Henrik H 0 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 Var det en ting jeg savnet på Tønsberg gress i dag så var det sambafotball. Noen som tror dette vil være et bra kjøp?? Her har vi hvertfall en til å ta over 10'ern når Veigar en gang legger opp http://www.jean-carlos-chera.com/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 Synd det vil bli så jævlig dyrt å kjøpe han fri fra ManU.. Mener at de i hvertfall var bortpå han.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 16. Mai 2005 Del Skrevet 16. Mai 2005 personlig begynner jeg å bli litt lei denne linken som dukker opp annenhver uke på dette forumet...for all del, gutten har talent, men det er grenser for hvor mange ganger man vil se videoen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 17. Mai 2005 Del Skrevet 17. Mai 2005 personlig begynner jeg å bli litt lei denne linken som dukker opp annenhver uke på dette forumet...for all del, gutten har talent, men det er grenser for hvor mange ganger man vil se videoen... 33944[/snapback] Da får du bare la vær da. Har ikke sett denne linken før i dag. Det står at han fortsatt spiller for guttelaget. Man U har bare "tittet" på han. Så da er det kanskje håp?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 17. Mai 2005 Del Skrevet 17. Mai 2005 haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 17. Mai 2005 Del Skrevet 17. Mai 2005 Skeptisk....Noen av videosnuttene er jo fra 2001..! Var han ni da eller nå?? Han var definitift ikke 6 på de snuttene fra 2001. Tviler på at der samme kisen på alle snuttene.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Mai 2005 Del Skrevet 17. Mai 2005 Kanskje vi kan kjøpe noen nigerianere av han derre Morgan? Jeg tror han har en hel varebil full av kjempegode nigerianere i garasjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 17. Mai 2005 Del Skrevet 17. Mai 2005 Og John Shitthead kan jo forhandle fram en god avtale, slik at vi kan få solgt dem videre til Man U... eller var det Chelsea? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Kanskje vi kan kjøpe noen nigerianere av han derre Morgan? Jeg tror han har en hel varebil full av kjempegode nigerianere i garasjen. 33987[/snapback] God ide. Gladgutten Morgan er litt av en kremmer. I går solgte han meg halve prinsessen og hele kongeriket for kun kr. 10.000. Lurer på når og hvor jeg kan hente varene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 ens du nyter halparten av prinsessen din kan du jo nynne på strofen "jeg elsker deg baby, fra navlen og ned" (Raga Rockers) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Akkurat nå sitter Sven 'O på fanget mitt. Morgan ass. Det der med prinsessen gjalt hvis bare så lenge hun var under 18 år og uten kontrakt med slottet. Men Sven 'O er en god erstatning så langt. Han lukter litt, men virker ellers veldig snill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Akkurat nå sitter Sven 'O på fanget mitt. 34007[/snapback] Det ser jo kjempekoselig ut, Atleten. Er det den nye fru Høiby vi ser i front? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Aldri sett dette før.. LØP OG KJØP!! Hehe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Skeptisk....Noen av videosnuttene er jo fra 2001..! Var han ni da eller nå?? Han var definitift ikke 6 på de snuttene fra 2001. Tviler på at der samme kisen på alle snuttene.... 33978[/snapback] Poenget er at han er født i 1995 står det. Da er han 9 eller 10 nå. På mange av klippene kan han sikkert være 6 år. Han er jo bare knappe halvmetern..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Skeptisk....Noen av videosnuttene er jo fra 2001..! Var han ni da eller nå?? Han var definitift ikke 6 på de snuttene fra 2001. Tviler på at der samme kisen på alle snuttene.... 33978[/snapback] Poenget er at han er født i 1995 står det. Da er han 9 eller 10 nå. På mange av klippene kan han sikkert være 6 år. Han er jo bare knappe halvmetern..... 34144[/snapback] Passer inn på midtbanen. En helt typisk Stabækspiller! Eller forresten han skyter! Passer ikke inn alikevel :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 18. Mai 2005 Del Skrevet 18. Mai 2005 Skeptisk....Noen av videosnuttene er jo fra 2001..! Var han ni da eller nå?? Han var definitift ikke 6 på de snuttene fra 2001. Tviler på at der samme kisen på alle snuttene.... 33978[/snapback] Poenget er at han er født i 1995 står det. Da er han 9 eller 10 nå. På mange av klippene kan han sikkert være 6 år. Han er jo bare knappe halvmetern..... 34144[/snapback] Passer inn på midtbanen. En helt typisk Stabækspiller! Eller forresten han skyter! Passer ikke inn alikevel :-) 34145[/snapback] Offansiv midtbane som ligger bak spissen med en litt fri rolle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå