Gjest Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Selv om stabaek.no's redaksjon i lengre tid har prøvd å fremstå som nøytrale i Irak-konflikten har jeg nå avslørt dere, karer. Nederst på forumet står nemlig å lese: Alle klokkeslett er EST (USA/Kanada) FERSKA! Med buksene nede og mens dere kjæler med George W.'s testikler. Dere trodde vel at ingen skulle tenke over det der, men neida. Regner vel med at det kommer en "Heia Georgebassen, uuu med Saddam"-overhead på første seriekamp i år. 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Klabbert vi heier på Bush. Krig er bra - fred er for feiginger. Drep alle de som ikke vil bli frigjort. Og ikke minst vet vi at gud fortsetter å velsigne Amerika - amerikanere er jo verdens fineste folk. Dessuten viser jo alle krigens enorme funn av kjemiske og biologiske våpen hvilket blodtørstig regime Irak var. For ikke å snakke om alle de hemmelige atomvåpnene deres. Jammen bra vi fikk en slutt på dette vederstyggelige regimet. Nå går vi for å ta palestinere og iranere. Leve Bush! Spreng FN i fillebiter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Nå går vi for å ta palestinere og iranere. Hva med samene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. April 2003 Del Skrevet 8. April 2003 Hva med samene? ...og taterne? Og tyskertøser? Og taperne? Det er jaggu ikke lett å være Stabæk supporter for tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 Krig er tifo Det er derfor vi satt klokka på Mexico tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 Hva med samene? Spreng finnmark, enkelt og greit. Eller selg dem til Russerne mot et par "arbeidsjenter". Choose your poison... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 Bush er jo fin fyr, han. Nå arrangerer han "All you can carry"-shopping i Bagdad, og det er jo brillefine greier. Arrangerer du tur, Slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 Slum arrangerer tur og "all you can carry"-shoppinga tar vi i Sogndal.. Blir'u med Tom Erik eller skal du heller se det triste laget fra Porsgrunn eller hvor det er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 9. April 2003 Del Skrevet 9. April 2003 Slum arrangerer tur og "all you can carry"-shoppinga tar vi i Sogndal.. Blir'u med Tom Erik eller skal du heller se det triste laget fra Porsgrunn eller hvor det er? Tenkte jeg skulle få med meg serieåpninga til Tollnes. Jeg har ditcha Odd og startet Commando Ultra Bussholdeplass '03 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. April 2003 Del Skrevet 10. April 2003 Her i bartebyen har vi etter min mening alt for få firma. Jeg har derfor tatt initiativet til å starte Commando Fluefortreders. Kanskje det kan bidra til å få bort "snill gutt"-stemplet vårt også? Shoppingtur til Bagdad hørtes veldig interessant ut. Tar de Visa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 10. April 2003 Del Skrevet 10. April 2003 Hva skal du med VISA på plyndringstokt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. April 2003 Del Skrevet 10. April 2003 Vel Rich, som han sa - Bartelederen prøver å bli kvitt snill-gutt-stempelet. Han har nok et ørlite stykke igjen når han lurer på om de tar VISA i forretningene som skal plyndres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. April 2003 Del Skrevet 10. April 2003 Jeg for min del tror ikke at det er så mye av verdi der nede uansett.. Så noen bilder fra et slikt tokt igår og det var ikke akkurat kvalitet de hadde plyndra med seg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 11. April 2003 Del Skrevet 11. April 2003 Godeste Rich, jeg spurte om de TAR Visa der nede. Gjør de det vil jeg selvfølgelig legge den igjen hjemme. Ellers blir kortet med slik at jeg kan bli lurt en gang til i taxfreesjappa på Kastrup. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bambo 0 Del Skrevet 11. April 2003 Del Skrevet 11. April 2003 Uff, lagt igjen hjernen hjemme idag. Nå er jeg jo registrert som bruker her på forumet. Barteledern er borte, inn fra høyre kommer bambo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. April 2003 Del Skrevet 11. April 2003 Synes vel Barteledern var et bedre nick. Er Bambo en slags blanding av Bambi og Rambo? Jeg ser for meg et lite rådyr med torskeøya til Sylvester Alone... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bambo 0 Del Skrevet 14. April 2003 Del Skrevet 14. April 2003 Bambi og Rambo ja. "She's back - and this time it's personal!" Historien om Bambis hemmelige dobbeltliv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 17. April 2003 Del Skrevet 17. April 2003 Selv om stabaek.no's redaksjon i lengre tid har prøvd å fremstå som nøytrale i Irak-konflikten har jeg nå avslørt dere, karer. Nederst på forumet står nemlig å lese:Sitat: Alle klokkeslett er EST (USA/Kanada) FERSKA! Med buksene nede og mens dere kjæler med George W.'s testikler. Dere trodde vel at ingen skulle tenke over det der, men neida. Regner vel med at det kommer en "Heia Georgebassen, uuu med Saddam"-overhead på første seriekamp i år. Hørte at RBK startet kampe mot Enga med avsyngelse av Amazing Grace. I tillegg var det en tufs som brukte en luftvernsirene som stemingsskaper. Ikke akkurat egnet til å bli oppfattet som støtte til det irakiske folk......[/img] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg