Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 det var vel en grunn til at jeg endret innlegget... 34334[/snapback] Skal jeg endre quoten på mitt også da? 34336[/snapback] tviler på at kona er så mye inne på disse sidene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 det var vel en grunn til at jeg endret innlegget... 34334[/snapback] Skal jeg endre quoten på mitt også da? 34336[/snapback] tviler på at kona er så mye inne på disse sidene... 34337[/snapback] Kan alltids sende henne en mail, med en aldri så liten link....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 det var vel en grunn til at jeg endret innlegget... 34334[/snapback] Skal jeg endre quoten på mitt også da? 34336[/snapback] tviler på at kona er så mye inne på disse sidene... 34337[/snapback] Kan alltids sende henne en mail, med en aldri så liten link....... 34338[/snapback] da blir hun sikkert kjempe glad - jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Kan alltids sende henne en mail, med en aldri så liten link.......34338[/snapback] da blir hun sikkert kjempe glad - jeg også! 34339[/snapback] Skulle tro det, ja..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 På "Sha-La-La" er det den medieskye EVIL som synger og NO-XQs som komper. EVIL synger forøvrig også på "Stbaæbæks Blaa Soldater". "Sha-La-La" er hovedsakelig Rich sin låt, men jeg hjelper til å kore på refrenget og skrike UÆÆÆÆÆH midt inni der. He he! Drit skummelt, ass. UæææææÆAH! 34333[/snapback] Okey! Du vet ikke tilfeldigvis hvem som synger "På Nadderud På Søndag" og "De Blaa Står På" og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Du vet ikke tilfeldigvis hvem som synger "På Nadderud På Søndag" og "De Blaa Står På" og? 34343[/snapback] Jeg vet ikke hvem som synger "De Blaa står På", men jeg tror Atle "Speaker" Høivik har skrevet teksten. "På Nadderud På Søndag" er skrevet og spilt av Morten og Ola Per, gitaristene, i Fountainheads med god hjelp av Knut "Hei Blaa" Harlem. Sangen var opprinnelig laget som korte radiospotter før Stabækhjemmekampene i2002 sendt på P4. Og de ble slått sammen til en hel låt 2003. Til neste år kommer den med et fantastisk nytt vers og refreng. Jeg vet hvem som synger de forskjellige versene, men de ønsker stort sett å være anonyme. . Men Morten synger selv Lyn, så TYDELIG han bare klarer. FANTASTISK LÅT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Du vet ikke tilfeldigvis hvem som synger "På Nadderud På Søndag" og "De Blaa Står På" og? 34343[/snapback] Jeg vet ikke hvem som synger "De Blaa står På", men jeg tror Atle "Speaker" Høivik har skrevet teksten. "På Nadderud På Søndag" er skrevet og spilt av Morten og Ola Per, gitaristene, i Fountainheads med god hjelp av Knut "Hei Blaa" Harlem. Sangen var opprinnelig laget som korte radiospotter før Stabækhjemmekampene i2002 sendt på P4. Og de ble slått sammen til en hel låt 2003. Til neste år kommer den med et fantastisk nytt vers og refreng. Jeg vet hvem som synger de forskjellige versene, men de ønsker stort sett å være anonyme. . Men Morten synger selv Lyn, så TYDELIG han bare klarer. FANTASTISK LÅT! 34349[/snapback] Sønnen min har helt dilla på den. Etter at han gjenoppdaget den for noen uker siden går den og Så stolt høyt i bilen daglig! Morsomst var det at bestekompisen han sang den hjemme etter en tur med oss. Faren er Stabækhater...:-) Vedr De Blaa Står På høres det ut som Steinar Fjeld synger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Du vet ikke tilfeldigvis hvem som synger "På Nadderud På Søndag" og "De Blaa Står På" og? 34343[/snapback] Jeg vet ikke hvem som synger "De Blaa står På", men jeg tror Atle "Speaker" Høivik har skrevet teksten. "På Nadderud På Søndag" er skrevet og spilt av Morten og Ola Per, gitaristene, i Fountainheads med god hjelp av Knut "Hei Blaa" Harlem. Sangen var opprinnelig laget som korte radiospotter før Stabækhjemmekampene i2002 sendt på P4. Og de ble slått sammen til en hel låt 2003. Til neste år kommer den med et fantastisk nytt vers og refreng. Jeg vet hvem som synger de forskjellige versene, men de ønsker stort sett å være anonyme. . Men Morten synger selv Lyn, så TYDELIG han bare klarer. FANTASTISK LÅT! 34349[/snapback] Apropo sangen "Hei Blaa", kommer den sangen noengang på CD? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Du vet ikke tilfeldigvis hvem som synger "På Nadderud På Søndag" og "De Blaa Står På" og? 34343[/snapback] Jeg vet ikke hvem som synger "De Blaa står På", men jeg tror Atle "Speaker" Høivik har skrevet teksten. "På Nadderud På Søndag" er skrevet og spilt av Morten og Ola Per, gitaristene, i Fountainheads med god hjelp av Knut "Hei Blaa" Harlem. Sangen var opprinnelig laget som korte radiospotter før Stabækhjemmekampene i2002 sendt på P4. Og de ble slått sammen til en hel låt 2003. Til neste år kommer den med et fantastisk nytt vers og refreng. Jeg vet hvem som synger de forskjellige versene, men de ønsker stort sett å være anonyme. . Men Morten synger selv Lyn, så TYDELIG han bare klarer. FANTASTISK LÅT! 34349[/snapback] Sønnen min har helt dilla på den. Etter at han gjenoppdaget den for noen uker siden går den og Så stolt høyt i bilen daglig! Morsomst var det at bestekompisen han sang den hjemme etter en tur med oss. Faren er Stabækhater...:-) Vedr De Blaa Står På høres det ut som Steinar Fjeld synger. 34351[/snapback] Deilig bare å kunne hente opplysningene ut av egen cd-hylle. Sangen heter ikke "De blaa står på" men "De blå står på" Steinar Fjell synger og blir koret av ingen ringere enn "Berget det blaa" for de som husker dem. singelen kom ut i 1995 og vokalen er produsert av ingen ringere enn vår alles Idol kjære OLE EVENRUD. Teksten kan det se ut som er skrevet av Jørn Johnsen. Håper MR. Atle Høyvik ikke blir fornærmet. På cden står det (Rossi/ Brown/ Edwards/ Jørn Johnsen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Tenker du på "Fest på Lerkendal"? På "Sha-La-La" er det den medieskye EVIL som synger og NO-XQs som komper. EVIL synger forøvrig også på "Stbaæbæks Blaa Soldater". "Sha-La-La" er hovedsakelig Rich sin låt, men jeg hjelper til å kore på refrenget og skrike UÆÆÆÆÆH midt inni der. He he! Drit skummelt, ass. UæææææÆAH! Hvordan får man tak i disse sangene da? De er jo gode sanger de å, selv om Stabæklars sine er best! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Hvordan får man tak i disse sangene da? De er jo gode sanger de å, selv om Stabæklars sine er best! 34363[/snapback] Man får tak i disse ved å kjenne sin besøkelsetid, og kjøpe dem når de kommer. Vet det er en annen tråd, men besøkelsestid bør en vakker dag være dagens ord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Man får tak i disse ved å kjenne sin besøkelsetid, og kjøpe dem når de kommer. Vet det er en annen tråd, men besøkelsestid bør en vakker dag være dagens ord Kjenner desverre ikke min besøkelsestid, men hadde vært fint å få vite hvor man kan få tak i de sangene når den tid kommer. Synes de også kunne være med på StabækLars sin cd, siden han har medvirket i begge to! Bare MÅ ha de sangene. Bare digger "Sha-La-La!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. Mai 2005 Del Skrevet 20. Mai 2005 Man får tak i disse ved å kjenne sin besøkelsetid, og kjøpe dem når de kommer. Vet det er en annen tråd, men besøkelsestid bør en vakker dag være dagens ord Kjenner desverre ikke min besøkelsestid, men hadde vært fint å få vite hvor man kan få tak i de sangene når den tid kommer. Synes de også kunne være med på StabækLars sin cd, siden han har medvirket i begge to! Bare MÅ ha de sangene. Bare digger "Sha-La-La!" 34407[/snapback] Få noen til å sende deg dem da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 20. Mai 2005 (endret) Man får tak i disse ved å kjenne sin besøkelsetid, og kjøpe dem når de kommer. Vet det er en annen tråd, men besøkelsestid bør en vakker dag være dagens ord Kjenner desverre ikke min besøkelsestid, men hadde vært fint å få vite hvor man kan få tak i de sangene når den tid kommer. Synes de også kunne være med på StabækLars sin cd, siden han har medvirket i begge to! Bare MÅ ha de sangene. Bare digger "Sha-La-La!" 34407[/snapback] Jeg tror det er noe få eksemplarer igjen av "Apocalypse Blaa", gitt ut i fjor høst. Med de sangene du ønsker deg: Sha-la-la Meningen med Livet og Fest på Lerkendal Bare mail eller send PM til Rich, så ordner det seg, vøtt. Endret 20. Mai 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Rich har gitt meg de få Apocalypse Blaa CDene som er igjen. Jeg skylder deg fortsatt én Pedro, fordi du kom med godtittelen. Desverre / Heldigvis ble Apocalypsen et faktum. Endret 23. Mai 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Grattis med fin-fint salg Lars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Rich har gitt meg de få Apocalypse Blaa CDene som er igjen. Jeg skylder deg fortsatt én Pedro, fordi du kom med godtittelen. Desverre / Heldigvis ble Apocalypsen et faktum. 34889[/snapback] Hvor mange er egentlig igjen? Når og hvor er det mulig å kjøpe? Mangler vel bare den og så skulle samlingen med Stabæk-sanger være komplett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Nå som Greatest hits shiva er på spikret, er vel neste stopp på veien å gjøre som artister som Tom Jones, Robbie Williams og Ronan Keating - nemelig å gi ut et par nyinnspillinger/remixer av andre artisters sanger og et par duetter. Jeg ser for meg StabækLars synge Chesney Hawk's "I am the one and only" for fullt hus på Nadderud Stadium og kanskje gi ut en remix/diskoversjon av "Krutt i Kølla" som kan bli neste års russelåt... Eller hva med en balade med Elisabeth Andreasson og kanskje en duet med Kjartan? Sky's the limit! Endret 23. Mai 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Jeg trenger en manager. Er du klar, $uperTerje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Jeg trenger en manager. Er du klar, $uperTerje? 34929[/snapback] Styr unna $uperTerje StabækLars, han klarer ikke selge morra si for en hundrings engang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Jeg trenger en manager. Er du klar, $uperTerje? 34929[/snapback] Styr unna $uperTerje StabækLars, han klarer ikke selge morra si for en hundrings engang! 34930[/snapback] Er'a fin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 For 100 kroner? Ja - OK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2005 (endret) Jeg trenger en manager. Er du klar, $uperTerje? 34929[/snapback] Styr unna $uperTerje StabækLars, han klarer ikke selge morra si for en hundrings engang! 34930[/snapback] Er'a fin? 34931[/snapback] Ikke kødd med mutter'n, hun hadde lurt deg Markus... Endret 23. Mai 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Jeg trenger en manager. Er du klar, $uperTerje? 34929[/snapback] Styr unna $uperTerje StabækLars, han klarer ikke selge morra si for en hundrings engang! 34930[/snapback] Er'a fin? 34931[/snapback] Ikke kødd med mutter'n, hun er dritfin og skilt så hun selger seg selv... 34933[/snapback] Jeg hadde ikke byttet bort Greatest Hits cd'n min med henne for å si det slik ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Jeg trenger en manager. Er du klar, $uperTerje? 34929[/snapback] Styr unna $uperTerje StabækLars, han klarer ikke selge morra si for en hundrings engang! 34930[/snapback] Er'a fin? 34931[/snapback] Ikke kødd med mutter'n, hun er dritfin og skilt så hun selger seg selv... 34933[/snapback] Jeg hadde ikke byttet bort Greatest Hits cd'n min med henne for å si det slik ! 34934[/snapback] men hadde du byttet Greatest Hits cd'en mot en "deilig og brun" en? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Jeg trenger en manager. Er du klar, $uperTerje? 34929[/snapback] Styr unna $uperTerje StabækLars, han klarer ikke selge morra si for en hundrings engang! 34930[/snapback] Er'a fin? 34931[/snapback] Ikke kødd med mutter'n, hun er dritfin og skilt så hun selger seg selv... 34933[/snapback] Jeg hadde ikke byttet bort Greatest Hits cd'n min med henne for å si det slik ! 34934[/snapback] men hadde du byttet Greatest Hits cd'en mot en "deilig og brun" en? 34937[/snapback] Hvis du mener Sjokoladebrun og God? Nei. Men jeg kunne byttet en sjokoladebrun og god med ris med morrari Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Rich har gitt meg de få Apocalypse Blaa CDene som er igjen. Jeg skylder deg fortsatt én Pedro, fordi du kom med godtittelen. Desverre / Heldigvis ble Apocalypsen et faktum. Håper det fortsatt er noen igjen. Er fortsatt veldig interesert i å skaffe meg ett eksemplar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 23. Mai 2005 Del Skrevet 23. Mai 2005 Hepp! Tager gjerne imot...bittert å ikke ha den i samlingen...men er nok ikke med til hødd, så det får bli på neste hjemmekamp! vi kan jo avtale nærmere når det stunder mot heimematch... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Et nytt opplag er av CDen er trykket opp. 1. JA, VI ELSKER STABÆK 2. VI ER STABÆK 3. MENINGEN MED LIVET 4. STABÆK RYKKER OPP IGJEN 5. VERDENS BESTE JÖNSSON Jeg tar med CDer til salg før Sandefjord-matchen, eller du kan sende meg en PM, så sender jeg i posten. 100,- :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 drit fett! forslag til neste prosjekt: med mørk stemme:"stabæklars the movie" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå