Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skulle landskampen påvirke oss? Vi har jo, av en eller merkelig grunn, ingen landslagsspillere.

34980[/snapback]

Det er u-21 landskamp dagen etter, og der har vi jo noen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skulle landskampen påvirke oss? Vi har jo, av en eller merkelig grunn, ingen landslagsspillere.

34980[/snapback]

34983[/snapback]

Halve laget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34980[/snapback]

34983[/snapback]

Det finnes vel en grense for hvor mange spillere som er borte, før man får utsatt kampene. Er denne grensen på 2 eller 3 spillere? Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34980[/snapback]

34983[/snapback]

Halve laget

34984[/snapback]

OK, trodde at disse U-21 kampene gikk dagen før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 juni ser for meg ut til å være neste dato den kan spilles på. Med u-landskamp rett før og etter opprinnelig dato, og cupkamp uken etter. I tillegg mandagskamp uken deretter som vel gjør 22 uaktuell. Uken deretter er det cup (kanskje), og så er sommerferien svært nær og før den vil man vel ha avviklet kampen.

Er vel en kamp eller to til høsten, som kan bli flyttet av lignende årsaker (tror det bare er snakk om hjemmekamper).

Anbefaller derfor folk om å melde seg på turen til Hødd, da det kan bli lenge til neste Stabæk-kamp!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite spørgemål: er unge Holmvik på noen av de yngre landslagene?

Syntes han har hevet seg betraktlig siden de 2 første kampene, og begynner å virkelig vise gode takter.

34993[/snapback]

Der må jeg si meg enig med deg $uperTerje, Bjørnar har vært kanonbra de siste kampene! Gutten har en fantastisk ballkontroll!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 juni ser for meg ut til å være neste dato den kan spilles på.

35000[/snapback]

Vi spiller jo mandagskamp mot Skeid (av en eller annen grunn. Vivil?), så da kan vi vel gjøre det her og. Med andre ord 6. juni.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35000[/snapback]

Vi spiller jo mandagskamp mot Skeid (av en eller annen grunn. Vivil?), så da kan vi vel gjøre det her og. Med andre ord 6. juni.

35012[/snapback]

den 6 juni spiller 2 laget, og norges u-21 lag spiller kamp den 7 juni.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35000[/snapback]

35012[/snapback]

den 6 juni spiller 2 laget, og norges u-21 lag spiller kamp den 7 juni.

35015[/snapback]

Ach so....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norge U21 spiller kamper både 3/6 og 7/6. Hvis Stabæk har 2 spillerere borte med landslag, som normalt spiller i start 11'ern, så bli kampen mot MK utsatt. Aktuelle Stabækspillere for Norge U21 troppen er: Morten, Henning, Bjørnar, Eirik, Branimir og Torbjørn. I tillegg er Veigar allerede tatt i A-troppen til Island

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norge U21 spiller kamper både 3/6 og 7/6. Hvis Stabæk har 2 spillerere borte med landslag, som normalt spiller i start 11'ern, så bli kampen mot MK utsatt. Aktuelle Stabækspillere for Norge U21 troppen er: Morten, Henning, Bjørnar, Eirik, Branimir og Torbjørn. I tillegg er Veigar allerede tatt i A-troppen til Island

35021[/snapback]

Fy fader vi har mye gode tallenter i klubben!!! Det er mye penger spart ved å utvikle egne tallenter!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aktuelle Stabækspillere for Norge U21 troppen er: Morten, Henning, Bjørnar, Eirik, Branimir og Torbjørn. I tillegg er Veigar allerede tatt i A-troppen til Island

35021[/snapback]

Dette er jo mildt sagt imponerende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite spørgemål: er unge Holmvik på noen av de yngre landslagene?

Syntes han har hevet seg betraktlig siden de 2 første kampene, og begynner å virkelig vise gode takter.

34993[/snapback]

Der må jeg si meg enig med deg $uperTerje, Bjørnar har vært kanonbra de siste kampene! Gutten har en fantastisk ballkontroll!

35001[/snapback]

Ja og han virker (som Idol-Jorunn ville sagt) sinnssykt godt trent!!!

Merker han blir mer og mer sikker for hver kamp, tørr å gå mer frem på banen og utfordre mann mot mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aktuelle Stabækspillere for Norge U21 troppen er: Morten, Henning, Bjørnar, Eirik, Branimir og Torbjørn. I tillegg er Veigar allerede tatt i A-troppen til Island

35021[/snapback]

Dette er jo mildt sagt imponerende.

35029[/snapback]

Synd vi ikke får sett alle i aksjon samtidig. A-laget mot 2.laget Det hadde vært helllllt syyyyyyyyyyyyyyyykt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35021[/snapback]

Er det da så å forstå at Veigar får spille sammen med Chelseas Gudjohnson??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veigar spilte allerede sammen med eidur.

1.gang skjedde det mot finland (privat landskamp, april 2003),

så spilte begge sammen mot tyskland (em kvalifikasjon, oktober 2003),

mot italia (privat landskamp, 2004),

mot malta og mot ungarn (begge kamper vm kvalifikasjon, 2004).

på tyskland kampen så jeg veigar for første gang, og han spilte bra de siste 10 minuttene (veigar kom in etter 80 min.).

han spilte 9 kamper for islands a lag (2001 til 2004), men han var med i troppen flere ganger, men kom ikke inn.

mer på www.ksi.is -> landslið -> a-lið karla -> landsleikir 2001/2002/2003/2004

t15.jpg

veigar, eidur + flere andre spillere på landslagstrening i hamburg, 9.10.2003

ÁFRAM ÍSLAND!!!!

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke kampen blitt utsatt så måtte vi stilt følgende lag da (tror det kunne gått bra)

Super Jon

IAO - Pettersen - Kjølø - Holmvik

Stenvoll - Janson - Stenersen - Sund

Nannskog - Markegård.

Innbyttere er luksus.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke kampen blitt utsatt så måtte vi stilt følgende lag da (tror det kunne gått bra)

Super Jon

IAO - Pettersen - Kjølø - Holmvik

Stenvoll - Janson - Stenersen - Sund

Nannskog - Markegård.

Innbyttere er luksus.

35415[/snapback]

Det laget der er jo fortsatt klart bedre enn de andre lagene i serie a.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-mk
  • Opprett ny...