Slum 12 843 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Litt om skaden til Jespen i Nettavisen. http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle621719.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Noen son vet når vi kan forvente Jeppe tilbake?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 På siste Stabækspesial-sending på TVBudstikka sa han at han og Branimir lå omtrent likt an. Husker ikke om han nevnte noe tidsperspektiv. Branimir var jo beregnet å være ute hele vårsesongen, så jeg stusset litt da han sa det. Får håpe det betyr at Branimir viser stor fremgang, ikke at Jesper får stadige tilbakeslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Overhørte ham på Blaa på hvor han uttrykket seg i svært pessimistiske ordelag. Spøkte med å selge kroppen sin til en latterlig kilopris, så jeg vet ikke jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Overhørte ham på Blaa på hvor han uttrykket seg i svært pessimistiske ordelag.Spøkte med å selge kroppen sin til en latterlig kilopris, så jeg vet ikke jeg... Det var synd. Kan tyde på at vi ikke får se han på banen i vårsesongen. Hans kontrakt som spiller går vel også ut etter denne sesongen. Noen som vet om det diskuteres en forlengelse eller om dette blir hans siste år som spiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Det skal vel mye til for at han skriver ny kontrakt når han er 35 år og kroppen begynner å merke påkjenningen av en lang karriere. Tipper det er så å si helt sikkert at han ikke fortsetter som spiller etter denne sesonge, i og med at han skal over i ny jobb i klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Det skal vel mye til for at han skriver ny kontrakt når han er 35 år og kroppen begynner å merke påkjenningen av en lang karriere. Tipper det er så å si helt sikkert at han ikke fortsetter som spiller etter denne sesonge, i og med at han skal over i ny jobb i klubben. Hmmm... Martin Andresen kommer jo ikke før 08, gjør han vel? Får vi et tomrom neste sesong? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Jeg har hørt om en spiller som heter Mads Jørgensen, han tror jeg kan fyll et evnt tomrom på midtbanen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Jeg har hørt om en spiller som heter Mads Jørgensen, han tror jeg kan fyll et evnt tomrom på midtbanen... Jeg hørte om en som het Tobias jeg... Tror faktisk han ble tatt ut til å spille i Tyskland senere i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 Driver Jeppe bare med sadionutvikling for tiden? Dette drar ut ass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 11. Mai 2006 Del Skrevet 11. Mai 2006 Driver Jeppe bare med sadionutvikling for tiden? Dette drar ut ass... Jeg pratet med Jeppe på Føyka i går. Han sier at han hele tiden har trodd at han snart er klar, men at dette nå har pågått i en måned og stadige tilbakefall gjør at han ikke tror noenting lenger. På spørsmål om han nå ikke var klar før etter VM-pausen svarte han at han var usikker. Mao virket det ikke som om han hadde avskrevet at han var klar før. Forøvrig; Jeppe blid og hyggelig, som alltid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Hadde vært deilig med Jeppe tilbake, er alltid trygt å ha han på banen.. Men tenk på lagt vi har etter VM med alle gutta forhåpentligvis tilbake!! Hørte Jeppe trente i forrige uke, da er det bare å krysse fingrene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Aner en potensiell erstatter for IA.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 24. Mai 2006 Del Skrevet 24. Mai 2006 Stabak.no: men Jesper Jansson har en positiv utvikling og står til trenernes disposisjon. Hurra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. Mai 2006 Del Skrevet 24. Mai 2006 Midtstopper på søndag, da eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 25. Mai 2006 Del Skrevet 25. Mai 2006 Midtstopper på søndag, da eller? Det hadde vært nydlig! Jeppe kom tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. Mai 2006 Del Skrevet 26. Mai 2006 Midtstopper på søndag, da eller? Det hadde vært nydlig! Jeppe kom tilbake! I mine øyne er ikke Jesper som midtstopper noe nydelig! Så jeg håper inderlig Markus spiller istedenfor Jesper som midtstopper for vi har vel tilgode å vinne en omgang med Jesper som midtstopper... Jeg er pesimist i dette tilfelle og jeg tror vi taper dersom Jesper spiller midtstopper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 26. Mai 2006 Del Skrevet 26. Mai 2006 Midtstopper på søndag, da eller? Det hadde vært nydlig! Jeppe kom tilbake! I mine øyne er ikke Jesper som midtstopper noe nydelig! Så jeg håper inderlig Markus spiller istedenfor Jesper som midtstopper for vi har vel tilgode å vinne en omgang med Jesper som midtstopper... Jeg er pesimist i dette tilfelle og jeg tror vi taper dersom Jesper spiller midtstopper. Du må huske at dette ikke er en ukjent rolle for ham. Var midtstopper i Sverige før han kom til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 26. Mai 2006 Del Skrevet 26. Mai 2006 Jeppe har rutinen men mangler desverre fart, vanskelig å si hvordan formen er etter et så langt avbrekk.. Vi må bare krysse fingrene og stole på at Maestro tar det riktige valget. Iallefall er det en enorm trygghet å ha Jeppe tilgjengelig, han er en leder!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mai 2006 Del Skrevet 29. Mai 2006 Fint å ha deg tilbake Jesper, det er noen år siden sist du spilte med de blaa i TL. Selv om det virker som du kunne tenkt å utsatt comebacket enda en uke. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 5. Juli 2006 Del Skrevet 5. Juli 2006 Jesper fortjener å komme inn på første siden nå som han er målscorer! Og det var et fint mål også! Fint å se at vaksinen ser ut til å ha gått ut på dato!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 Ukas portrett http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle96089.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. September 2006 Del Skrevet 18. September 2006 Kjære Jesper Det begynner å bli ganske skralt i forsvaret vårt, og sannsynligheten for at du blir vår nye midtstopper er relativt stor. Du har ikke akkurat dominert i denne rollen tidligere, men vi vet all hva som bor i deg, du er en ekte Stabæk Kjempe. Vær så snill å finn tilbake til det god gamle, trygge, Jeppe spillet. Vi trenger deg! Hilsen Anders. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. September 2006 Del Skrevet 18. September 2006 Jeg synes ikke Jeppe er på sitt beste som stopper, jeg synes heller ulrik kunne få prøvd seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 30. September 2006 Del Skrevet 30. September 2006 Hvorfor er Jesper sykemeldt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. September 2006 Del Skrevet 30. September 2006 Hvorfor er Jesper sykemeldt? Problemer med hoftene leste jeg et sted. Mulig kjenning med en lyskestrekk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Tusen takk for 115 kamper for stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Tusen takk for 115 kamper for stabæk! Tifo på søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Takk for innsatsen på banen, Jesper. Gleder meg til fortsettelsen: Hans oppgave blir å finne og vurdere nye aktuelle spillere, bygge et kontaktnett med andre klubber/agenter, både nasjonalt og internasjonalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 En helt legger opp. Du har gjort en kjempeinnsats for klubben og regner med at fortsettelsen blir like bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå