Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nope får ikke opp siden...men all honnør til dine fantastiske fotografiske innsatser så langt i sesongen...tror ingen andre lag i adeccoligaen kan skryte av å være så fotodokumentert som Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope får ikke opp siden...men all honnør til dine fantastiske fotografiske innsatser så langt i sesongen...tror ingen andre lag i adeccoligaen kan skryte av å være så fotodokumentert som Stabæk...

33943[/snapback]

Takker. Nå funker det, liten skrive feil i adressen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra bilder igjen, hvorfor ingen fra målet?

33947[/snapback]

Målbilder kommer snart Markus, det ligger på et annet minne kort, tror ikke den blir tilgjengelig i dag, men den kommer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem trenger målbilder, når vi får servert dette: AVSLØRT!!!

33977[/snapback]

Litt sutring fra Tønsberg kan vi ta med oss: http://www.fk-toensberg.no/

Når marginene ikke er på vår side, så blir det ikke poeng. Slik kan man vel oppsummere dagens kamp mot Stabæk, som endte med 0-1 tap.

For hadde resultatet stått i forhold til sjansene, så hadde FK Tønsberg vunnet kampen mot serieleder Stabæk.

Nå er det vel mulig at vi er en smule sjåvinistiske, men vi har 7-3 på sjansestatistikken. Og det etter til dels fete sjanser av våre gutter. Størst var den som Nicco hadde etter 63 minutter, da han headet i tverrliggeren. Like etter bommer Rørby på ballen, etter et glitrende forarbeid av Biffen.

Stabæks mål kom etter vel ti minutter i andre omgang. Bjørnar Holmvik fikk stå alene på 25 meter, og klinte ballen i nettet, bak en utmanøvrert Kenneth Udjus.

- Jeg så ikke utgangen på skuddet, og den kom veldig fort, så jeg var sjanseløs, sa en noe betuttet Kenneth etter kampen.

For han spilte en ny stor kamp i FKTs bur, og ble kåret til vår bestemann av publikum.

Assistenttrener Kent Karlsen så mye positivt i kampen.

- Innsatsen er meget god, og jevnt over er prestasjonene våre gode, men det har de vært i flere kamper før. Nå er det på tide at vi omsetter prestasjonene i poeng, mener Kenta.

- Vi har vært på høyde med mange av lagene, og vi har spilt mot de tre lagene som ligger i teten. I alle kampene kunne vi ha vunnet. Nå blir utfordringen å gjøre det bra mot de lagene som ligger i midtsjiktet og under oss, sier Karlsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Jeg så ikke utgangen på skuddet, og den kom veldig fort, så jeg var sjanseløs, sa en noe betuttet Kenneth etter kampen.

For han spilte en ny stor kamp i FKTs bur, og ble kåret til vår bestemann av publikum.

34126[/snapback]

Når keeperen blir kåret til bestemann, bør ikke hjemmefansen sutre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bildeer Tønsberg- Stabæk
  • Opprett ny...