stabækdelux 0 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 Er det noen som vet hva denne sangen heter?:: Når pillerne kommer inn på banen så er det en sang (hvertfall en melodi), men er det noen som vet hva den heter?? Den spilles når spillerne kommer inn på banen i Tippeligaen oxo,.. ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 250 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 Tippeligahymnen er alt jeg vet.. For å henge meg på spørsmålstrenden uten å lage en ny tråd, vet noen hvordan det egentlig gikk i Stabæk-Arsenal kampen, og noe om omstendighetene rundt..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 Tippeligahymnen er alt jeg vet.. For å henge meg på spørsmålstrenden uten å lage en ny tråd, vet noen hvordan det egentlig gikk i Stabæk-Arsenal kampen, og noe om omstendighetene rundt..? 34625[/snapback] OK, tusen takk. Forresten, blir Christian Stenseng å se på kamper fremover?? Bra show i dag da, og kult med ny stabæk versjon av "LIVESTRONG" båndet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 Tippeligahymnen er alt jeg vet.. For å henge meg på spørsmålstrenden uten å lage en ny tråd, vet noen hvordan det egentlig gikk i Stabæk-Arsenal kampen, og noe om omstendighetene rundt..? 34625[/snapback] Det ble 1-1. Der merkverdige var at det var første gang ett Engelsk lag spilte med 3 skandinavere. Pål Lydersen John Faxe Jensen Anders Limpbar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 21. Mai 2005 Del Skrevet 21. Mai 2005 Tippeligahymnen er alt jeg vet.. For å henge meg på spørsmålstrenden uten å lage en ny tråd, vet noen hvordan det egentlig gikk i Stabæk-Arsenal kampen, og noe om omstendighetene rundt..? 34625[/snapback] Det ble 1-1. Der merkverdige var at det var første gang ett Engelsk lag spilte med 3 skandinavere. Pål Lydersen John Faxe Jensen Anders Limpbar 34642[/snapback] Granli reddet straffe i denne kampen... tror det var rush som tok den... Merkelig at det kostet mer å se arsenal kampen enn det gjør å se kamper i år... Spess svingen... Skulle tro at sogndal trakk flere tilskuere enn et slum lag fra london... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 22. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 22. Mai 2005 (endret) Er det noen som vet hva denne sangen heter?::Når pillerne kommer inn på banen så er det en sang (hvertfall en melodi), men er det noen som vet hva den heter?? Den spilles når spillerne kommer inn på banen i Tippeligaen oxo,.. ?? 34623[/snapback] Du kan laste den ned her ihverfall! http://www.lerkendal.net/Tippeliga-fanfare.mp3 Endret 22. Mai 2005 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 22. Mai 2005 Del Skrevet 22. Mai 2005 Er det noen som vet hva denne sangen heter?::Når pillerne kommer inn på banen så er det en sang (hvertfall en melodi), men er det noen som vet hva den heter?? Den spilles når spillerne kommer inn på banen i Tippeligaen oxo,.. ?? 34623[/snapback] Du kan laste den ned her ihverfall! http://www.lerkendal.net/Tippeliga-fanfare.mp3 34656[/snapback] Tusen takk!! Sees på kamp i dag da;)! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Mai 2005 Del Skrevet 22. Mai 2005 Granli reddet straffe i denne kampen... tror det var rush som tok den... 34648[/snapback] Jeg er temmelig sikker på at Rush ikke tok så veldig mange straffer for Arsenal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå