atleten 1 675 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Synd det ikke var noen mailadresse vi kunne sende hilsner til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Vi glemte Roy på hurra-tråden i går - Pokker! Roy 22 år blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah Mange sussa og klæmma ifra Ann- Kathrin og Sara. P.s: hælse åsså te han blah blah blah blah blah blah blah blah 34319[/snapback] Siv Stubsveen, er det virkelig deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 For de som er lei av å lese om alt fra Ivers sine skolisser til Siem sine potensproblemer, kan jeg anbefale Frostingen, Fjuken, Ságat og Vesterålen Online. Alle gode lokalaviser som enda ikke har latt seg rive med av enga-hysteriet som går over landet for tiden. 34212[/snapback] Herved lagt til i "Favoritter". 34228[/snapback] Vet ikke hvor begeistret jeg er for Vesterålen Online. oppslag som dette er faktisk værre enn oppslag om hemoroidene til Rekdal 34285[/snapback] Men en hilsen til Tante Hilde hører hjemme 34289[/snapback] Utelivet i Vesterålen ser heller ikke så halvgær'nt ut Nåp gjelder det bare å finne Bobbo's storkiosk 34293[/snapback] For en fantastisk avis - sjekk denne overskriften! 34295[/snapback] Rich! Føler meg litt tråkka på tærne her siden jeg faktisk er innom vesterålen online tidvis. Og for å svare deg punktvis: -Ja jeg kjenner i allefall et av brudepara du harselerte med, selv om bursdagsbarna så noe ukjente ut, og tante hilde i særdeleshet. -Bobbo storkiosk finner du rett over gata for pappas apotek. -Fyll og bråk er normalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Møkkamannen vasker ihvertfall etter seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Noen som så Hulsker og Dos Santos på TV i går? Regneferdighetene er ikke helt på topp der i gården.... Etter mye fram og tilbake kom de fram til at om VIF taper 0-1, og Start taper 1-3 i morgen, så er VIF seriemestre. Ja, ja, la dem leve i troen, så får de seg en liten overraskelse når de oppdager at det er feil..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Fy faen jeg er glad vi ikke har hulsker i klubben vår. Da hadde jeg heller spilt med 10 mann. Usympatisk? Jah. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå