Gjest Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 I hope that he's going to make good seasons for us !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 det bildet der var ikke noe vakkert syn for ett Stabæk hjerte gitt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 Det er slik fotball-verden er idag. Eg begynner ikkje å grine når eg ser Eirik Bakke i Leeds-drakt. Tvert imot, får frysninger på ryggen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 Eg begynner ikkje å grine når eg ser Eirik Bakke i Leeds-drakt.Tvert imot, får frysninger på ryggen Skjønner hva du mener, jeg får en intens kribling i pungen hver gang noen grisetakler Basma.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 Sikker på at du ikke får det HVER gang du ser Basma :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 Haha, bra Gjest! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 Er det bare meg som heller vil at Gaute skal bruke andre spillere enn de som ikke skal fortsette med klubben?? Det mener jeg er et ufravikelig prinsipp (og som Semb burde fått med seg for lenge sida) Bruk spillerne som skal være stammen framover! Om det betyr Samir, Mikkel, Henning eller Thomas på høyre kant, så spill dem inn så fort som faen! De trenger all den matchtrening de kan få ut fra hva jeg har sett av treningskamper. Ser ingen grunn til å spille Chippen bra for Anderlecht. Hiv Chippen og Flem (spiss!) innpå siste halvtimen hvis vi ikke leder. Argument 2: Med unntak av Thomas gjør samtlige av de jeg nevnte en bedre jobb defensivt enn Chippen - hver gang. Det kan komme godt med i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Jeg tilhører også de som mener vi bør klare oss uten Chippen nå som han likevel skal dra. Uansett hva han sier kommer hue hans til å være andre steder enn i Stabæk, det er ikke kritikkverdig engang - det er bare slik det er. Spill inn de nye og bruk etv. Chippen som reserve. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Er ikke helt enig med Alz og Rich. Pr idag er han god nok for første 11'ern og derfor bør han starte kampene så lenge han er god nok. Men personlig tror jeg ikke Chippen kommer til å regjere noe særlig fram til 1 Juli, og derfor automatisk kommer til å bli danka ut av en annen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Jeg synes Chippemann skal få spille slik at vi kanskje redder plassen før sommeren. Et halvt år er nok å spille seg inn på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Fullemann, redd for å rykke ned da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Cybro, nå må du visst ta fram kalkulatoren din - eller kuleramma. Fullemann håper vi skal ha sikra plassen FØR sommeren. Det betyr sånn ca 27 poeng pr. 1. juni. Da har vi spilt følgende 9 kamper: Søndag 13/4 (1. runde): Sogndal - Stabæk (18.00) Mandag 21/4 (2. runde): Stabæk - Odd Grenland (18.00) Lørdag 26/4 (3. runde): Lillestrøm - Stabæk (19.00) Søndag 4/5 (4. runde): Stabæk - Bodø/Glimt (18.00) Søndag 11/5 (5. runde): Molde - Stabæk (20.00) Fredag 16/5 (6. runde): Stabæk - Lyn (18.00) Mandag 26/5 (7. runde): Stabæk - Bryne (19.00) Torsdag 29/5 (8. runde): Tromsø - Stabæk (18.00) Søndag 1/6 (9. runde): Stabæk - Vålerenga (18.00) Med 27 poeng på disse 9 kampene må jeg si meg helt enig med Fullemanns vurdering - kan Chippen gi oss disse 27 poengene, vel så får han selvsagt spille. Og Cybro - tilbake til kuleramma - med 27 poeng 1.juni er vi neppe redd for nedrykk, nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Det har du rett i Alzheimer. Men tviler på at Stabæk får 27 poeng. Allereie etter 1. serierunde står Stabæk med 0 poeng. Sogndal 3 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg