Andersblaa<3 0 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 såååå fett.... toppen av lykke er å feire 17. mai i Trondheim med furtne trøndere... Drakta matcher dressen... 33910[/snapback] Ja, nå blir det 17 mai tog med drakten på ihvertfall!!! Forza Stabæk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 vel, jeg syns i alle fall det var jevnspilt, vi kunne godt vunnet 2-0 eller det kunne enda lettere blitt 1-1... det var nervepirende rett og slett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 vel, jeg syns i alle fall det var jevnspilt, vi kunne godt vunnet 2-0 eller det kunne enda lettere blitt 1-1... det var nervepirende rett og slett 33936[/snapback] Jeg vil si lever tidvis farlig når Tønsberg få heade umarkert fra 5 meter og ballen triller langs streken. Nå skal de nevnes at vi også hadde store sjanser. Daniels nydelige nick som ble reddet på strek fortjente en bedre sjebne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 .. og veigars skudd på innlegg fra nanne som burde vært i mål.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 17. Mai 2005 Del Skrevet 17. Mai 2005 .. og veigars skudd på innlegg fra nanne som burde vært i mål.. 33940[/snapback] Ja fy fader, den glemte jeg. Det var en skikkelig hjertestarter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå