Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har havnet i en dyp krise... Den 22. mai er det Stabæk-Sogndal på nadderud stadion.. En av årets største kamper. Problemet er bare at det kolliderer med min egen kamp i Nesodden. Hva skal jeg gjøre????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har havnet i en dyp krise... Den 22. mai er det Stabæk-Sogndal på nadderud stadion.. En av årets største kamper. Problemet er bare at det kolliderer med min egen kamp i Nesodden. Hva skal jeg gjøre????

33822[/snapback]

Du kan godt spille egen kamp. (selv om laget ditt ikke trenger deg:P)

Men man skal jo støtte støtte stabæk! Alltid Uansett

Ps! dennis ring meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt hjerte vil alltid være i Stabæk. Uansett. Selv om de spille rmot Knestrømpe kammeratene

33827[/snapback]

Jaså, du så vel på sykling når stabæk spilte mot Fossum på onsdag (et lag som er langt bedre enn knestrømpekameratene)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33822[/snapback]

Det er vel ikke noe å lure på...... Stabæk - Sogndal........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si du skuffer Dennis, jeg og Henrik lurte oss bort fra match i hele fjor vi :lol:

33859[/snapback]

Likevel, i fjor var jeg elendig trent og visste at jeg aldri kom til å hevde meg verken på 1. eller 2.laget. I år er det litt annerledes.

Syns man skal verdsette tillitt på førstelaget langt større!!

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si du skuffer Dennis, jeg og Henrik lurte oss bort fra match i hele fjor vi :lol:

33859[/snapback]

Likevel, i fjor var jeg elendig trent og visste at jeg aldri kom til å hevde meg verken på 1. eller 2.laget. I år er det litt annerledes.

Syns man skal verdsette tillitt på førstelaget langt større!!

33866[/snapback]

Nå er vel dette et Stabæk forum, og ikke diskusjonsforum for L.I.L! Det er vel lite relevant...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Fotballkamp Eller Stabæk Kamp
  • Opprett ny...