Pedagogen 15 Del Skrevet 19. Mai 2005 Del Skrevet 19. Mai 2005 Ser av forsiden på stabaek.no at NSA er behjelpelige med midler i forbindelse med oppstart av nye fanziner. På tide at noen "tar opp hansken" og driver dette fremover? Her er det ihvertfall nok av skriveføre mennesker som sikkert er villig til å gi et lite bidrag. Dette bør dere unggutta ta tak i !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Alltid, -Uansett #11 er ute med ny utgave - 6 år eller noe - etter siste utgivelse. Selges på felt O + SS-feltet på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Alltid, -Uansett #11 er ute med ny utgave - 6 år eller noe - etter siste utgivelse. Selges på felt O + SS-feltet på lørdag. Gleder meg. Det var jammen på tide, har de første ti utgavene liggende hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Alltid, -Uansett #11 er ute med ny utgave - 6 år eller noe - etter siste utgivelse. Selges på felt O + SS-feltet på lørdag. Gleder meg. Det var jammen på tide, har de første ti utgavene liggende hjemme. Kjempemessig, vi har bare ss.no som nett-fanzine idag. Kanskje Frekkazinen skulle komme ut snart igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Tror jaggu jeg lovet å være selger på ss feltet i fylla på lørdag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Jeg tar ihvertfall med noen eksemplarer så her er det bare å finne frem noen mynter og komme bort for en trivelig handel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Jeg tar ihvertfall med noen eksemplarer så her er det bare å finne frem noen mynter og komme bort for en trivelig handel! Hvor mange gronker skal det være for et slikt et da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Jeg tar ihvertfall med noen eksemplarer så her er det bare å finne frem noen mynter og komme bort for en trivelig handel! Hvor mange gronker skal det være for et slikt et da? Gronker er ikke mye verdt i finanskrisetider. Her må du ut med gryn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Jeg tar ihvertfall med noen eksemplarer så her er det bare å finne frem noen mynter og komme bort for en trivelig handel! Hvor mange gronker skal det være for et slikt et da? Gronker er ikke mye verdt i finanskrisetider. Her må du ut med gryn. Eller daler, riksdaler i så måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Jeg tar ihvertfall med noen eksemplarer så her er det bare å finne frem noen mynter og komme bort for en trivelig handel! Hvor mange gronker skal det være for et slikt et da? Gronker er ikke mye verdt i finanskrisetider. Her må du ut med gryn. Eller daler, riksdaler i så måte. Som summert tilsvarer en fullvoksen herre kamel!? Spørs hvordan jeg skal få den forbi G4S folka... Endret 13. Mars 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Snakker vi 50,- eller noe i den duren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 15. Mars 2009 Del Skrevet 15. Mars 2009 Ble det solgt noe i går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 15. Mars 2009 Del Skrevet 15. Mars 2009 Koste meg med Alltid, -Uansett i går kveld, bra jobba! Veldig fint å ha godt lesestoff i busskøen og på bussen hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2009 (endret) Ble det solgt noe i går? Var ingen tilsalgs på O-feltet igår, så jeg måtte kjøpe brukt... Endret 15. Mars 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 15. Mars 2009 Del Skrevet 15. Mars 2009 kan sende i posten til de som ikke fikk kjøpt, bestill på stabaekinferno@hotmail.com så fikser sikkert mortimer det videre derfra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Mars 2009 Del Skrevet 15. Mars 2009 kan sende i posten til de som ikke fikk kjøpt, bestill på stabaekinferno@hotmail.com så fikser sikkert mortimer det videre derfra. hahaha. en gang, ett forsøk. inferno forumet derimot..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå