Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Atletens reiserute: Kortere, ja. Flere ferger, ja. Større usikkerhet i forhold til tidsbruk pga ferger, ja. Større utgifter til bompenger, ja. Mere svingete veier, ja.

Skal ikke krangle jeg.

Du er påmeldt?

35261[/snapback]

Jeg prøvde bare å hjelpe. www.visveg.no tar sikkert ikke hensyn til fergetider.

Jeg kan desverre ikke bli med da jeg skal skifte et halvt snes bleier akkurat den dagen. Men det var da som forbasket også, jeg har jo normalt vært oppe et par timer før dere drar. Så det er jo litt sløsing at jeg blir hjemme.

Og nei, jeg tar ikke med ungene mine til Ulstein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser på stabak.no at kampen begynner klokken 19. Er dette riktig? Terminlista mi sier 18.00.

Hvis mulig så ser jeg gjerne avreise klokken 08, da det ikke går T-bane slik at jeg kan være der klokken 07.

Endret av Klodrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en 49- eller en 45-seter. Turbuss.

Hils morra di.

35327[/snapback]

Hils fra meg også

35345[/snapback]

Vær litt varsom med å snakke om mødre så lenge en våryr StabækLars lusker rundt på forumet...

Senest i går var det like før han kastet seg over modern...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det her dere har tenkt å kjøre?

Denne ruten tar i såfal nesten 10 timer i følge visveg.no. Imponerende uansett.

35353[/snapback]

Beste veien. Med personbil bruker man ca 8 timer. Med ferge er det sikkert riktig med 10 timer helt til Ulsteinvik. Noe raskere er det sikkert vanskelig å kjøre. Dere rekker kampstart uten uhell!

10 timer er alikevel god tid, med tilstrekkelig stopp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette burde gå greit hvis vi ikke bruker dobbeltdekkeren og må legge inn noen timer pause grunnet mangel på diesel...

Er det ikke mulig og koble til en dvd spiller i stedet for en videospiller det er jo nesten ingen som har det lenger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette burde gå greit hvis vi ikke bruker dobbeltdekkeren og må legge inn noen timer pause grunnet mangel på diesel...

Er det ikke mulig og koble til en dvd spiller i stedet for en videospiller det er jo nesten ingen som har det lenger...

35357[/snapback]

Cupfinalen 98 er det mange som har på video!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sies at bussjåføren først foreslo 0900, men ble enige om 0800. Tidligere ble vanskelig med hviletider etc., og det hadde muligens blitt dyrere. Han regnet åtte timer til Aalesund, og derfra er det 16 km. til fergen, som går 1630. Fergen tar 25 min., og deretter er det 11 km. til Ulsteinvik. Skal vel heller ikke være de store trafikale problemene. Har selv kjørt til Lesja på 4 1/2, og derfra er det rundt to timer til Aalesund. I forhold til det har vi nesten to timer å gå på for å rekke fergen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at ting kan skje a.. Husker Viking kampen borte i fjor da 10 $$ kom inn på stadion da 15 min av kampen var unnagjort... Ekke sikkert de vil gi oss biletter på Høddvoll heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hver så negativ at ikke fler melder seg på da. Nå har vi en turbuss, og er blant annet ikke avhengig av tissepauser mm. Vi har 8 1/2 timer på å rekke fergen, og med unntak av stykket ned mot Åndalsnes er det fine veier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette blir en knall tur!  Spennende i finalen som gikk ikveld.. Liverpool kom sterkt tilbake.. I fotball kan ALT skje!

35402[/snapback]

Spilte Liverpool i kved? Hvordan gikk det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 2 spørmål til turen på søndag.

1) blir det ingen stopp på vei oppover?

2) er det toalett i bussen, tenkte på oss jenter som skal reise?

35424[/snapback]

!) Det blir stopp.

2) Det er toalett i bussen, men ikke bruk det mer enn nødvendig.

Marius i Buss1 går god for at vi rekker dette greit. Han bruker under 8 timer til Ålesund, og det er omtrent like langt til ferge. Således skulle det være mulig å rekke ferge 1600.

Dog ville han ha litt sightseeing å kjøre forskjellige ruter opp og ned. Regner uansett at han har såpass mye peiling på dette at han også vet hvor mye tid vi bruker. Vi har altså ni timer på å nå ferge (ikke 8 1/2 som jeg først trodde).

Derfor kan folk fortsatt melde seg på i trygg forvisning om at vi rekker det. Så får vi se om vi rekker en tur innom tilholdsstedet til Hødd-supporterne.

Husk å være ute i god tid så vi kommer avgårde klokken åtte.

Ses på søndag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 2 spørmål til turen på søndag.

1) blir det ingen stopp på vei oppover?

2) er det toalett i bussen, tenkte på oss jenter som skal reise?

35424[/snapback]

Smetter inn med en ting til angående stopp. Regner med at det kan ha med å kjøpe seg noe mat/drikke. Kan jo anbefales å ta med noe selv.

Ellers skal jeg hilse fra Helge å si at han satte veldig STOR pris på baguettene dine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange er det som er påmeldt hittil? Og blir det samme pris uansett hvor mange som blir med...?

Meld dere på la oss sette rekord på Høddvoll og vi kan ikke være dårligere enn Bryne med snaue 1000 tilskuere...

Kom dere til Høddvoll og syng gutta frem til nok en SEIER, TABELLTOPP og 3 NYE POENG!!!! =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 påmeldte

jaja da blir det bedre plass til oss som skal være med greit og ha når vi skal feire på veien hjem...

Kan noen ta med cupfinale video fra 98? Lenge siden jeg har sett kampen hadde vært greit og mimre over en øl (eller fler).

Selv om vi er få skal vi vinne både på og utenfor banen...

Forza $tabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen ta med cupfinale video fra 98? Lenge siden jeg har sett kampen hadde vært greit og mimre over en øl (eller fler).

Selv om vi er få skal vi vinne både på og utenfor banen...

Forza $tabæk

35543[/snapback]

Den er funnet frem, samt bortekampen mot Rosenborg i 03.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Buss Til Til Hødd
  • Opprett ny...