sveinjhag 50 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 for å utjevne det så var han vel ikke god på hodet heller, han var bare høy 34555[/snapback] Jørgen er både høy og god på hodet. 34579[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 bare et spørsmål: når er han født? på stabak.no står 24.12.85 men hvis man sjekker litt rundt (google, forskjellige norske fotballsider) finner man alltid 24.12.81 som fødselsdato... hva er riktig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 300 Del Skrevet 22. Mai 2005 Del Skrevet 22. Mai 2005 Samme det vel. Jesus spilte ihvertfall bra mot Sogndal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Mai 2005 Del Skrevet 22. Mai 2005 IA må vel stå over mot Hødd med 3 gule? Virker som Jesus II er mest aktuell mot Hødd. Christian Holter hadde bandasje på labben så jeg - skada ennå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 22. Mai 2005 Del Skrevet 22. Mai 2005 Synes Jørgen P. er et godt alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 300 Del Skrevet 22. Mai 2005 Del Skrevet 22. Mai 2005 Synes Jørgen P. er et godt alternativ. 34740[/snapback] Tror og håper på Jesus II Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Mai 2005 Del Skrevet 22. Mai 2005 Samme det vel. Jesus spilte ihvertfall bra mot Sogndal! 34735[/snapback] nei ikke det samme. hvis han er født i 1985, er han veldig ung, ergo kan vi ikke forvente for mye/trenger han tid til å utvikle seg, men hvis han er født i 1981 er han ikke så ung, og vi kan forvente at han er en nesten ferdig/voksen spiller. uansett, hvis du sier han var bra mot sogndal er jeg fornøyd. er alltid bra å høre at nyervervelsene våre gjør en bra jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Samme det vel. Jesus spilte ihvertfall bra mot Sogndal! 34735[/snapback] nei ikke det samme. hvis han er født i 1985, er han veldig ung, ergo kan vi ikke forvente for mye/trenger han tid til å utvikle seg, men hvis han er født i 1981 er han ikke så ung, og vi kan forvente at han er en nesten ferdig/voksen spiller. uansett, hvis du sier han var bra mot sogndal er jeg fornøyd. er alltid bra å høre at nyervervelsene våre gjør en bra jobb. 34745[/snapback] 81 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FFKelsker 0 Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Jeg synes at Jørgen er et kjempe talent..... Jeg husker da han var i FFK, og da var han hvertfall veldig god... Særlig i 1.divisjon... Men han kan ofte bli veldig nærvøs og usikker.. Det så vi FFK-supportere i fjor i tippeligaen... Jeg vet ikke helt hvilke stoppere dere har der i stabæk men han burde absolutt prøves ut. Og til slutt vil jeg bare si lykke til i 1.divisjon og håpe at dere rykker opp og Ham Kam (dritten) ned!!!! Endret 23. Mai 2005 av FFKelsker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Enig. Ned med Ham-Kam. Driten. Jeg er sur etter 5-1 enda. Håper du overlever legionellaepedemien, FFKelsker. Et triks jeg pleier å bruke, er å bare puste ut (og ikke inn) til faren er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Jeg mister hvertfall ikke nattesøvnen hvis J.P. skal spille mot Hødd. han virker ganske stabil, spør du meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 28. Mai 2005 Del Skrevet 28. Mai 2005 Jørgen Pettersen kommer til å spille som en gud mot hødd. Tviler på at det blir noen mål mot oss. Samtidig som Pettersen scorer 1 mål på (!)corner(!). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. Mai 2005 Del Skrevet 28. Mai 2005 I morgen får Jørgen gripe sjangsen og spille som en bauta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå