Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde ikke vært dumt med Espen Hoff, men der har vel bl.a. Viking signalisert sin interesse. Jeg er redd de slår oss der, dessverre...... spesielt når de tydeligvis er i ferd med å sende en av konkurrentene til Hoffs plass på banen til oss..... :)

Winsnes? Der har vi vel bra nok folk selv? Jeppe, Henning, Tommy, Tom og Mads.... vet ikke hvem jeg ville droppet til fordel for Winsnes gitt!

Endret av sigurdlk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen kilde?

34361[/snapback]

Ikke annet enn: - Winsnes er "fri" til sommeren. Ryktene sier han vil studerer ferdig i Oslo. OG at han gjerne spiller for de Blaa. Hoff er jo akkurat hva vi trenger... kantspiller av klasse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Winsnes hadde vært finfin jeg, med tillit over tid hadde han spilt seg opp igjen. Perioden hans i og etter Hammarby var veldig bra. Arvtaker for Jesper Jansson hadde vært en fin rolle for Winsnes (kanskje litt lett..)

Nei, om Winsnes ønsker seg til Stabæk, tror jeg ikke vi skal nøle. Han kunne vel vært fast på 2/3 av eliteserielagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik Winsnes arvtager for Jeppe? Han er jo gammal jo! Samme, om ikke eldre enn Jeppe.

34594[/snapback]

Jesper Jansson

Født: 8/1 1971 (34,5 år)

Fredrik Winsnes

Født: 28/12 1975 (29,5 år)

Winsnes er ikke gammel. Han er i sin beste alder!

Jeppe varer ikke mange flere sesonger, kontrakten hans tilsier jo det.

Med winsnes får henning en rutinert partner på midten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik Winsnes arvtager for Jeppe? Han er jo gammal jo! Samme, om ikke eldre enn Jeppe.

34594[/snapback]

Jesper Jansson

Født: 8/1 1971 (34,5 år)

Fredrik Winsnes

Født: 28/12 1975 (29,5 år)

Winsnes er ikke gammel. Han er i sin beste alder!

Jeppe varer ikke mange flere sesonger, kontrakten hans tilsier jo det.

Med winsnes får henning en rutinert partner på midten...

34597[/snapback]

To vidt forskjellige spillertyper. Men Winsnes har den så kalte Stabækmidtbanehøyden:-) Mange likheter med Henning, Tommy, Tom, Sund, Mads og Torbjørn trenger ikke flere av den typen spillere. Og ingen av disse fem har alle de egenskapene som skal til i et defensivt anker på midtbanen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo både Tommy og Tom kan ta den defensive midtbanerollen. Problemet er å finne fram til 2 av disse som funker godt sammen - som Tommy og Martin i 2003.

34602[/snapback]

De vinner for få hodedueller og vi får problemer med lag som er gjennombruddshissige.

Endret av sveinjhag
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Winsnes skulle bli en mulighet, ville jeg slått til. Han er en terriertype på midten alá Tobbe (Hadde selvsagt vært mye bedre å få tilbake Tobbe). Trenger rutine på midten og Jesper holder ikke lenge til. Winsnes og Hoff høres ut som veldig fornuftige navn å følge videre med på, syns jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Winsnes skulle bli en mulighet, ville jeg slått til. Han er en terriertype på midten alá Tobbe (Hadde selvsagt vært mye bedre å få tilbake Tobbe). Trenger rutine på midten og Jesper holder ikke lenge til. Winsnes og Hoff høres ut som veldig fornuftige navn å følge videre med på, syns jeg.

34610[/snapback]

Men det er vel en grunn til at han trønder'n blir kalt for Wirrum...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo både Tommy og Tom kan ta den defensive midtbanerollen. Problemet er å finne fram til 2 av disse som funker godt sammen - som Tommy og Martin i 2003.

34602[/snapback]

De vinner for få hodedueller og vi får problemer med lag som er gjennombruddshissige.

34603[/snapback]

Tror vel ikke lille Winsnes vil vinne så mange hodedueller han heller.. Jeppe derimot..!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er Fredrik Winsnes og ikke Jan Petter Winsnes fra LSK som er aktuell for dere??

Sistnevnte har i allefall ved flere anledninger vært aktuell for en overgang til Stabæk. 

eLSKe

34673[/snapback]

INgen av dem er aktuelle så langt jeg vet. Selv om KFL vel ikke hadde hatt noe i mot å bli kvitt JPW

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er Fredrik Winsnes og ikke Jan Petter Winsnes fra LSK som er aktuell for dere??

Sistnevnte har i allefall ved flere anledninger vært aktuell for en overgang til Stabæk. 

eLSKe

34673[/snapback]

INgen av dem er aktuelle så langt jeg vet. Selv om KFL vel ikke hadde hatt noe i mot å bli kvitt JPW

34676[/snapback]

JEg er selv av de som ikke har noe imot JPW, han har vært en jevn troppspiller det siste året eller to. Det er klart at han nå vil få sterk konkurranse dersom Riise dukker opp på Åråsen, slik det kan se ut til at blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye mot'n. Men det er ikke sånn at jeg har kjempelyst på'n heller. Hvis det eneste han har lyst til, er å spille for Stabæk, og at han godt kan spille for knapper og glansbilder, synes jeg vi skal tilby han en kontrakt basert på kun knapper.

Ikke misbruk onsdagshumortråden på tirsdager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy vil vekk

Jepp, letingen er avsluttet, bestill mannen øyeblikkelig. :)

34973[/snapback]

Nå tror jeg du er ute på tynn is, banner i kjerka etc. etc.

Er det noen som det ville være vanskelig å ta tilbake, så må det jo være akkurat denne "mannen"!

34975[/snapback]

hehe... regnet med denne responsen.

Men hjelp meg med en ting, hvorfor er hatet så stort? Dette er en tidligere Stabæk spiller, som spilte mange kamper over mange år for oss. Ifølge stats på Aftenposten.no spilte han nærmest fast på laget fra 95 til 01, det er jo flott det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg atleten, skal det humoreres på tirsdager må det opprettes egen tråd for slikt.

Ellers kunne sikkert TSL gjort en god jobb for oss, men jeg synes vi har en god balanse mellom rutine og ungdommelig pågangsmot på midtbanen nå. Dermed ser jeg ikke poenget med å hente inn en sikkert Svinedyr fyr. Occean derimot - ja takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
På Vei??
  • Opprett ny...