elaang 2 008 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Forsåvidt synes jeg det er greit at Budstikka har slike nyheter. Det som gjør akkurat denne nyheten en ikke-nyhet, er at det er ca to måneder siden dette bladet datt ned i min postkasse. Bladet er forresten helt greit. Førstenummeret var dog bedre enn nr. 2 med Grindheim på førstesiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Forsåvidt synes jeg det er greit at Budstikka har slike nyheter. Det som gjør akkurat denne nyheten en ikke-nyhet, er at det er ca to måneder siden dette bladet datt ned i min postkasse. Bladet er forresten helt greit. Førstenummeret var dog bedre enn nr. 2 med Grindheim på førstesiden. Hepp, Enig, helt greit, ok format, men som Rich sa, det mangler en rød tråd! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Jeg fletter Budstikka etter Stabaek-nyheter hver dag. Staar det ikke noe blir jeg skuffa, og staar det noe har jeg som regel allerede sett det paa budstikka.no. Selvfoelgelig boer det holde kvalitet, men om vi oensker at flere skal elske Stabaek som oss, er omtale og omtale og omtale alfa og omega! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dag Otter 0 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Hei. Som ansvarlig for Budstikkas nettsider, synes jeg dette er en svært interessant debatt. Å lese deres synspunkter på hvorvidt det er en viktig nyhet eller ikke bidrar til å bevisstgjøre oss. Utover det skal jeg nøye meg med å registrere følgende: * Stabæk-stoff er generelt noe av det aller mest leste stoffet vi har - enten det er snakk om stadionplaner, spilleroverganger eller notiser om treningsmotstandere på La Manga. * Jesper Jansson-saken var ikke den viktigste Budstikka.no-nyheten, men den var fjerde mest leste i går. Vennlig hilsen Dag Otter Johansen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Etter Budstikkas tette oppfølging av Sundgodt-saken har jeg tittet innom siden mange ganger hver dag for å se om det har kommet noe nytt. Jeg vil tro det er flere enn meg som ikke er noe som helst interessert i lokalnyheter fra Asker og Bærum, men som leser Budstikka for å få dekket noe av behovet for Stabæk-nyheter. Budstikka bør fortsette den gode trenden og poste minst en Stabæknyhet hver dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Enig. Budstikka.no er en helt annen avis enn det den var for 2-3 år siden. Personlig ønsker jeg meg enda flere Stabæk-nyheter. Viktige og uviktige. I likhet med Øystein er det kun Stabæk-nyhetene som interesserer meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 11. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2006 (endret) Enig. Budstikka.no er en helt annen avis enn det den var for 2-3 år siden. Personlig ønsker jeg meg enda flere Stabæk-nyheter. Viktige og uviktige. I likhet med Øystein er det kun Stabæk-nyhetene som interesserer meg. Vil vel si at man opplevde en forbedring sist sesong, - og det var jo også en del her på forumet som følte at vi ikke hadde Budstika "med" oss, - men at den trenden snudde etter som den oppfattede vinklingen på Stabæk ble mer positiv. Endret 11. Januar 2006 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 11. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2006 (endret) Enig. Budstikka.no er en helt annen avis enn det den var for 2-3 år siden. Personlig ønsker jeg meg enda flere Stabæk-nyheter. Viktige og uviktige. I likhet med Øystein er det kun Stabæk-nyhetene som interesserer meg. Vil vel si at man opplevde en forbedring sist sesong, - og det var jo også en del her på forumet som følte at vi ikke hadde Budstika "med" oss, - men at den trenden snudde etter som den oppfattede vinklingen på Stabæk ble mer positiv. Nå leser jeg bare budstikka på nett og jeg merker en helt annen positiv vinkling på Stabæk. Så jeg syntes budstikka skal ha ros for at de har oppdaget et Tl lag i bygda. Endret 11. Januar 2006 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2006 (endret) Det er jo for så vidt interessant at denne diskusjonen dukker opp under navnet Jesper Jansson. Det er ikke så altfor lenge siden, omtrent 1 år, at Budstikka publiserte nyheten om at Jesper var på vei. Dette veltet nesten overgangen og var vel et vendepunkt i ”samarbeidet” mellom Budstikka og Stabæk Fotball. I perioden før dette skjedde hadde jeg, personlig, et forhold til Budstikka omtrent som Pål Berg har til Romerikes Blad. Jeg følte at informasjonen som gikk på trykk ikke nødvendigvis var av den positive sorten. Kanskje var det ikke positive saker å ta tak i på den tiden, eller i de foregående årene, men… Dette medførte at jeg gang på gang avsluttet mitt abonnement hos Budstikka, for så å gi de en ny sjanse hver gang det kom en fra jr. avd. til Stabæk og solgte meg et nytt abonnement. Det som har skjedd med Budstikka det siste året i forhold til Stabæk Fotball føler jeg er en stor forandring. Budstikka leverer gang på gang store artikler om Stabæk Fotball som er positivt ladet. De leverer et nyansert bilde, de skaper ikke panikk og de objektive. Dagens nyhet om at verken Mourad eller Sundgot, antagelig, havner i stallen ville for 1 år siden blitt slått opp dette under en overskrift som ligner ”Ingen vil til Stabæk”. I dag presenteres den litt mer nyansert og antagelig mer korrekt i forhold til de faktiske forhold. Når det gjelder min ”nesten-kritikk” (jeg skrev ”Begynner nesten å bli litt lei”) av Budstikka sitt innlegg av Bummen sitt forhold til Jesper er dette grunnet i at jeg ikke helt ser nyhetsverdien i det for den vanlige leser av Budstikka. (vanlige mennesker kan fort bli veldig lei ) Det er informasjon som burde lagres under kategorien ”Jesper Jansson” og muligens benyttes i en ”større” sammenheng ved en senere anledning. Nå har dog jeg ingen journalistisk utdannelse, men det kunne vært en god innfalsvinkling for et større innlegg om ”Pappa-Jesper” med Alan i kjelleren – masse å spille på der. Jeg har sagt det tidligere i denne tråden at denne nyheten presenteres slik som Nettavisen presenterer sine nyheter. Budstikka ER en bedre avis en Nettavisen og jeg mener, personlig, at de burde unngå å komme inn i en Nettavisen "klipp og lim" bane. At det kommenteres at jeg som ansatt i Stabæk skriver dette ser jeg som totalt irrelevant. For øyeblikket er jeg en Stabæk Supporter og Budstikka abonnent og har vel, personlig, rett til å være litt skeptisk. Pr. 1. februar er jeg Stabæk ansatt, supporter og Budstikka abonnent som, personlig, vel fortsatt har rett til å være litt skeptisk. Forøvrig anbefaler jeg Budstikka på det sterkeste! Endret 11. Januar 2006 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Etter Budstikkas tette oppfølging av Sundgodt-saken har jeg tittet innom siden mange ganger hver dag for å se om det har kommet noe nytt. Jeg vil tro det er flere enn meg som ikke er noe som helst interessert i lokalnyheter fra Asker og Bærum, men som leser Budstikka for å få dekket noe av behovet for Stabæk-nyheter. Budstikka bør fortsette den gode trenden og poste minst en Stabæknyhet hver dag! Føø faaan å fint navn du har!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Er veldig spent på Jeppe i år om han holder mål eller ikke. Er litt redd han kan bli for treig, men vi trenger fysikken hans. hva tror dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Jesper Jansson har masse rutine og meget gode lederegenskaper. Jeg tror vi kommer til å få god nytte av ham denne sesongen. Han kompenserer for dårlig fart med veldig god spilleforståelse og oversikt. En av våre beste spillere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Kan noen være så snille å gjøre om navnet på denne tråden?? Jesper Jansson!! IKKE JANSON!! Vi burde klare å skrive navnene til våre egene riktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 2. April 2006 Del Skrevet 2. April 2006 Noen som har fått med seg hvorfor Jeppe ikke spilte idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Føling med strekk på baksiden av låret under oppvarmingen. sansynligvis klar til søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Jesper klar til søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Budstikka følger med på skade til Jesper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 er d en ting vi trenger er d jesper på banen på søndag! nystuen er ikke klar og stenersen har jeg ikke tro på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 7. April 2006 (endret) Del Skrevet 7. April 2006 (endret) Helvete, Jeppe må stå over Det var dette som ikke måtte skje!!! Med både Jeppe og Henning ute er midtbanen kraftig svekket Endret 7. April 2006 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Huff, dette var nitrist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Tommy, scenen er din. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 7. April 2006 Del Skrevet 7. April 2006 Håper Tommy tar den sentrale midtbane plassen ved siden av Jokke. Jeg føler ikke Espen er bra nok, ihvertfall med tanke på det jeg så mot enga. da var Tommy et friskt pust, mens Espen skuffet litt. Jeg tror allikvell vi har ganske bra dekkning sntralt på midten, så det er ingen katastrofe og jeg tror fortsatt at vi skal ta Stif. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Jansson også uaktuell mot Odd http://www.budstikka.no/sec_sport/article81530.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Jesper kommer tilbake, i mellomtiden håper jeg å se Tommy opp mot nivået han holdt i kampene mot Anderlecht... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Blir Nystuen og Stenez på sentralen på søndag, ettersom at Jokke også er ute et par uker til ! Jeg ble imponert over duoen mot Tromsø. Vi får satse på at de presterer like godt mot Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Ja, ja uten Jokke og Jeppe blir det igjen Steners og Nystuen på sentral midtbane. De er nok litt for lite kreative og derfor er vi avhengig av Alan på søndag. Ja, jeg vet at midtbanen klarte seg bra mot TIL, men den ble litt overspillt til tider derfor vil jeg se dette laget mot Odd: ---------Jon------- Morten-------IA--------Markus-----------Bjørnar Tom----------Nystuen-------Tommy-------Alan Daniel------------Veigar Jeg er selvfølgelig enig i at Tom har spillt elendig i det siste, men det er viktig å ha en god defensiv ving når Somen Tchoyi spiller venstre kant. Han er utrolig god til å drible, å da kan det være best å ha Tom på høyre isteden for Alan på høyre og Sund på venstre. Hva syntes dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Ja, ja uten Jokke og Jeppe blir det igjen Steners og Nystuen på sentral midtbane. De er nok litt for lite kreative og derfor er vi avhengig av Alan på søndag. Ja, jeg vet at midtbanen klarte seg bra mot TIL, men den ble litt overspillt til tider derfor vil jeg se dette laget mot Odd: ---------Jon------- Morten-------IA--------Markus-----------Bjørnar Tom----------Nystuen-------Tommy-------Alan Daniel------------Veigar Jeg er selvfølgelig enig i at Tom har spillt elendig i det siste, men det er viktig å ha en god defensiv ving når Somen Tchoyi spiller venstre kant. Han er utrolig god til å drible, å da kan det være best å ha Tom på høyre isteden for Alan på høyre og Sund på venstre. Hva syntes dere? høres bra ut.. tror ikke Alan skal spille høyre og sund venstre... nå vet jeg ikke med Sund, men Alan er iaf venstrebent.. hvis Sund er det også så er det same shit.. men personlig så må Alan skjerpe seg om han skal spille fra start, virket fjern store deler av 2.div kampen og var langt fra brillierende mot Sandefjord.. Men dette er jo Jesper Jansson tråden, så for å komme tilbake til utgangspunktet så må jeg bare holde tomlene for at Jansson snart er tilbake på bena! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 noen som har hørt noe nytt om jesper? kan han spille mot Lyn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 noen som har hørt noe nytt om jesper?kan han spille mot Lyn? Tror den kampen kommer i tidligste laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå