HenrikM 302 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Takk for stor innsats som en lederfigur på banen Jeppe! Satser på at du fortsetter å gi alt for klubben i andre og viktige roller på samme fremtredene måte som du viste i den Blaa drakten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Veldig bra Lars!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Vakkert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 jævlig bra lars! takk for alt JESPER!!!!!!!!! utrolig bra at han skal jobbe videre i klubben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Lå vel i kortene, men takk for alt Jeppe! Sammen med Flem og Skistad den stabækspilleren jeg har hatt mest sansen for! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Takk for nå, Jeppe, og lykke til med ny jobb! En bauta blant menn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Aj...En legende takker av. Takk skal du ja Jesper. Så synd at skadene ødela denne siste sesongen, men takk for at du blir hos oss! Trodde Jesper var tiltenkt en jobb i forbindelse med stadionprosjektet. Så dette er vel bare enda en bekreftelse på at det har gått til helvete på fornebu... Uansett. Brillefint å få en kapasitet som Jesper inn som vår scout og 'international man of mystery'. Gleder meg til å se hva det kan føre med seg. Takk for alt til nå, din jävel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Dette var forferdelig trist. Jeppe ble en av de virkelig store da han vendte hjem fra kapteinsbind i Helsingborg til adeccoligaen. Min favorittspiller på dagens stabæklag. Hva med å lage en skikkelig avskjed for han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Takk for alt du har gjort på banen å ser frem til å se deg videre i Stabæk Fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Hører hjemme med et tifo på søndag. Noen som tar på seg den eller? det er vel noen i ssu eller noe som burde klare dette med glans...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Takk for innsatsen Jesper! Du er en legende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Jeg sjekket ordnett.no for å se hva som kom opp på Jesper Jansson: 1 - person som har øvet store bedrifter og har vist mot og tapperhet; tapper kriger 2 - person som spiller hovedrollen (ved en viss anledning) el. er gjenstand for beundring og tilbedelse Takk for alt, Jeppe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Synd at siste sesong skulle bli ødelagt av skader. Jesper er en mann som ville fylt Åges kriterie om stake, og har gitt oss mye glede. Spesielt viktig var det at han signerte for Stabæk etter nedrykket 04. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Takk for alt Jeppe og lykke til videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Det var veldig dumt at Jesper måtte gi seg. Håper han gjør en god jobb med å finne nye spillere også. Håper han ser til øst-europa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Det var veldig dumt at Jesper måtte gi seg. Håper han gjør en god jobb med å finne nye spillere også. Håper han ser til øst-europa. Håper ikke du tenker på Finland. Eneste spiller Jesper har hentet så langt er jo Christian Sund..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Takk Jeppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Meg og Jeppe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Er vel litt ekstra viktig med TIFO denne kampen, siden det er jo trossalt siste TL kamp på Nadderud dette året! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Del Skrevet 25. Oktober 2006 Meg og Jeppe! hehe, fett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Lykke til videre Jeppe!!! Du er en stor helt!!! Takk for alle de store øyeblikkene du har gitt oss i Stabæk-trøya. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Aner vi konturene av ett nytt medlem i Hall of Fame? Fra stabak.no: Kriteriene for å bli valgt inn i Hall of Fame er at en spiller, trener eller leder må ha gjort en helt ekstraordinær innsats for klubben; en innsats som vil bli husket i årtier etter at selve karrieren er avsluttet. Å bli innvalgt i Hall of Fame er Stabæk fotballs største æresbevisning. Man kan bare velges inn etter at den aktive karrieren er over, og det kan maksimalt velges inn èn person hvert tredje år Siste innvalgte var André Flem, 1. november 2003. For å si som Jokke: "Nå trur jeg tida er inne" til å velge vårt 4. medlem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Aner vi konturene av ett nytt medlem i Hall of Fame? Fra stabak.no: Kriteriene for å bli valgt inn i Hall of Fame er at en spiller, trener eller leder må ha gjort en helt ekstraordinær innsats for klubben; en innsats som vil bli husket i årtier etter at selve karrieren er avsluttet. Å bli innvalgt i Hall of Fame er Stabæk fotballs største æresbevisning. Man kan bare velges inn etter at den aktive karrieren er over, og det kan maksimalt velges inn èn person hvert tredje år Siste innvalgte var André Flem, 1. november 2003. For å si som Jokke: "Nå trur jeg tida er inne" til å velge vårt 4. medlem. Hmm. Syns ikke Jesper er en spiller som fortjener dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2006 (endret) Hmm. Syns ikke Jesper er en spiller som fortjener dette. Deg om det... Av spillere som har lagt opp de seneste årene, kan jeg vel bare se ett annet alternativ. Kan derimot innrømme at det også er et godt alternativ... EDIT: Jeg glemte jo Fjørtoft. Gi hedersbeviset til den mannen - ASAP! Endret 26. Oktober 2006 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Deg om det... Av spillere som har lagt opp de seneste årene, kan jeg vel bare se ett annet alternativ. Kan derimot innrømme at det også er et godt alternativ... Joa, er det slik at det SKAL velges inn en spiller i Hall of Fame i år er Jesper det naturlig valget. Men jeg syns han på langt nær er på nivå med Jocke, Tom og Flem. Han oppfyller rett og slett ikke kravene. Blir Jesper tatt inn har vi 4 spillere i Hall of Fame i løpet av 8 år? Da henger ikke denne utmerkelsen så høyt som den burde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Deg om det... Av spillere som har lagt opp de seneste årene, kan jeg vel bare se ett annet alternativ. Kan derimot innrømme at det også er et godt alternativ... Joa, er det slik at det SKAL velges inn en spiller i Hall of Fame i år er Jesper det naturlig valget. Men jeg syns han på langt nær er på nivå med Jocke, Tom og Flem. Han oppfyller rett og slett ikke kravene. Blir Jesper tatt inn har vi 4 spillere i Hall of Fame i løpet av 8 år? Da henger ikke denne utmerkelsen så høyt som den burde. Veldig enig med denne konklusjonen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Men jeg syns han på langt nær er på nivå med Jocke, Tom og Flem. En liten brannfakkel... Hvorfor er Tom i HoF? Han spilte for oss i kun 3 år, '92-'94. Vel var han en notorisk måklscorer som var med på to opprykk. Men utifra utmerkelsen burde han vel nesten ha stått for dette alene? Og det gjorde han ikke. Kan det være fordi det rett og slett var mangel på gode alternativer da HoF ble opprettet, og for å kompletere Jocke så tok man med Tom? Videre; hvis Toms innsats elene anses som klubbens toppeksistens så er plassen grei. Men jeg er av den oppfatning av at Jeppes retur til oss ikke skal undervurderes mtp på klubbens fortsatte toppeksistens, og nesten alene burde tilsi HoF. Men så var det denne Blue Dream TV reporteren da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 3. November 2006 Del Skrevet 3. November 2006 Interessant om og med Jeppe her og på Stabæk spesial: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle106042.ece Stabæk spesial ligger på fredagssendingen til tv.budstikka på hjemmesiden til Budstikka (16 minutter ut i sendingen). Han sa b.l.a at det er aktuelt å innlede samarbeid med lokale klubber og klubber ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå