Gjest Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Ville bare skryte litt av Stabaek Support sine sider og særlig vurderingen av Supportere og lagene.. Stor humor og kunnskap ;-) Denne synes jeg var spesielt bra "Lillestrøm er og har så lenge vi kan huske (det blir jo kortere og kortere med årene) alltid vært gode på dødballer. De avslutta fjorårssesongen jævli bra og passerte storebror Vålerenga så vidt det var på tabellen. Det sier seg selv at tanta som de alltid synger om rundt i hele landet ble svært glad " Mvh En by,Ett lag,Et Vålenga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. April 2003 Del Skrevet 10. April 2003 Kan ikke si jeg er mer enig. Jeg kjenner tanta godt og hun er glad. Er litt mer forvirret over hva du skriver. Skjønner at du er en klansgutt, men å skrive "En by, ett lag, Et Vålanga" ??? Sulten??????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 11. April 2003 Del Skrevet 11. April 2003 Ser 2. plassen kom i dag, men en liten ting.. at KFL er norges beste på tifo er vel å ta VELDIG hardt i? Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg