therese 0 Del Skrevet 14. Mai 2005 Del Skrevet 14. Mai 2005 jeg har snakket med stabæk fotball, den selger de nye puma draktene uten logo på lørdag for dem som har lyst til å kjøpe uten trykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. Mai 2005 Del Skrevet 14. Mai 2005 jeg har snakket med stabæk fotball, den selger de nye puma draktene uten logo på lørdag for dem som har lyst til å kjøpe uten trykk. 33786[/snapback] Uten logo? Mener du uten Stabækmerket??!?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 14. Mai 2005 Del Skrevet 14. Mai 2005 med lange armer også da eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 14. Mai 2005 Del Skrevet 14. Mai 2005 jeg har snakket med stabæk fotball, den selger de nye puma draktene uten logo på lørdag for dem som har lyst til å kjøpe uten trykk. 33786[/snapback] Uten logo? Mener du uten Stabækmerket??!?? 33792[/snapback] Jeg tror hun mener uten den store stygge hvite lappen som det står "BLI MED OSS TIL FORNEBU" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. Mai 2005 Del Skrevet 14. Mai 2005 jeg har snakket med stabæk fotball, den selger de nye puma draktene uten logo på lørdag for dem som har lyst til å kjøpe uten trykk. 33786[/snapback] Uten logo? Mener du uten Stabækmerket??!?? 33792[/snapback] Jeg tror hun mener uten den store stygge hvite lappen som det står "BLI MED OSS TIL FORNEBU" 33795[/snapback] Det er jo ikke noen logo da, men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 14. Mai 2005 Del Skrevet 14. Mai 2005 jeg har snakket med stabæk fotball, den selger de nye puma draktene uten logo på lørdag for dem som har lyst til å kjøpe uten trykk. 33786[/snapback] Uten logo? Mener du uten Stabækmerket??!?? 33792[/snapback] Jeg tror hun mener uten den store stygge hvite lappen som det står "BLI MED OSS TIL FORNEBU" 33795[/snapback] Det er jo ikke noen logo da, men... 33796[/snapback] Er vel enig i det, men jeg tror du egentlig forsto hva hun mente! ELLER?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 Men etter den dagen blir det plent umulig å få tak i.. By the way: Invers reklame er ikke et alternativ lenger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Mai 2005 Del Skrevet 20. Mai 2005 I morgen skal jeg spist Stabæk sjokolade til jeg kaster opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Mai 2005 Del Skrevet 20. Mai 2005 Du har ikke bullemi, har du vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Mai 2005 Del Skrevet 20. Mai 2005 Stabæksjokolade meg her og Stabæksjokolade meg der. Jeg vil ha Stabæk-ØL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 For de som ikke har tenkt seg oppover pga regnet så anbefaler jeg dere å kle på dere godt, stjele noen barn (hvis dere ikke har deres egen) og stikke opp på Stadion nå... Stabæk sjokoladen var nydelig: "Sjokoladebrun og god" med bildet av Nanne er noe alle må ha... Skaffer du den signert er du konge. Sånne gule vennskapsbånd (Lance Armstrong greiene) skaff deg et blaatt med "Alltid, Uansett" på... StabækLars sin stand med Greatest Hits er vel heller ingen dum idé. I tillegg er det gratis (slik har jeg skjønt det) grillmat og masse underholdning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 Du var brilliant Lars!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2005 (endret) Overraskende mye mennesker og veldig god sjokolade!!! Hadde været vært bra hadde det vært endeløse køer. 30m kø for å skyte på keeper Stenvoll (som slapp inn masse mål, selv 6 åringer scoret på han - skuffende) Morten M. (og Ándre) gjorde vel også en god figur fra scenen. StabækLars gjør alltid det... Endret 21. Mai 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2005 (endret) Du var brilliant Lars!! 34614[/snapback] Morten M. (og Ándre) gjorde vel også en god figur fra scenen. StabækLars gjør alltid det... 34615[/snapback] Ååå, dere altså! Flott dag. Dette må bli en tradisjon! Tenk hvor schtappa det blir til neste år med sol, øltelt, Schnappi og Turboneger. Endret 21. Mai 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 21. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2005 (endret) Du var brilliant Lars!! 34614[/snapback] Morten M. (og Ándre) gjorde vel også en god figur fra scenen. StabækLars gjør alltid det... 34615[/snapback] Ååå, dere altså! Flott dag. Dette må bli en tradisjon! Tenk hvor schtappa det blir til neste år med sol, øltelt, Schnappi og Turboneger. 34624[/snapback] Hadde med meg en fem-åring som ikke var 100% sikker på om gorillaene virkelig var noen som hadde kledd seg ut, til storebrors stadige fornøyelse. En trivelig dag som ble toppet av scoring på Jon (og Tom selvfølgelig). La merke til at kondisen til Stabæklars var blitt litt bedre siden kickoffen! Endret 21. Mai 2005 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå