Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvem har vi mest lyst til å møte neste runde?

Så skeid i går mot Bygdøy, det var ikke akkurat veldig overbevisene..!

1-0 mot et 3.div lag, det hadde vel vi greid å matche!?

Men er vel kanskje greiest å møte et lag fra 2. div.??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

64 lag igjen!

30 av disse fra de 2 øverste divisjonene. Noe som betyr at vi 99 % sikkert kommer til å møte et lag fra 2. divisjon.

I fjor spilte alle Tippeligalagene borte i 2. runde, mens ca. halvparten av 1. div. lagene fikk hjemmekamp, mens resten spilte borte.

Jeg foretrekker bortekamp så tidlig i turneringen, og vil da helst IKKE møte Bærum, for da får vi hjemmekamp. (De kan vi ta i neste runde...) Oslo Øst er min favoritt, ikke så langt hjemmefra, og de spilte borte i forrige runde. Alternativene er Groruddalen eller Kjelsås, som også spilte borte i 1. runde. Men det ender vel med at VIF, Lyn og Skeid får disse lagene, mens vi må reise til Mo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mens vi må reise til Mo!

33552[/snapback]

Det ville jo være genialt, da får vi hjemmekamp når vi trekker Brann i kvarten.

Sorry, Martin. Ingen cupfinale på deg...:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det trekningen?

33575[/snapback]

Det er vel ikke trekning, men NFF som setter opp kampene etter eget godtbefinnende, men det bør skje i løpet av dagen, når kampene er allerede til uka. Regner med at vi spiller torsdag 19., men jeg er ikke sikker på dette. Noen som vet det sikkert?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på bortekamp nå da, men i hvilken runde vil vi ha hjemmekamp?

Hvilken plass ligger Oslo Øst på i 2 div.?

33584[/snapback]

Hjemmekamp i 4. runde, kvartfinalen og semifinalen (som trekkes, og ikke settes opp) = Helt greit!!!

Oslo Øst leder sin avdeling, og slo Ørn Horten 5-0, borte, i forrige runde, så det er nok det beste av de tre alternativene mine, og dermed det laget som skulle passe oss best. Kick and run spillet til Kjesås har jeg helst lyst til å slippe....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjelsås:

Vi er da et helt klart mye bedere lag enn dem, men di ville nok lagt seg veldig defensivt.. Hadde nok statset mye på kontringer.

Men det er jo vi i grund vant med fra 1. div!

Oslo øst haddde vel lagt seg ganske laft de også vil jeg regne med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke bare begynne å rydde køppen for "toplag" med en gang så er vi ferdig med det!!! Kom med RBK, Brann, Viking eller hvem det nå måtte være - kom gjerne med AC Milan, vi griser dem uansett hjemme på green' på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror vel kanskje ikke Ac milan har så mye i cupen å gjøre:P

Det er vel kanskje bare bra! Der tror jeg nok det hadde blitt et lite stort nedelag..!

33623[/snapback]

Herlig med cupderby igjen. NFF gjorde i hvert fall jobben sin denne gangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra det ja! Satser på fulle tribuner da! Selv om jeg ikke kan komme... :(

Men håper SS greier å lage bra trøkk slik som vist tidligere..

33653[/snapback]

5-1 i vår favør på to kamper. Ingen grunn til at vi ikke skal fortsette statistikken ettersom vi bare øker og øker selvtilliten mens bærum roter seg bort i 2. div

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Neste Runde!
  • Opprett ny...