stabækdelux 0 Del Skrevet 12. Mai 2005 Del Skrevet 12. Mai 2005 Når er det trekningen til 2. runde er? Hadde vært bra med grei ja, eller kanskje Skeid! Så de mot Bygdøy på Ullernbanen i går, det var ikke veldig lovene! Bogdøy spiller til og med i 3 div. og stillingen ble 1-0.! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Mai 2005 Del Skrevet 12. Mai 2005 Registrerer til min store glede at Morten M. endelig åpnet scoringskontoen... Måtte det komme flere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 12. Mai 2005 Del Skrevet 12. Mai 2005 Nettavisen sier 0-7 med scoringer av Veigar x 4 + Daniel + Brani + Melhuus.VG sier også 0-7. Budstikka sier 0-8 med scoringer av Veigar x3 + Daniel x3 + Moris + Melhuus. Dere som var der - hva er rett? Til og med NFF's offisielle resultatsider, www.n3sport.no, har 7-0 som resultat. Jeg sendte nettopp en mail med korrigering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 12. Mai 2005 Del Skrevet 12. Mai 2005 Registrerer til min store glede at Morten M. endelig åpnet scoringskontoen... Måtte det komme flere! 33542[/snapback] Er ikke helt enig. Syns ikke det er på sin plass at forsvarerne putter på mål. Det viser til inkompetente offensive spillere. Slik vi har spilt til nå i serien har vært slik målene skal komme. Samarbeid mellom midtbane og spisser. Forsvaret er tilbake og skaper trygghet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 12. Mai 2005 Del Skrevet 12. Mai 2005 Registrerer til min store glede at Morten M. endelig åpnet scoringskontoen... Måtte det komme flere! 33542[/snapback] Er ikke helt enig. Syns ikke det er på sin plass at forsvarerne putter på mål. Det viser til inkompetente offensive spillere. Slik vi har spilt til nå i serien har vært slik målene skal komme. Samarbeid mellom midtbane og spisser. Forsvaret er tilbake og skaper trygghet 33658[/snapback] ja, offensive forsvarere er noe dritt, bare se på alle de siste lags vinnere i vm f.eks, ingen offensive forsvarere der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Mai 2005 Del Skrevet 13. Mai 2005 Er ikke helt enig. Syns ikke det er på sin plass at forsvarerne putter på mål. Det viser til inkompetente offensive spillere.33658[/snapback] Hæ????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Mai 2005 Del Skrevet 13. Mai 2005 Er ikke helt enig. Syns ikke det er på sin plass at forsvarerne putter på mål. Det viser til inkompetente offensive spillere.33658[/snapback] Hæ????? 33682[/snapback] Tror du han mener alvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 13. Mai 2005 Del Skrevet 13. Mai 2005 Er ikke helt enig. Syns ikke det er på sin plass at forsvarerne putter på mål. Det viser til inkompetente offensive spillere.33658[/snapback] Hæ????? 33682[/snapback] Tror du han mener alvor? 33686[/snapback] Jeg ble veldig usikker.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Mai 2005 Del Skrevet 13. Mai 2005 Kan jo være min evne til å se ironi er tungt hemmet av overdose på bjerkepollen og forventninger til langhelg..... :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. Mai 2005 Del Skrevet 13. Mai 2005 Kan jo være min evne til å se ironi er tungt hemmet av overdose på bjerkepollen og forventninger til langhelg..... :-) 33691[/snapback] Anne Holt? Er det virkelig deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 14. Mai 2005 Del Skrevet 14. Mai 2005 Kan jo være min evne til å se ironi er tungt hemmet av overdose på bjerkepollen og forventninger til langhelg..... :-) 33691[/snapback] Anne Holt? Er det virkelig deg? 33700[/snapback] Unnskyld meg men hvis to backer er toppscorer på et lag, tenker du med en gang at laget har et sterkt offensivt apparat?? Jeg snakket slettes ikke om stabæk, det var bare en liten tanke om at forsvarere ikke skal fly å score mål hele tia. Skal noen deffansive score er det selvfølgelig JON!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå