AndersBD 999 Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) Enig. (I at vi bør beholde Finsinho) Og Chrisu har jeg fortsatt stor tro på. Bare vent, når han blir komfortable med å beine nedover kanten og kline til ned den sinnsyke venstrefoten sin så blir det bra. Endret 11. Mai 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 http://fotball.aftenbladet.no/nyhetsarkiv/...articleID=78289 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 http://fotball.aftenbladet.no/nyhetsarkiv/...articleID=78289 33371[/snapback] Fornuftig mann, denne Berland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 bare vet ikke om vi er fornuftige som vil ha han... jeg tror dette er noe mer her som ikke vi vet om! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) Hepp, Han har vistnok kontrakt ut 2006, men la oss håpe at Viking ikke setter seg på bakbeina! Vikingsupporterne ser ut til å være delt i synet på Berland. Men konsensusen ser ut til å være at han var et stort talent som har stagnert og som sannsynligvis ville hatt godt av et klubbskifte! @ringo Endret 11. Mai 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) En kollega i siddisbyen har dette å si om BB: Vel, jeg har spilt mot ham selv da jeg var aktiv. Han er kjemperask, men han er ikke målfarlig. Han sliter med å score selv når han kommer alene med keeper. Jeg kan garantere at jeg er bedre og smartere enn ham i selve avslutningsfasen(i hvert fall VAR jeg det...) Har er ikke god teknisk. Ganske typisk for ham at han får ballen for langt foran seg når han fører. Jeg tror han kan godt av et miljøskifte og evt bli vist tillit. Tror han bedre kan få ut potensialet da. Jeg ser for meg BB for Stabæk mot VIF. Gutten får ballen for langt foran seg. Stortalentet Muri når ballen og sikrer ved å sende ballen til Arni Gautur.... men for løst desverre. Og dermed kan BB sette inn 0-5 for Stabæk som er på vei mot sitt 3. seriemesterskap på rad. Endret 11. Mai 2005 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 En kollega i siddisbyen har dette å si om BB: Vel, jeg har spilt mot ham selv da jeg var aktiv. Han er kjemperask, men han er som debattanten sier, ikke målfarlig. Han sliter med å score selv når han kommer alene med keeper. Jeg kan garantere at jeg er bedre og smartere enn ham i selve avslutningsfasen(i hvert fall VAR jeg det...) Har er ikke god teknisk. Ganske typisk for ham at han får ballen for langt foran seg når han fører. Jeg tror han kan godt av et miljøskifte og evt bli vist tillit. Tror han bedre kan få ut potensialet da. Jeg ser for meg BB for Stabæk mot VIF. Gutten får ballen for langt foran seg. Stortalentet Muri når ballen og sikrer ved å sende ballen til Arni Gautur.... men for løst desverre. Og dermed kan BB sette inn 0-5 for Stabæk som er på vei mot sitt 3. seriemesterskap på rad. 33381[/snapback] Hepp, Dessuten har vi Belsvik til å lære gutten hvordan han skal beholde roen foran buret! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2005 (endret) Dette innlegget er nå et helt unødvendig innlegg all den tid det jeg engang skrev har var skrevet av andre tidligere...:-) Endret 11. Mai 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Dette innlegget er nå et helt unødvendig innlegg all den tid det jeg engang skrev har var skrevet av andre tidligere...:-) 33398[/snapback] Tusen takk for at du skrev. Skrev mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Mai 2005 Del Skrevet 12. Mai 2005 Bjørn skåra i går... Ikke penere enn noen av våre - naturligvis, på den andre siden løp han som en halt gris og hadde antagelig blitt tatt med bak låven hvis han hadde vært en traver! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Mer Berland Han skal iallefall ha for at han har troa på oss!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Holder han i TL er det jeg lurer på. Ok, vi har ikke rykket opp ennå, men det mannskapet vi har i dag begynner å se solid ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For min del synes jeg det er ganske tynt bak Daniel og Veigar. Har ennå til gode å se Markegård spille en hel god kamp, og Finstad....nok sagt om han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For min del synes jeg det er ganske tynt bak Daniel og Veigar. Har ennå til gode å se Markegård spille en hel god kamp, og Finstad....nok sagt om han. 34259[/snapback] Kan ikke Berland også spille Høyreving?? Vi har jo tross alt ingen eventuell ingen sikker erstatter for branimir på kanten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For min del synes jeg det er ganske tynt bak Daniel og Veigar. Har ennå til gode å se Markegård spille en hel god kamp, og Finstad....nok sagt om han. 34259[/snapback] Kan ikke Berland også spille Høyreving?? Vi har jo tross alt ingen eventuell ingen sikker erstatter for branimir på kanten 34265[/snapback] KongKjakan: Nå har vel ikke Markegård spillt noen hele kamper i år heller så vanskelig å spille en hel bra kamp da Henrik H: Vi har da Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Det der var mitt innlegg nr 1000 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Det der var mitt innlegg nr 1000 34270[/snapback] Da viljeg få benytte anledningen til gratulere jubilanten.. Ser ikke helt for meg Tom på høyrevingen. Går heller for venstresia, men hvem vil vi ha av Tom og Steners hvis begge er i form?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Å velge mellom Tom og Tommy på kanten blir å velge mellom to "onder". Ingen av de er vingtyper og passer bedre sentralt.. Av de to synes jeg Tom passer bedre på vingen da han ikke har så lett for å trekke inn som Tommy... Tommy på den andre siden er en spiller jeg gjerne vil ha på banen, pga frisparkene han har vist i det siste. Både tommy og tom er sjikkelige spillere som ofrer liv og lemmer og er villige til å blø for drakta.. Helt klart spillere vi bør ha i stallen, men det gjelder å omskolere de litt til å passe inn i andre posisjoner, som feks ving. Både tommy og tom har vist seg verdige en plass i 11'ern på mange posisjoner opp igjennom årene. Hard taktikk terping og innkjøring som vinger kan kanskje vise seg å fungere, for den sentrale midtbanen er relativt satt i mine øyne.. Branimir fungere som ving til tider, men han er også veldig usynlig til tider.. Er nok vingspillet jeg er mest missfornøyd med i år.. kanskje Tom blir noe å satse på når han er 110% tilbake fra skade, men som sagt han er ingen vingtype, så kanskje Berland er noe å satse på hvis han ikke er dyr... Noen andre som fortsatt merker ringvirkningene fra 17mai?? :S E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 19. Mai 2005 (endret) For min del synes jeg det er ganske tynt bak Daniel og Veigar. Har ennå til gode å se Markegård spille en hel god kamp, og Finstad....nok sagt om han. 34259[/snapback] Kan ikke Berland også spille Høyreving?? Vi har jo tross alt ingen eventuell ingen sikker erstatter for branimir på kanten 34265[/snapback] KongKjakan: Nå har vel ikke Markegård spillt noen hele kamper i år heller så vanskelig å spille en hel bra kamp da Henrik H: Vi har da Tom 34269[/snapback] Sant nok, men heller ikke innbyttene hans har vært mye å skryte av. Men kanskje han får sjansen i kveld og putter noen mål? Hadde vært helt greit det. Endret 19. Mai 2005 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Jeg vil ikke ha Berland. Punktum Finale!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Kvifor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Jeg vil gjerne ha ham Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Jeg vil ikke ha Berland. Punktum Finale!! 34280[/snapback] Det at han er så entusiastisk og opptimistisk ved stabæk gjør jo halve greia og den andre halvparten er det ingen tvil om. Selv om han satt mye på benken i fjor er han rutinert spiller og en verdig innbytter. Hvis prisen er lav nok, løp og kjøp sier nå jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Jeg vil ikke ha Berland. Punktum Finale!! 34280[/snapback] Men hvis han kommer, så håper jeg du støtter han....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Hvis berland er like glad som Jørgen Jesus Pettersen, skal jeg støtte han jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Vi holder ikke plassen i TL (om vi skulle rykke opp) ved å kjøpe halvgode spillere andre klubber ikke vil ha. Berland er ikke spesielt hot. Det må da være mulig å komme opp ed noe bedre? Nannskog er et scoop. Chrisu tror jeg er på nivå med Berland=høyt 1. div nivå, tvilsomt TL-nivå. 28 år er han og mp sikkert brødfø kone og unger og er uforholdsmessig dyr. Og vi får aldri solgt ham videre. Javisst er det tynt bak Veigar og Daniel, men Berland kan jeg ikke se at gjør laget bedre. Vi skulle fått tak i en Gashi-type. Noen som veit om skaden til David Hanssen er leget? Slik vi skal spille bør våre to sentralt på midten være blant de 10 beste i landet av sentrale midtbanespillerer. Ellers vil vi slit i TL. Jansson holder neste år, og Tommy holder. Men begge er primært defensive. Henning har potensiale, men trenger nok enda et år før han holder høy TL-standard. Veigar er god nok, men da mister vi en goalgetter, og Eirik kan ikke erstatte Veigar. hmmm. vanskelig dette. Men Berland tror jeg ikke på. På høyrekanten kunne jeg godt tenkt meg Ohr tilbake, som ikke er helt utenkelig om Molde rykker ned. Venstrekanten er ikke lenger krise, og ikke mange lag i landet har bedre venstrekantalternativer enn vi (Tommy, Chrisu, Tom, Bjørnar) Nei, skal vi ha inn nye fjes skal det være KLASSE. Ellers er det uinterresant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Enig Alzzzzzzz. Jeg synes sentral midt er helt uproblematisk, Jesper, Henning, Tommy, Tom og Mads. Vi har god dekning. Lurer i grunn på hvordan det går med Clausen, kommer han til å få sjansen i Adecco? For to år siden var han stor de gangene han fikk sjansen, men det kan jo ha vært fordi Martin var i sitt livs form? Ikke vet jeg, men liker i utgangspunktet spillertypen. Håper vi får se mer til han snart. Høyrekanten er litt tynt bekledd, og Branjimir er litt ustabil. Men skal vi forsterke, så må vi forsterke for eliten. Stallen vi har nå er god nok til å rykke opp, bare gutta har den rette innstillingen. Bør i tillegg vurdere å hente et alternativ til Kjølø. Han har ikke altfor lang tid igjen, og tror det er riktig å få spilt inn en stopper over litt tid. Derfor må det hentes en snart. Pettersen er ikke et alternativ, han er for lite spillende. Han vil være en erstatter for IA evt. Jaja, Forzzzzzzza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 20. Mai 2005 Del Skrevet 20. Mai 2005 Noen som veit om skaden til David Hanssen er leget?34412[/snapback] Hva er det egnetlig som skulle tilsi at David Hanssen vil være noe bedre enn Berland? Han har vel totalt 1, 5 gode sesonger de siste 8 årene... Mener dog ikke at Berland er noen løsning. Er litt tjaaeii til han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Mai 2005 Del Skrevet 20. Mai 2005 Jeg er litt overrasket over at JJ ikke har tatt opp flere svenske talenter fra hatten. Takk Gud for at han har tatt med seg Nannskog til Norge. Men vi får håpe han henter fler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 20. Mai 2005 Del Skrevet 20. Mai 2005 Jeg foreslår å hente Tobbe og Marel, men ikke før vi har rykket opp. Enig i at det ikke er noe vits i å hente middelmådige norske spillere. Hva med å se mer i danmark? Det finnes jo tross alt en god del talenter der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå