Hushovd 1 590 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Jeg har havnet i en dyp krise... Den 22. mai er det Stabæk-Sogndal på nadderud stadion.. En av årets største kamper. Problemet er bare at det kolliderer med min egen kamp i Nesodden. Hva skal jeg gjøre???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Stabækkamp selvfølgelig!! Hvilken klubb har du hjertet ditt i?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Mitt hjerte vil alltid være i Stabæk. Uansett. Selv om de spille rmot Knestrømpe kammeratene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Jeg har havnet i en dyp krise... Den 22. mai er det Stabæk-Sogndal på nadderud stadion.. En av årets største kamper. Problemet er bare at det kolliderer med min egen kamp i Nesodden. Hva skal jeg gjøre???? 33822[/snapback] Du kan godt spille egen kamp. (selv om laget ditt ikke trenger deg:P) Men man skal jo støtte støtte stabæk! Alltid Uansett Ps! dennis ring meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Dennis ta telefonen!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Mitt hjerte vil alltid være i Stabæk. Uansett. Selv om de spille rmot Knestrømpe kammeratene 33827[/snapback] Da synes jeg du skal følge hjertet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Mitt hjerte vil alltid være i Stabæk. Uansett. Selv om de spille rmot Knestrømpe kammeratene 33827[/snapback] Jaså, du så vel på sykling når stabæk spilte mot Fossum på onsdag (et lag som er langt bedre enn knestrømpekameratene) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Jeg har havnet i en dyp krise... Den 22. mai er det Stabæk-Sogndal på nadderud stadion.. En av årets største kamper. Problemet er bare at det kolliderer med min egen kamp i Nesodden. Hva skal jeg gjøre???? 33822[/snapback] Det er vel ikke noe å lure på...... Stabæk - Sogndal........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Må si du skuffer Dennis, jeg og Henrik lurte oss bort fra match i hele fjor vi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 15. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2005 (endret) Må si du skuffer Dennis, jeg og Henrik lurte oss bort fra match i hele fjor vi 33859[/snapback] Likevel, i fjor var jeg elendig trent og visste at jeg aldri kom til å hevde meg verken på 1. eller 2.laget. I år er det litt annerledes. Syns man skal verdsette tillitt på førstelaget langt større!! Endret 15. Mai 2005 av Henrik H Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Må si du skuffer Dennis, jeg og Henrik lurte oss bort fra match i hele fjor vi 33859[/snapback] Ehhh..... 2. laget Blaaereennblaaest (ole)!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 15. Mai 2005 Del Skrevet 15. Mai 2005 Må si du skuffer Dennis, jeg og Henrik lurte oss bort fra match i hele fjor vi 33859[/snapback] Likevel, i fjor var jeg elendig trent og visste at jeg aldri kom til å hevde meg verken på 1. eller 2.laget. I år er det litt annerledes. Syns man skal verdsette tillitt på førstelaget langt større!! 33866[/snapback] Nå er vel dette et Stabæk forum, og ikke diskusjonsforum for L.I.L! Det er vel lite relevant... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 Du er så sur. dette er et Stabæk forum.. Bruk sunt folkevett.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 eller sunt bondevett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 eller rett og slett gi faen i Lommedalens kamp. dere er jo fyllesyke annenhver kamp jo.... Stabæk-Sogndal uten tvil!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå