har liksom alltid vært så deilig å komme på nadderud med en skikkelig god låt i bakgrunden! Blir i skikkelig festhumør da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå