Gjest Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Utrolig latterlig av Stabæk Support og påstå at RævBK Kjernen er bedre supportere enn BST. Hvor mye penger fikk dere for det? For det er jo ikke tvil om hva det er som har skjedd her. Alle vet jo at mer patetiske "supportere" enn bartepakket skal du lete lenge etter. De kan jo ikke synge noe mer enn "Roooseeenbooooorg" om igjen. I Bergen er folk skikkelige supportere og den stemningen som er på Brann stadion finner du ikke noe sted i landet. Å påstå at Kjernen er bedre enn BST bare for og få penger fra RævBK er utrolig patetisk. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Dette er skibentens subjektive mening. Hvis du er uenig, så lag en egen kåring da vel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Brannmann: Hadde du sagt dette for 5 år siden, hadde jeg vært enig. Men nå.. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Brannmann: Tar du denne kåringen så jævla seriøst?? Det er liksom en uoffisiell kåring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Å påstå at Kjernen er bedre enn BST bare for og få penger fra RævBK er utrolig patetisk Hvilke penger? Antyder du at RBK har kjøpt redaksjonen til stabaek.no? Legg merke til at det ikke finnes et eneste reklamebanner på stabaek.no, vi er fullstendig uavhengige av alle. Derfor kan vi også men hva vi vil, - like it or not. Dessuten hele poenget med denne kåringen er å få tiden til å gå frem mot seriestart. Men enkelte tar dette så jævlig alvorlig, - gøy, men også litt slitsomt. Synes i grunn forslaget om at du kan lage din egen kåring var veldig bra. Om du hadde gjort det så ville vel ikke Stabæk Support høstet mange lovord, uansett hvilken plass vi hadde gitt dere. Det går faktisk ann å bli i overkant navlebeskuende i sin egen selvtilfredshet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Realist 0 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Må få svare litt på supporter rangeringen til SS. Når grunnlaget for og rangere Bst på 4 plass e syngingen i 2002 sesongen så e det greit nok, men og plassere kjernen over BST uansett grunn da blir eg mer forundret... Rbk har vunnet serien 11 år på rad, det tok kjernen altså 11 år før de fikk en noe lunde brukbar supporterklubb.. men og rangere de oppe med kanari, klanen og Bst blir jo som og rangere Rbk i samme klasse som Man U og Real M. Dette blir helt laterlig... Du kan komme tilbake og rangere kjernen i den klassen når Rbk ikkje vinner seriegull år etter år... Brann har ikkje vunnet noen som helst på 21 år.... når vi vinner kvalikk kamper mot Sandefjord så e det det største som har skjedd i Bergen på noen år.. sier jo litt at BST stiller i en helt annen klasse en kjernen, de skal ikkje engang rangeres i samme liga.. TRAGISK av Stabæk Support, Bst har alltid mange på bortekamper uansett kor lang turen e, Ser nesten aldri Trøndere på Stadion (untatt gull kampen 2001) og de trøndere som e der bor i Bergen fra før... nei nei men denne rangeringen e vel like saklig som og tippe Brann over Rbk på tabbellen. hilsen Kenneth stå på Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Dere får ha oss unnskyldt i forhold til hvor mange trønderbønder som stiller i Bergen og bergensbønder som stiller i Trondheim - det kan vi ikke vurdere. Men vi vurderer ut fra hvordan vi møter supportergruppene, og i så måte var 2002 er jævli skuffelse fra BSTs side, etter flere svake år. Kjernen er utvilsomt på vei opp, men langt fra hva de burde vært ut fra pengeklubbens "prestasjoner". Vi vurderer litt ut fra forventninger - og BST sliter med stolte tradisjoner i motsetning til Kjernen som har Fragleberget som forløper... Selvsagt var vi i sterk tvil, men vi lot ikke lenger det høye medlemstallet av personer som ikke synger, at BST sikkert alltid er mye bedre mot andre lag enn Stabæk osv. vippe i fordel BST. Kjernen er blitt bedre - helt klart, og mot Stabæk har ikke RBK hatt all verden av suksess heller. Ta ikke kritikken personlig - vi kritiserer i første omgang alle de som IKKE går på kamp eller IKKE synger. Og av disse to gruppene er det blitt for mange etterhvert i BST. Lagets prestasjoner er ikke forklaring god nok. Jeg har forresten til gode å høre selv en bergenser si seg fornøyd med BST i fjor. Når $ er 15 ganger så mange på vår bortekamp i Bergen som BST er på Branns bortekamp på Nadderud - vel, imponert blir vi ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pi_Meson 0 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Når grunnlaget for og rangere Bst på 4 plass e syngingen i 2002 sesongen så e det greit nok, men og plassere kjernen over BST uansett grunn da blir eg mer forundret... Rbk har vunnet serien 11 år på rad, det tok kjernen altså 11 år før de fikk en noe lunde brukbar supporterklubb.. men og rangere de oppe med kanari, klanen og Bst blir jo som og rangere Rbk i samme klasse som Man U og Real M. Dette blir helt laterlig... Du kan komme tilbake og rangere kjernen i den klassen når Rbk ikkje vinner seriegull år etter år... Brann har ikkje vunnet noen som helst på 21 år.... når vi vinner kvalikk kamper mot Sandefjord så e det det største som har skjedd i Bergen på noen år.. sier jo litt at BST stiller i en helt annen klasse en kjernen, de skal ikkje engang rangeres i samme liga.. Du er enig i at BST degraderes på grunnlag av innsatsen i fjor, men du godtar ikke at Kjernen rangeres foran BST? Uansett grunn? Mener du at Kjernen skal være diskvalifisert fra en slik rangering på grunn av de sportslige resultatene til Rosenborg? Kom entusiasmen til Brann-supporterne i forbindelse med kvalikkampene mot Sandefjord til tross for skuffende resultater de siste månedene, eller kom det på grunn av at kampene var skjebnesvangre, og at mye stod på spill? Vi som følger Rosenborg har blitt vant til storfint besøk i flomslys sene høstkvelder. Tror du dette gjør det lettere eller vanskeligere å mobilisere entusiasme og engasjement til kamper mot lag som Bryne og Sogndal? Når det gjelder bortekampen i Bergen i fjor: Som du kanskje husker ble denne kampen utsatt på grunn av NISO-streiken, for så å bli satt opp på en torsdagskveld på kort varsel. Det er håpløst å få i stand et skikkelig turopplegg under slike omstendigheter. Og du bør ikke forvente for mye i år heller – Brann-Rosenborg har i år som kjent blitt lagt til en tirsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Synes det hører hjemme at bergenserne fikk seg en "trøkk", hvis det kan kalles det. Det eneste de har, som det har blitt påpekt her, er medlemstall. På stadion hjemme har de en merkelig tendens til å ikke akkurat bare støtte laget under kampen, men så fort det blir tap, er det om å gjøre å stå lengst igjen etter kampen. Skjønn det den som vil. Forøvrig synes jeg det nærmer seg skivebom når stabaek.no skriver at BST er bra på tifo. Snakkas... Hvis jeg ikke husker feil, hadde de et OK bluss-/mosaikktifo i fjor. Resten var vel bare blussing. Søvndyssende i lengden, spør du meg. Skal vi sammenligne med Kjernen, er bartene milevis foran. De leverte flere bra arrangementer i 2002. Bergen er ikke verdens navle, slik noen tror (det er Kløfta, har jeg hørt). Det er kanskje på tide at BST går litt i seg selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Skal man kjøre helhetlig vurdering, så er det riktig å gi BST 4. plassen. Hadde det kun vært synginga, så kunne man vurdert det. Bortefølge, tifo, oppmøte, fanziner/nettsider er vel også tellende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. April 2003 Del Skrevet 5. April 2003 Morro å folk i Bergen tar denne rangeringen så på alvor. Det vitner om en dyp om inderlig respekt for Stabæk Support. Når det er sagt. Hvis vi skulle lagt alle mulig forutsetninger til grunn og justert alle faktorer i forhold til lagets prestasjoner, inbyggertall i laget nærområde, antall medlemmer, tabell plassering osv. så ville vel lista sett slik ut: 1) Plankehaugen 2) Makrellstimen 3) Klanen 4) KFL 5) BST 6) Godestunionen Tenk litt over det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eLSKe 0 Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 Hehe Når en bergenser blir så sinna fordi BST blir rangert bak Kjernen så ser det egentlig mer om han enn om kåringen. Når/Hvis vi i KFL blir ragnert bak klanen så sutrer vi ikke over det det gir oss bare en ny giv til å jobbe enda hardere så vi kan bli enda bedre til sesongen. Det er sånn de i BST også bør tenke. Ikke bare klage er inne om at det er helt feil. Jeg er helt sikker på at skribenten har en god grunn for det han skriver. Og jeg vill også si at jeg ikke ble spesielt imponert over BST da jeg var i bergen i høst. De som er seriøse i BST var veldig hyggelig, men det var veldig mange som kun var ute etter å lage bråk. Så dere bør kanskje rydde opp i egne rekker og heller lære litt av andre også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Selv i Trondheim, Kjernen er overrasket over dette, så det sier seg selv at dette bare er at PR-Jippo fra de utallige hordene fra Stabæk. Selv er de forresten så gode at de lett knuser Sogndals "Saftkokardn" Litt av en triumf for de blå som i mange år har knivet med saftbøndene om dette. I framtiden kan det lønne seg å være litt mer saklig, så kanskje vi kan vurdere å ta dere seriøst.. :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Jeg lurer på om det finnes noen i den siviliserte verden som er mer selvhøytidelige enn bergensere. Jeg tenker da ikke på enkeltpersoner, men hele befolkningsgrupper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 I framtiden kan det lønne seg å være litt mer saklig, så kanskje vi kan vurdere å ta dere seriøst.. Hva får deg til å tro at vi ønsker å bli tatt seriøst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Selv i Trondheim, Kjernen er overrasket over dette, så det sier seg selv at dette bare er at PR-Jippo fra de utallige hordene fra Stabæk. Sjokkert? Vi bryr oss igrunn veldig lite om denne rangeringen vi. Derimot syns vi jo det er litt morsomt når noen av dere reagerer så til de grader.. Skyttergraver er litt avlegs, syns du ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bengal 0 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Det var altså jeg som skrev dette innlegget over, så blir jeg ikke beskyldt for å være en anonym bartejævel 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Selv er de forresten så gode at de lett knuser Sogndals "Saftkokardn"Litt av en triumf for de blå som i mange år har knivet med saftbøndene om dette. Kven som lett knuser oss??? Orker ikkje lese heile diskusjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 I følge denne brannmannen er det Stabæk Support som knuser Saftkokaradn lett. Men vi er jo også utrolig latterlige, så det gjør vel ingen ting. Det blir vel omtrent som å få juling av Max Mekker. Han er så latterlig at du ler deg skakk og ikke klarer å ta igjen. ... :wink: :mrgreen: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daff 0 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 /henter popcorn og lener seg tilbake. keep it comming Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Åja. No er eg litt meir med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 Tror Brannmann har oppfattet dette som en offisiell kåring som snart skal trykkes i VG, der han på liv og død ikke vil at BST skal rangeres bak kjernen... Visste jo at en del bergensere hadde problemer med aggresjon.. men jeg blir stadig like overasket.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 Den kommer nok ikke i VG, men i Dagbladet på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 1. Bst, Kanari og Klanen 4. Resten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg