Berdiin 35 Del Skrevet 10. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2005 (endret) Bernt Nikolai får straff for sin usportslige opptreden - og godt er det. - En utrolig og latterlig straff. Nå blir Hulsker hengt ut som verstingen av alle og satt i gapestokk, sier han til VG Nett. Rart da... Endret 10. Mai 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Mai 2005 Del Skrevet 10. Mai 2005 Artig Reke-svar på TV-2 sporten om hendelsen. "Det har vært hendelser tidligere i årets tippeliga som burde ha ført til fengselsstraff - og vel så det."!! Og vel så hva? Dødsstraff for filming? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Mai 2005 Del Skrevet 10. Mai 2005 jeg synes seriøst at det er helt latterlig å få straff for den lille dytten der... greit nok at bernt er kontroversiell og at han er vif spiller,.... men litt knuffing må man kunne tåle... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Mai 2005 Del Skrevet 10. Mai 2005 Det der er jo ikke mye knuffing, det der slåing...han fikk osm fortjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Hvor digg er det ikke å ha spillere som Jesper, Daniel , Mike etc. Tenk om vi hadde slike idioter i vår klubb. Rettelse: Vi hadde ikke hatt slike idioter i vår klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Artig Reke-svar på TV-2 sporten om hendelsen. "Det har vært hendelser tidligere i årets tippeliga som burde ha ført til fengselsstraff - og vel så det."!! Og vel så hva? Dødsstraff for filming? 33300[/snapback] Kjetil Rekdal er fotballens Kjell Inge Torkelsen. Ingen som tar han seriøst uansett hva han sier, så hvorfor gidde å bry seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Artig Reke-svar på TV-2 sporten om hendelsen. "Det har vært hendelser tidligere i årets tippeliga som burde ha ført til fengselsstraff - og vel så det."!! Det morsomste synes jeg var at han tok seg god tenkepause før han svarte på spørsmålet. Så nesten ut som om han tenkte(!): "Hva er det mest taktiske og kloke jeg kan svare på dette spørsmålet?" Jeg tror i ettertid han brukte den laaange pausen til å lure på hva spørsmålet var, ikke hva han skulle svare! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Artig Reke-svar på TV-2 sporten om hendelsen. "Det har vært hendelser tidligere i årets tippeliga som burde ha ført til fengselsstraff - og vel så det."!! Fyren er en tulling, vi kommer sikkert til å se ham og spillerne hans straffet flere ganger iår. Det er Vif sin stil. Når det er sagt så har de jo et poeng... Hele denne greia med at hvis dommeren ser det som skjer, men lar det gå, da kan ikke NFF gjøre noe. Det er bare der dommeren er blind at forbundet videodømmer i etterkant. Jeg synes nå det er merkelig praksis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Jeg er enig med Reka jeg. Det er bare fordi det er Hulsker at den saken fører til straff. NFF må bestemme seg - enten straffer men etter videobevis eller så gjør man det ikke. Meningsløst å ta Hulsker mes Sigurdsson går fri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Jeg er enig med Reka jeg. Det er bare fordi det er Hulsker at den saken fører til straff. NFF må bestemme seg - enten straffer men etter videobevis eller så gjør man det ikke. Meningsløst å ta Hulsker mes Sigurdsson går fri 33423[/snapback] Jeg er jo også forsåvidt enig. Det må være likt for alle. Bruk av videodømming for tilsidesetting av dommerens avgjørelser eller manglende sådanne må være konsekvent. Reka skal ha cred for å tale NFF midt i mot, men om han er noen god talsmann for saken er jeg litt mer tvilende til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Jeg er enig med Reka jeg. Det er bare fordi det er Hulsker at den saken fører til straff. NFF må bestemme seg - enten straffer men etter videobevis eller så gjør man det ikke. Meningsløst å ta Hulsker mes Sigurdsson går fri 33423[/snapback] På bildet med Hannes, ser det da ikke ut som han smeller albuen i trynet på Kippe med vilje, men bruker den for å komme seg opp. Så akkurat den episoden er jeg enig med NFF. NFF er såpass profosjonelle at enkelt spillere ikke blir forskjells behnadlet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 11. Mai 2005 Del Skrevet 11. Mai 2005 Det er nettopp det.. Det Hannes gjorde kan godt være (uten at jeg vet sannheten) et 100% uhell. Det Hulsker gjør er med klart overlegg og en knyttneve mot nyra. Samma om det er hardt eller ikke, så slår man ikke på fotballbanen. Litt dytting er det selvsagt ikke no å si på og hadde det enda vært en flat hånd, men det var det ikke. Syns det er helt greit med utestengelse.. helt sett bortifra denne hendelsen syns jeg Hulsker er en skam på fotballbanen og han burde vært utestengt ved flere anledninger tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Noen som fikk med seg Hulsker tråkk på keeper i cup'n i dag. Selvfølgelig ikke med vilje (neida) men mannen må da ha mulighet til å fullføre steget istedenfor å stemple ned på keeper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Noen som fikk med seg Hulsker tråkk på keeper i cup'n i dag. Selvfølgelig ikke med vilje (neida) men mannen må da ha mulighet til å fullføre steget istedenfor å stemple ned på keeper... 34174[/snapback] Jeg tror nok ikke den var med vilje! Men han gjør vel heller ikke alt hva han kan for å komme seg over, og vekk fra keeper...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Noen som fikk med seg Hulsker tråkk på keeper i cup'n i dag. Selvfølgelig ikke med vilje (neida) men mannen må da ha mulighet til å fullføre steget istedenfor å stemple ned på keeper... 34174[/snapback] Jeg tror nok ikke den var med vilje! Men han gjør vel heller ikke alt hva han kan for å komme seg over, og vekk fra keeper...! 34176[/snapback] Jeg har spilt en god del kamper både på bane og løkke og har aldri landet, tråkket på noen uten at det har vært med vilje. Keepers bane er er relativt lett å lese og det burde ikke by på noen problemer å løfte foten nok! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Noen som fikk med seg Hulsker tråkk på keeper i cup'n i dag. Selvfølgelig ikke med vilje (neida) men mannen må da ha mulighet til å fullføre steget istedenfor å stemple ned på keeper... 34174[/snapback] Jeg tror nok ikke den var med vilje! Men han gjør vel heller ikke alt hva han kan for å komme seg over, og vekk fra keeper...! 34176[/snapback] Jeg har spilt en god del kamper både på bane og løkke og har aldri landet, tråkket på noen uten at det har vært med vilje. Keepers bane er er relativt lett å lese og det burde ikke by på noen problemer å løfte foten nok! 34180[/snapback] Han gjør jo det han kan for å rekke ballen. Hvis ikke hadde han ikke fullført løpet. Dermed må han reager fort når keeper tar ballen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Sludder - de som ikke ser at dette en følge av Hulskers vanlige overtenning tar feil. TV-bildene er tydelige. Enig med du, Markus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Hadde det vært en annen spiller ville ikke dette blitt "blåst opp" på denne måten! Jeg vil ikke si at han er en 100% fair spiller, men jeg mener denne saken var noe tilfeldig. Som sagt: Hadde det vært en ukjent reservespiller på Enga som hadde gjort dette ville ikke engang episoden blitt vist på TV! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Det er klart spillere som Hulsker må straffes. Han gjør det han kan for å ødelegge fotballen med sine ufinheter. Slaget mot Aalesundspilleren var dråpen som fikk begeret til å renne over for NFF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Noen som fikk med seg Hulsker tråkk på keeper i cup'n i dag. Selvfølgelig ikke med vilje (neida) men mannen må da ha mulighet til å fullføre steget istedenfor å stemple ned på keeper... 34174[/snapback] Hva??? Er det noe enga-greier jeg har gått glipp av igjen? Skammeseg! Jeg synes det generelt er alt for lite Enga på radio, tv, internett (og da spesielt i nettavisen). For de som er lei av å lese om alt fra Ivers sine skolisser til Siem sine potensproblemer, kan jeg anbefale Frostingen, Fjuken, Ságat og Vesterålen Online. Alle gode lokalaviser som enda ikke har latt seg rive med av enga-hysteriet som går over landet for tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Noen som fikk med seg Hulsker tråkk på keeper i cup'n i dag. Selvfølgelig ikke med vilje (neida) men mannen må da ha mulighet til å fullføre steget istedenfor å stemple ned på keeper... 34174[/snapback] Jeg tror nok ikke den var med vilje! Men han gjør vel heller ikke alt hva han kan for å komme seg over, og vekk fra keeper...! 34176[/snapback] Jeg har spilt en god del kamper både på bane og løkke og har aldri landet, tråkket på noen uten at det har vært med vilje. Keepers bane er er relativt lett å lese og det burde ikke by på noen problemer å løfte foten nok! 34180[/snapback] Han gjør jo det han kan for å rekke ballen. Hvis ikke hadde han ikke fullført løpet. Dermed må han reager fort når keeper tar ballen... 34187[/snapback] Han behøver egentlig ikke løfte foten for å unngå å treffe keeper i den situasjonen. Det holder lenge vil han lar vær å tråkke ned midt i hoppet. Gud bedre, jeg er glad han ikke spiller for oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For de som er lei av å lese om alt fra Ivers sine skolisser til Siem sine potensproblemer, kan jeg anbefale Frostingen, Fjuken, Ságat og Vesterålen Online. Alle gode lokalaviser som enda ikke har latt seg rive med av enga-hysteriet som går over landet for tiden. 34212[/snapback] Herved lagt til i "Favoritter". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For de som er lei av å lese om alt fra Ivers sine skolisser til Siem sine potensproblemer, kan jeg anbefale Frostingen, Fjuken, Ságat og Vesterålen Online. Alle gode lokalaviser som enda ikke har latt seg rive med av enga-hysteriet som går over landet for tiden. 34212[/snapback] Herved lagt til i "Favoritter". 34228[/snapback] Vet ikke hvor begeistret jeg er for Vesterålen Online. oppslag som dette er faktisk værre enn oppslag om hemoroidene til Rekdal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For de som er lei av å lese om alt fra Ivers sine skolisser til Siem sine potensproblemer, kan jeg anbefale Frostingen, Fjuken, Ságat og Vesterålen Online. Alle gode lokalaviser som enda ikke har latt seg rive med av enga-hysteriet som går over landet for tiden. 34212[/snapback] Herved lagt til i "Favoritter". 34228[/snapback] Vet ikke hvor begeistret jeg er for Vesterålen Online. oppslag som dette er faktisk værre enn oppslag om hemoroidene til Rekdal 34285[/snapback] Men en hilsen til Tante Hilde hører hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For de som er lei av å lese om alt fra Ivers sine skolisser til Siem sine potensproblemer, kan jeg anbefale Frostingen, Fjuken, Ságat og Vesterålen Online. Alle gode lokalaviser som enda ikke har latt seg rive med av enga-hysteriet som går over landet for tiden. 34212[/snapback] Herved lagt til i "Favoritter". 34228[/snapback] Vet ikke hvor begeistret jeg er for Vesterålen Online. oppslag som dette er faktisk værre enn oppslag om hemoroidene til Rekdal 34285[/snapback] Men en hilsen til Tante Hilde hører hjemme 34289[/snapback] Utelivet i Vesterålen ser heller ikke så halvgær'nt ut Nåp gjelder det bare å finne Bobbo's storkiosk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For de som er lei av å lese om alt fra Ivers sine skolisser til Siem sine potensproblemer, kan jeg anbefale Frostingen, Fjuken, Ságat og Vesterålen Online. Alle gode lokalaviser som enda ikke har latt seg rive med av enga-hysteriet som går over landet for tiden. 34212[/snapback] Herved lagt til i "Favoritter". 34228[/snapback] Vet ikke hvor begeistret jeg er for Vesterålen Online. oppslag som dette er faktisk værre enn oppslag om hemoroidene til Rekdal 34285[/snapback] Men en hilsen til Tante Hilde hører hjemme 34289[/snapback] Utelivet i Vesterålen ser heller ikke så halvgær'nt ut Nåp gjelder det bare å finne Bobbo's storkiosk 34293[/snapback] For en fantastisk avis - sjekk denne overskriften! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Utelivet i Vesterålen ser heller ikke så halvgær'nt ut Nåp gjelder det bare å finne Bobbo's storkiosk 34293[/snapback] Espen, dette vet vel du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Utelivet i Vesterålen ser heller ikke så halvgær'nt ut Nåp gjelder det bare å finne Bobbo's storkiosk 34293[/snapback] Espen, dette vet vel du? 34304[/snapback] Naaa, kroa er lagt ned, så jeg er ikke helt oppdatert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Vi glemte Roy på hurra-tråden i går - Pokker! Roy 22 år Dein 18 mai har værdns finaste, hærliaste å snillaste gutt 22 års-dag. Næmli han Roy. Du e desværre borte på trålar på dagen din, kjære. Men du skal vette du e savna her heime. Å vi skal nok få feira litt når du kommer heim igjæn i sommar. Ælska dæ gutt`n min:) Mange sussa og klæmma ifra Ann- Kathrin og Sara. P.s: hælse åsså te han Ketil og Kristoffer som har burdag dein 18, og ei førsænka bursdagshælsning te ho tante Mette som va 31 dein 14 mai. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Synes det er litt overraskende (og skuffende) at Ann-Kathrin og Sara ikke en eneste gang benytter seg av 'koz' og 'klemz'. Registrerer ellers at begge to ælska han Roy. Roy, you løøøøøv-monstahh!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå