minstemann risan 0 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Skal det være supporter-cup med fotballsparking i år ? assa mot andre lag... I så fall hvor og når ? Skal Stabæk Support stille flere lag ? Mamma sier at jeg kan få bli med så ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Blir i Trondheim i år. Tror det er helgen rundt 6-7 juli. Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Blir i Trondheim i år. Tror det er helgen rundt 6-7 juli. Einar Supportercupen arrangeres iår i Trondheim. Første helgen i September. Samme dag som Norge spiller borte mot Bosnia i siste EM-kval matchen. Tror ikke det er mange ukene til mer informasjon kommer. Følg mer på www.stabaek.no og www.fotballsupporter.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Først må du jo lære deg fotballens ABC Risan. Det er ballen som skal sparkes og ikke bena til motstanderen. Og da hjelper det ikke at du får lov av morra di. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Det høres ut som noen har blitt offer for minstemann risan's konsise og presise taklinger, "ja nesten à Flem". De er helt og holdent tatt med fra den gangen minstemann risan var fryktet hockeyspiller et av bærums hockeylag. Og mamma heiet på meg og syns jeg var flink. Så det så.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg