Latmann 4 422 Del Skrevet 11. Desember 2007 Del Skrevet 11. Desember 2007 Først Alan, så Janne...Jesper bør trå jævlig forsiktig nå... er en viss heltestatus som falmer relativt fort i disse dager. er det en klubb som kan bli vanskelig for JJ å motstå i skandinavia, så er det nettopp hif, storklubben i hans hjemlige trakter. de har pæng, de har profiler og de har ambisjoner. Men det kommer til å koste dyrt om JJ skal løses fra kontrakten og jeg tror ingentin i verden kan få Stabæk til å ville la JJ gå. Tror Jesper har andre prioriteringer en å blidgjøre oss.... Hvis JJ forsvinner er jeg redd det blir lett for ham å ta med seg spillere også. Har inntrykk av at det ikke bare er SS som liker Janne, men at han også har en høy stjerne i spillergruppen også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Desember 2007 Del Skrevet 11. Desember 2007 Først Alan, så Janne...Jesper bør trå jævlig forsiktig nå... er en viss heltestatus som falmer relativt fort i disse dager. er det en klubb som kan bli vanskelig for JJ å motstå i skandinavia, så er det nettopp hif, storklubben i hans hjemlige trakter. de har pæng, de har profiler og de har ambisjoner. Men det kommer til å koste dyrt om JJ skal løses fra kontrakten og jeg tror ingentin i verden kan få Stabæk til å ville la JJ gå. Tror Jesper har andre prioriteringer en å blidgjøre oss.... Hvis JJ forsvinner er jeg redd det blir lett for ham å ta med seg spillere også. Har inntrykk av at det ikke bare er SS som liker Janne, men at han også har en høy stjerne i spillergruppen også. Det er vel sågar flere spillere som både har vært aktuelle men ikke kommet, og spillere i klubben i dag, som peker på Janne som et viktig argument for å velge Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 12. Desember 2007 Del Skrevet 12. Desember 2007 Jeppe vil tydeligvis jobbe for å lokke JJ til HIF. Kjipt! Spåret går mot Norge i Helsingborgs tränarjakt. Enligt vad Kvällsposten erfar finns Jan Jönsson, Stabaek, på HIF:s lista. link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 12. Desember 2007 Del Skrevet 12. Desember 2007 Jeg skjønner Helsingborg VELDIG godt som ønsker JJ som trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå