Gå til innhold

Anbefalte innlegg

personlig begynner jeg å bli litt lei denne linken som dukker opp annenhver uke på dette forumet...for all del, gutten har talent, men det er grenser for hvor mange ganger man vil se videoen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig begynner jeg å bli litt lei denne linken som dukker opp annenhver uke på dette forumet...for all del, gutten har talent, men det er grenser for hvor mange ganger man vil se videoen...

33944[/snapback]

Da får du bare la vær da. Har ikke sett denne linken før i dag.

Det står at han fortsatt spiller for guttelaget. Man U har bare "tittet" på han. Så da er det kanskje håp??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi kan kjøpe noen nigerianere av han derre Morgan? Jeg tror han har en hel varebil full av kjempegode nigerianere i garasjen.

33987[/snapback]

God ide. Gladgutten Morgan er litt av en kremmer. I går solgte han meg halve prinsessen og hele kongeriket for kun kr. 10.000. Lurer på når og hvor jeg kan hente varene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå sitter Sven 'O på fanget mitt. Morgan ass. Det der med prinsessen gjalt hvis bare så lenge hun var under 18 år og uten kontrakt med slottet. Men Sven 'O er en god erstatning så langt. Han lukter litt, men virker ellers veldig snill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk....Noen av videosnuttene er jo fra 2001..! Var han ni da eller nå?? Han var definitift ikke 6 på de snuttene fra 2001. Tviler på at der samme kisen på alle snuttene....

33978[/snapback]

Poenget er at han er født i 1995 står det. Da er han 9 eller 10 nå. På mange av klippene kan han sikkert være 6 år. Han er jo bare knappe halvmetern.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk....Noen av videosnuttene er jo fra 2001..! Var han ni da eller nå?? Han var definitift ikke 6 på de snuttene fra 2001. Tviler på at der samme kisen på alle snuttene....

33978[/snapback]

Poenget er at han er født i 1995 står det. Da er han 9 eller 10 nå. På mange av klippene kan han sikkert være 6 år. Han er jo bare knappe halvmetern.....

34144[/snapback]

Passer inn på midtbanen. En helt typisk Stabækspiller! Eller forresten han skyter! Passer ikke inn alikevel :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33978[/snapback]

34144[/snapback]

Passer inn på midtbanen. En helt typisk Stabækspiller! Eller forresten han skyter! Passer ikke inn alikevel :-)

34145[/snapback]

Offansiv midtbane som ligger bak spissen med en litt fri rolle

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Brasiliansk Finesse På Sitt Beste
  • Opprett ny...