Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke den opplagte Stabæktråd, men Loe skriver noe om dette i sitt innlegg på stabak.no.

Dette har jo helt klart noe med Tobbe, men som medlem av teflonhjerneklubben; hva skjer? Får vi eks antall millioner dersom de kvalifiserer seg i år, eller er det noe annet?

Elaang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest gladlaks

stikken skriver at stabæk får nye £250.000 den dagen tobbe har rundet 50 kamper for liverpool-klubben. han står i dag med 17 kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk fortjener ikke en krone mer for Tobbe. Han har ikke bidratt til en dritt av Everton's suksess denne sesongen. At Stabæk får £250.000 når han runder 50 kamper er helt i orden, men at de også får ved kval. til E-Cup...ja det er hel hinsides.

Håper det er en klausul i denne kontrakten.

PS! Stabæk skylder Tobbe like mye penger som dette, så dere har ikke nok til å betale for Nadderud likevel.

:evil:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...synes bare det er hinsides at Stabæk skal ha mer penger for Tobbe enn hva de allerede har fått, men når sant skal sies er jo ikke det Stabæk's feil, snarere en latterlig dum avtale gjort av Everton.

EVERTON FOREVER - aiming for Champions League!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...synes bare det er hinsides at Stabæk skal ha mer penger for Tobbe enn hva de allerede har fått, men når sant skal sies er jo ikke det Stabæk's feil, snarere en latterlig dum avtale gjort av Everton.

Makan til tullprat. Everton hadde og har heller ikke mye penger. Når Tobbe ble kjøpt, var det til en pris som Everton ikke hadde penger til der og da. Med Europa i sikte kommer nye pund inn på kontoen og de har råd til å betale det han var verdt. At han ikke har fått spille er en annen sak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan til tullprat. Everton hadde og har heller ikke mye penger. Når Tobbe ble kjøpt, var det til en pris som Everton ikke hadde penger til der og da. Med Europa i sikte kommer nye pund inn på kontoen og de har råd til å betale det han var verdt. At han ikke har fått spille er en annen sak.

Det siste innlegget var forøvrig skrevet av meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At han ikke har fått spille skydes to ting

1) Skader

2) Everton har en kinesisk hovedsponsor som ønsker at Evertons kinesiske spiller skal være i start 11'rn - uansett. Everton har latt seg presse, og fått tilbake et eventyrlig draktsalg i Kina i belønning + en glad hovedsponsor. Det betyr at presset på han som tar ut laget har øket enda mer. :oops:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke sett Li Tie i aksjon denne sesongen. Han har imponert stort og har spilt seg til en fast plass på laget.

Everton har flusst med middelmådigheter som Niclas Alexandersson, Tobias Linderoth, Scott Gemmill, Mark Pembridge, Lee Carsley osv. Tobbe er ikke god nok i øyeblikket, og må pent finne seg i at Li Tie er bedre enn Tobias akkurat nå.

Gravesen/Tie har til tider spilt meget bra sammen på midtbanen. De gangene Tobbe har spilt har han ikke vist seg frem slik han gjorde i Stabæk.

Dum avtale gjort av Everton. En sum etter antall kamper er greit, men en sum han ikke selv har påvirket er dumt.

Og...UEFA-Cupen gir ikke mye pund i en skral Everton-kasse!

Up the Toffees! :roll:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem i helvete bryr seg om lagoppstillinger på engelske lag?

Kjære superblue - selv om vi håper at Everton skal nå uefakøppen er det utelukkende for å få penger i kassa. Lite bekymrer meg mindre enn om Everton rykker ned i amatørligaen, bare Tobbe får sine 50 kamper så vi får med penger.

Her diskuterer vi ikke Everton - dem driter vi i. Vi vil bare ha penga deres - det er det vi har diskutert her. "Superblue"s meninger har sikkert stor interesse på et eller annet forum for Everton.

Jeg er sikkert en liten smule negativ - men jeg har vondt for å finne noe teitere enn nordmenn som er superfans av engelske lag. Det er nerdefaktor høyere enn å samle på frimerker, sevietter, ølkorker eller notere bilnumre på parkerte biler i kvartalet.

Kort sagt: Farvel Superblue - lykke til på andre forum der dine meninger om Evertons spillere har relevans og kanskje kunne interessere noen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke sett Li Tie i aksjon denne sesongen

Selvsagt har jeg ikke det. Ser så lite på møkkafotballen i england at jeg ikke får med meg hva spillerne heter. Så 2. omg til Everton sist søndag, men fikk ikke med meg noen Li.

Historien om sponsorkravet fant jeg i The Guardian. Senere kom den også på Expressen.se og i Internation Harald Tribune.

Tror du tar litt feil kjære gjest hvis du tror vi bryr oss om Everton. Vi vil bare at Stabæk skal få mest mulig penger for Tobbe. Til neste år må gjerne Everton rykke ned for min del. De må gjerne rykke ned alle lagene i England

Digg med Real i går

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke sett Li Tie i aksjon denne sesongen

Selvsagt har jeg ikke det. Ser så lite på møkkafotballen i england at jeg ikke får med meg hva spillerne heter. Så 2. omg til Everton sist søndag, men fikk ikke med meg noen Li.

Historien om sponsorkravet fant jeg i The Guardian. Senere kom den også på Expressen.se og i Internation Harald Tribune.

Tror du tar litt feil kjære gjest hvis du tror vi bryr oss om Everton. Vi vil bare at Stabæk skal få mest mulig penger for Tobbe. Til neste år må gjerne Everton rykke ned for min del. De må gjerne rykke ned alle lagene i England

Digg med Real i går

Jeg bryr meg om Everton kjære Ri og Fi, men sammenlignet med hva Stabæk betyr for meg blir det nesten ubetydelig. Sees på Blaa fredag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bryr meg om Everton kjære Ri og Fi, men sammenlignet med hva Stabæk betyr for meg blir det nesten ubetydelig. Sees på Blaa fredag.

Puuuh. Det var godt å høre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Evvertånn til Europa
  • Opprett ny...