Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selv om stabaek.no's redaksjon i lengre tid har prøvd å fremstå som nøytrale i Irak-konflikten har jeg nå avslørt dere, karer. Nederst på forumet står nemlig å lese:

Alle klokkeslett er EST (USA/Kanada)
FERSKA! Med buksene nede og mens dere kjæler med George W.'s testikler. Dere trodde vel at ingen skulle tenke over det der, men neida. Regner vel med at det kommer en "Heia Georgebassen, uuu med Saddam"-overhead på første seriekamp i år.

8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klabbert vi heier på Bush.

Krig er bra - fred er for feiginger.

Drep alle de som ikke vil bli frigjort.

Og ikke minst vet vi at gud fortsetter å velsigne Amerika - amerikanere er jo verdens fineste folk.

Dessuten viser jo alle krigens enorme funn av kjemiske og biologiske våpen hvilket blodtørstig regime Irak var. For ikke å snakke om alle de hemmelige atomvåpnene deres. Jammen bra vi fikk en slutt på dette vederstyggelige regimet.

Nå går vi for å ta palestinere og iranere.

Leve Bush! Spreng FN i fillebiter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slum arrangerer tur og "all you can carry"-shoppinga tar vi i Sogndal..

Blir'u med Tom Erik eller skal du heller se det triste laget fra Porsgrunn eller hvor det er?

Tenkte jeg skulle få med meg serieåpninga til Tollnes. Jeg har ditcha Odd og startet Commando Ultra Bussholdeplass '03

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i bartebyen har vi etter min mening alt for få firma. Jeg har derfor tatt initiativet til å starte Commando Fluefortreders. Kanskje det kan bidra til å få bort "snill gutt"-stemplet vårt også? Shoppingtur til Bagdad hørtes veldig interessant ut. Tar de Visa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel Rich, som han sa - Bartelederen prøver å bli kvitt snill-gutt-stempelet.

Han har nok et ørlite stykke igjen når han lurer på om de tar VISA i forretningene som skal plyndres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godeste Rich, jeg spurte om de TAR Visa der nede. Gjør de det vil jeg selvfølgelig legge den igjen hjemme. Ellers blir kortet med slik at jeg kan bli lurt en gang til i taxfreesjappa på Kastrup.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om stabaek.no's redaksjon i lengre tid har prøvd å fremstå som nøytrale i Irak-konflikten har jeg nå avslørt dere, karer. Nederst på forumet står nemlig å lese:

Sitat:

Alle klokkeslett er EST (USA/Kanada)

FERSKA! Med buksene nede og mens dere kjæler med George W.'s testikler. Dere trodde vel at ingen skulle tenke over det der, men neida. Regner vel med at det kommer en "Heia Georgebassen, uuu med Saddam"-overhead på første seriekamp i år.

Hørte at RBK startet kampe mot Enga med avsyngelse av Amazing Grace. I tillegg var det en tufs som brukte en luftvernsirene som stemingsskaper.

Ikke akkurat egnet til å bli oppfattet som støtte til det irakiske folk......[/img]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
USA-vennlige stabaek.no
  • Opprett ny...