Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tror du? han skriver egentlig litt "vanskeligere", lengre setninger, noen fremmede ord osv. (husker en artikel om turen med u21 laget...) hvem ellers kunne skrive så bra?

uansett, liker å lese artiklene! gir meg en følelse av å være med selv om jeg sitter langt borte i hamburg... TAKK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

www.allegutta.no stiller med 2 artikkeler den morgene som alle andre har ferie. Et kort om Pors og et lengre om Bryne. Begge vel verdt å lese - virker dog som om det ble en øl for mye i garderoben i går - vi gikk da til pause med 1-0!

Gratulerer og god ferie gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Målklubbsidene har vært utsatt for et virus som kalles champis og brigg, derfor vil det ta litt tid før oppdateringene fra søndagens jubelkamp mot Sandefjord kommer på plass. Håper på forståelse:-)

Brigg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målklubbsidene har vært utsatt for et virus som kalles champis og brigg, derfor vil det ta litt tid før oppdateringene fra søndagens jubelkamp mot Sandefjord kommer på plass. Håper på forståelse:-)

Brigg?

Må være noe Hugo har dratt fram utover kvelden ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stenvoll hadde lite hell på benken og klarte ikke å auksjonere bort raggsokkene sine grunnet høy utropspris

Dette er ikke engang på grensen til slike taktiske vurderinger av kampbildet jeg trodde foregikk på en benk under spillets gang.... Blir det lønnsforhøyelse ved tippeligaspill?? Har de ikke nok penger til å kjøpe seg nye raggsokker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hva skjer med allegutta.no?

"her kommer allegutta snart"

Ut fra det som er skrevet i artikkelen på propaganda.no, så skal vel allegutta.no være noe mer enn bare en side for målklubben, som det har vært i år. Det kommer nok mer stoff om de tjenestene som allegutta skal tilby!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Allegutta.no
  • Opprett ny...